Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

vraag aan rain

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1vraag aan rain Empty vraag aan rain za 26 dec - 6:26

Melody

Melody

melody draafte met grote passen door de modder waardoor het bruine water alle kanten op spatte ze zag rain ze ging steets langzamer waardoor het bruine water steet lager omhoog spatte en ze stapte naar rain toe 'rain?!' ze wachte af of ze reageerde en schraapte met dr hoef over de grond ze keek nieuw schierig naar de merrie en boog dr nek even als teken dat ze rain niks zal doen

2vraag aan rain Empty Re: vraag aan rain zo 27 dec - 3:40

Rain

Rain
Administrator

"Melody" zei Rain nieuwsgierig en boog haar hoofd licht om te laten zien dat ze toch wel respect voor haar had. "Wat doe je in het moeras, dit is ons gebied?" snauwde ze toen en schraapte ongeduldig langs de doorweekte grond. Haar ogen stonden kil, en koud waardoor de omgeving enger leek. Het was duister zoals altijd door de mist die het zonlicht blokkeerde.

3vraag aan rain Empty Re: vraag aan rain zo 27 dec - 3:44

Melody

Melody

voelde niks voor het kille gedrag van rain maar toonde wel respect 'ja dat weet ik, daarom kom ik hier ook' dr ogen stonde kil en dr lichaam stralde lichtelijke dominatie uit '\ ik wou vragen of ik in de kudde terecht kon?, ik zal alles doen wat nodig zal zijn'ze keek het moers rond waar de wind zacht door de bomen raasde en er soms bubbeltjes uit de modder kwamen

4vraag aan rain Empty Re: vraag aan rain zo 27 dec - 3:47

Rain

Rain
Administrator

Rains blik verstrakte en staarde de verte in, Melody in haar kudde? Ze mocht dan wel slecht zijn, maar respect had ze niet echt, als ze al dominant tegen haar was, hoe mocht ze dan wel niet reageren tegenover de andere kudde-leden. Haar blik gleed terug naar Melody en bestudeerde haar lijf dat gespierd was. Proberen? Hmmm...Dat was moeilijk, want Melody had haar soms last bezorgd, en dat ze nu opeens in haar kudde wilde. Rain schraapte haar keel en zei "Probeer het later nog eens...".

5vraag aan rain Empty Re: vraag aan rain zo 27 dec - 3:52

Melody

Melody

melody was redelijk teleurgesteld maar reageerde gewoon normaal 'oke zal ik doen' 'als je nog van gedachte verandert kan je dat altijd zeggen' ze boog dr nek nog eens als teken van respect en draaide zich om ze stapte aan en verdween al snel uit het zich in het donkere moeras melody dacht diep na waarom ze er niet in mocht al is het wel te begrijpen als je elkar niet echt goed kent maar toch en kudde lid erbij is niet slecht in gedachte verzonken liep ze verder

6vraag aan rain Empty Re: vraag aan rain zo 27 dec - 6:30

Rain

Rain
Administrator

Rain knikte en hees haar nek hoog de lucht in, Melody draaide zich om en liep rustig weg. "Maar Melody!," riep Rain nog kort "Je bent welkom zodra ik je beter ken, anders kan je zo in de kudde". Een kleine glimlach speelde op haar muil, waarnaar ze zelf ook omdraaide en rustig door de dode bomen wegliep. Maar haar gedachte zat helemaal bij Shadow.

7vraag aan rain Empty Re: vraag aan rain zo 27 dec - 6:34

Melody

Melody

hoorde wat rain zei en gaf een kleine knik okal zou rain het niet kunnne zien ze ging steet harder en gallopeerde door het moeras tot ze niet meer kon ze brieste en ging opzoek naar een rustig plekje waar ze kon drinken nadenken en uit rusten ze stopte strots verder en keek naar boven ze hinikte naar enkele vogels die op de taken zaten te fluiten en was zo weer in gedachte verzonken

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum