Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Short Story

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Short Story Empty Short Story do 6 sep - 20:52

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Jongens, voor school moet ik een short story schrijven. Minimaal één A4tje, maximaal twee. Natuurlijk zit ik weer gewoon op het randje van 3 A4tjes :'D maar dat had ik opgelost met een kleiner lettertype. Ik ga er waarschijnlijk niet mee verder, maar tips en kritiek zijn altijd welkom :3

Spoiler:



Laatst aangepast door Aaliyah op vr 7 sep - 3:52; in totaal 2 keer bewerkt

2Short Story Empty Re: Short Story do 6 sep - 23:55

Imogen

Imogen

Ik heb hem nog niet helemaal gelezen, maar ik heb echt respect voor je schrijfstijl! Meteen trek je me er heel erg in mee, en het is natuurlijk een verschrikkelijk verdrietig verhaal. Ik heb er zelf geen ervaring mee, want ik ben nooit getuige geweest van zo'n situatie, maar het is nog erger omdat het in het echt ook gebeurt. Vooral in andere landen worden homoseksuelen vaak slecht behandeld - gelukkig komt daar in de modernere landen langzaam verandering in. Ik ga het zeker nog verder lezen! (:

http://mckinleyhigh.actieforum.com/

3Short Story Empty Re: Short Story vr 7 sep - 0:57

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Dankje C: ik heb er zelf ook geen ervaring in, met homoseksualiteit, dus heb het op mijn gevoel geschreven, vooral omdat ik iemand kent, die om alles 'homo' zegt ofzo, vandaar dat soort intro.


Heel erg bedankt (:


4Short Story Empty Re: Short Story vr 7 sep - 3:45

Nar

Nar
Moderator

Nice! Prettige schrijfstijl, aangename woordkeuze. Tof! Nog een paar kleine puntjes die me opvielen:





Zwijgend zat ik op de bank, het gescheld probeerde ik maar te negeren, het gescheld met homo of lesbo.

Zwijgend zat ik op de bank, het gescheld probeerde ik maar te negeren: het gescheld met homo of lesbo.

Het is een verklaring voor iets en ik denk dat een dubbele punt mooier is.