Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Subboards creatief

+3
Magnifico
Chegyo
Icari
7 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Subboards creatief Empty Subboards creatief zo 8 jul - 2:12

Icari

Icari
VIP

Op dit moment vind ik het creatief board nogal onoverzichtelijk. Vooral de verhalen gaan verloren tussen de setjesshopjes en dergelijk. Zou het misschien een idee zijn om in elk geval voor de verhalen en gedichten een subboard te maken? Dan hoef je geen drie pagina's door te spitten als je eens een leuk verhaal van iemand wil lezen. Je zou ook nog een indeling voor digitale creaties en traditionele tekeningen kunnen maken, maar dat is meer optioneel.

Wat vinden jullie?

http://www.kanto-experience.actieforum.com

2Subboards creatief Empty Re: Subboards creatief zo 8 jul - 7:59

Chegyo

Chegyo

Ik vind het idee op zichzelf heel goed omdat, zoals je al zei, de verhalen enzovoorts een beetje "zoek" raken tussen de rest.
Toch zou ik het hier niet doen, want de balans tussen het RPG gedeelte en de Chillin' zone raakt een beetje zoek. Hiermee nodig je mensen alleen maar meer uit om daar te posten in plaats van in de RPG zelf.

Maar het idee zelf vind ik heel goed.

3Subboards creatief Empty Re: Subboards creatief zo 8 jul - 8:29

Magnifico

Magnifico
Administrator

tsja. ik heb hier even bij zitten dubben. maar ik denk niet dat het handig is. Want er zijn helemaal niet veel verhalen, dus een extra subboard daarvoor aanmaken vind ik wat.. tsja. leeg. daarbij zou de chillin' zone weer groter worden. en zoals daan al zei. het is een leuk idee, maar niet handig om hier te doen. het forum gaat tenslotte om de RPG. Niet om de bewerkingen en loste verhalen.

http://www.dreamhorses.actieforum.com

4Subboards creatief Empty Re: Subboards creatief zo 8 jul - 9:41

Icari

Icari
VIP

Nee dat is zo, maar ik word aardig ontmoedigd om hier mijn verhaal te posten, hoewel ik het wel graag wil delen en wil verbeteren. Het feit dat het snel zoek zal raken door aanvragen voor setjes en setjesshops geeft mij het idee dat het dan snel vergeten zal worden.

Maar RPGen gaat toch ook om schrijven? Het gaat om creativiteit en kwaliteit. Je kan niet voor elk idee een forum aanmaken, noch is elk idee op een forum uitvoerbaar. Daarvoor zijn verhalen een mooie substituut. Ik snap dat het offgame board dan nog groter wordt, maar drie pagina's doorkijken, omdat je wil kijken of er misschien nog leuke verhalen of gedichten zijn geschreven is ook niet alles.

http://www.kanto-experience.actieforum.com

5Subboards creatief Empty Re: Subboards creatief zo 8 jul - 9:46

Nar

Nar
Moderator

Ik snap wat je bedoelt Icari. Mijn schrijfsels verzuipen ook in de hoeveelheid setjes etc. die er aangeboden worden.


tsja. ik heb hier even bij zitten dubben. maar ik denk niet dat het handig is. Want er zijn helemaal niet veel verhalen, dus een extra subboard daarvoor aanmaken vind ik wat.. tsja. leeg.


Zouden mensen dan niet juist aangemoedigd worden te gaan schrijven?



Ik zit nog wat in een dubio. Even met mijn DreamTeampartner overleggen heur :Y)

6Subboards creatief Empty Re: Subboards creatief zo 8 jul - 20:02

Pearl

Pearl
Moderator

Icari schreef:Nee dat is zo, maar ik word aardig ontmoedigd om hier mijn verhaal te posten, hoewel ik het wel graag wil delen en wil verbeteren. Het feit dat het snel zoek zal raken door aanvragen voor setjes en setjesshops geeft mij het idee dat het dan snel vergeten zal worden.

Maar RPGen gaat toch ook om schrijven? Het gaat om creativiteit en kwaliteit. Je kan niet voor elk idee een forum aanmaken, noch is elk idee op een forum uitvoerbaar. Daarvoor zijn verhalen een mooie substituut. Ik snap dat het offgame board dan nog groter wordt, maar drie pagina's doorkijken, omdat je wil kijken of er misschien nog leuke verhalen of gedichten zijn geschreven is ook niet alles.

Hier ben ik het ook mee eens Wink

http://www.dreamhorses.biz

7Subboards creatief Empty Re: Subboards creatief zo 8 jul - 21:45

Salida

Salida

Zelf heb ik ook een verhaal gepost (Ooit) maar dat nooit afgemaakt, omdat het niet gelezen werd en uiteindelijk verwijderd is. Een subboard lijkt mij inderdaad een goed idee.

8Subboards creatief Empty Re: Subboards creatief zo 8 jul - 21:47

Ravena

Ravena
VIP

Mij lijkt het ook een goed idee, ik heb namelijk ook een beetje het idee dat mensen hun verhalen nooit afschrijven omdat ze ze vergeten, gewoon omdat ze bedolven worden door setjes stuff.

Weet niet of dit ook werkelijk zo is

9Subboards creatief Empty Re: Subboards creatief di 10 jul - 3:14

Nar

Nar
Moderator

- Uitgevoerd!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Subforum creatief.
» Vraag voor creatief lid?

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum