Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Short Story

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Short Story Empty Short Story do 6 sep - 20:52

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Jongens, voor school moet ik een short story schrijven. Minimaal één A4tje, maximaal twee. Natuurlijk zit ik weer gewoon op het randje van 3 A4tjes :'D maar dat had ik opgelost met een kleiner lettertype. Ik ga er waarschijnlijk niet mee verder, maar tips en kritiek zijn altijd welkom :3

Spoiler:



Laatst aangepast door Aaliyah op vr 7 sep - 3:52; in totaal 2 keer bewerkt

2Short Story Empty Re: Short Story do 6 sep - 23:55

Imogen

Imogen

Ik heb hem nog niet helemaal gelezen, maar ik heb echt respect voor je schrijfstijl! Meteen trek je me er heel erg in mee, en het is natuurlijk een verschrikkelijk verdrietig verhaal. Ik heb er zelf geen ervaring mee, want ik ben nooit getuige geweest van zo'n situatie, maar het is nog erger omdat het in het echt ook gebeurt. Vooral in andere landen worden homoseksuelen vaak slecht behandeld - gelukkig komt daar in de modernere landen langzaam verandering in. Ik ga het zeker nog verder lezen! (:

http://mckinleyhigh.actieforum.com/

3Short Story Empty Re: Short Story vr 7 sep - 0:57

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Dankje C: ik heb er zelf ook geen ervaring in, met homoseksualiteit, dus heb het op mijn gevoel geschreven, vooral omdat ik iemand kent, die om alles 'homo' zegt ofzo, vandaar dat soort intro.


Heel erg bedankt (:


4Short Story Empty Re: Short Story vr 7 sep - 3:45

Nar

Nar
Moderator

Nice! Prettige schrijfstijl, aangename woordkeuze. Tof! Nog een paar kleine puntjes die me opvielen:





Zwijgend zat ik op de bank, het gescheld probeerde ik maar te negeren, het gescheld met homo of lesbo.

Zwijgend zat ik op de bank, het gescheld probeerde ik maar te negeren: het gescheld met homo of lesbo.

Het is een verklaring voor iets en ik denk dat een dubbele punt mooier is.


‘Hé, je hebt nu een blauw T-shirt aan. Waar zijn je roze shirts? Of die ene met het peace teken, die is mijn favoriet,’ zijn stem klonk sarcastisch, en ik dook wat ineen.

Persoonlijk vind ik het prettiger als je wisselt van degene die een handeling verricht, ook een enter er tussen doet. Hier heb je nu dat de 'ik-persoon' wat doet en je Jim er direct achteraan plaatst.

‘Laat me met rust,’ probeerde ik zachtjes, in een poging om hem weg te laten gaan. ‘Waarom zou ik?’ vroeg hij spottend. ‘Jezus is hij weer bezig?’ hoorde ik opeens een vrouwenstem van opzij. Ik draai mijn hoofd naar die kant, en zie June daar staan. Een van de enige vriendinnen die ik heb.

‘Laat me met rust,’ probeerde ik zachtjes, in een poging om hem weg te laten gaan.
‘Waarom zou ik?’ vroeg hij spottend.
‘Jezus is hij weer bezig?’ hoorde ik opeens een vrouwenstem van opzij. Ik draai mijn hoofd naar die kant, en zie June daar staan, een van de weinige vriendinnen die ik heb.


Zo, hier is het misschien duidelijker mee wat ik bedoel.
gebruik je enkel waar neer er maar eentje van is. Hier is dat niet het geval, dus daarom weinige Wink


[quote] Want weetje, ik bén homo.

Want weet je


‘Ga weg Jim!’

‘Ga weg, Jim!’

Ik zag het niet zitten met mijn leven, alleen June was mijn vriendin, maar die zou achttien worden, van school af gaan en haar eigen weg leiden.

Ze had er meerdere heb je iets terug vermeld

Eén week later stond er in koeienletters in de krant; ‘HOMOSEKSUELE JONGEN AL EEN WEEK VERMIST’

Eén week later stond er in koeienletters in de krant: ‘HOMOSEKSUELE JONGEN AL EEN WEEK VERMIST’

5Short Story Empty Re: Short Story vr 7 sep - 3:47

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Dankjeeeeeh <3

En ik zal het verbeteren, hehe thanx Boudicca (:

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum