Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

een nieuw lidje(zéér kort)

+7
Zipke
Chaitanya
Farfalla
Remember
Courage
Aaliyah
Mare
11 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Mare

Mare

hey,

mijn naam is Jojo, ik houd van tekenen, lezen, warrior cats(een boek), tekenfilms maken of bedenken, paarden, draken, verhalen schrijven, pianospelen, in bossen lopen en zwemmen. ik heb 2 huisdieren, en er is eigenlijk geeneen dier dat ik haat ofzo. ik heb veel fantasie en ik woon ergens bij de kust

dit was een korte beschrijving! =)

ik ben in de hele rpg wereld redelijk nieuw, dit is pas de 2e site waarop ik iets ga doen, dus ik moet soms nog wel dingen leren

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Welkom op Dreamhorses =) afgekort tot dh of dreho maar de halve bevolking ik ook x'] houdt een halve discussie over het feit dat dh mooier is =)




Nee maar welkom op dreamhorses, dé site met de mafko's, slangen, hagedissen, oorlogen en vooral géén paarden Fufu en natuurlijk het meest bijzondere dier; de dodo, aka ik een nieuw lidje(zéér kort) 11631 voor vragen; je kan altijd bij mij terecht (:




Welke sokken heb je momenteel aan?

Mare

Mare

bednkat :)

ik heb nu... turquase sokken aan XD

Courage

Courage

Dodo heeft alles eigenlijk al samengevat, dus ik kan alleen nog zeggen: WELKOOOMMM OP DH!!!!! Jup, ik vind Dh ook mooier klinken (A)

Je hebt trouwens echt een awesome naam!

Btw, ik ben Amber!

Vraagjess!!
Heb je een steen?
Zo ja, hoe heet ie?
Waar en wanneer hebben jullie elkaar ontmoet?

Remember

Remember

Aaliyah schreef:Welkom op Dreamhorses =) afgekort tot dh of dreho maar de halve bevolking ik ook x'] houdt een halve discussie over het feit dat dh mooier is =)




Nee maar welkom op dreamhorses, dé site met de mafko's, slangen, hagedissen, oorlogen en vooral géén paarden Fufu en natuurlijk het meest bijzondere dier; de dodo, aka ik[i] en de Kip, aka Maureen, aka Remember een nieuw lidje(zéér kort) 11631 voor vragen; je kan altijd bij mij terecht (:




Welke sokken heb je momenteel aan?

Dúdette, je vergeet de kip, aka ik Nanananaaaa


WELKOM OP DH

voor als Marit straks langskomt, DH is mooier dan dat lelijke dreho een nieuw lidje(zéér kort) 577322


*kuchkuch* Marit is volgens mij ongeveer de enige die Dreho mooier vind Fufu

DUS WELKOM ik ben je naam kwijt, óf ik heb hem gewoon helemaal niet gelezen, kan ook nog een nieuw lidje(zéér kort) 11631

Het zal dat laatste zijn ^^




''voor vragen; je kan altijd bij mij terecht (:''



Wat dodo zei^^ Yay

Edit; JOJO! DAMN WAT EEN STOERE NAAM

Mare

Mare

@Courage: haha ook bedankt :)
Heb je een steen?--ja, een boel edelstenen?
Zo ja, hoe heet ie?--steen-zonder-naam
Waar en wanneer hebben jullie elkaar ontmoet?--in een grot in frankrijk XD
@remember:
thanks, ja, ik vind DH en dreho allebij wel geinig Razz




Laatst aangepast door Mare op zo 7 okt - 0:14; in totaal 1 keer bewerkt

Farfalla

Farfalla

Welkom Meisje met de coole naam JOJO!!!

Spreek je het op z'n Engels of op z'n Nederlands uit?

In ieder geval, DH is beter :j

Chaitanya

Chaitanya
VIP

Remember schreef:
Aaliyah schreef:Welkom op Dreamhorses =) afgekort tot dh of dreho maar de halve bevolking ik ook x'] houdt een halve discussie over het feit dat dh mooier is =)




Nee maar welkom op dreamhorses, dé site met de mafko's, slangen, hagedissen, oorlogen en vooral géén paarden Fufu en natuurlijk het meest bijzondere dier; de dodo, aka ik[i] en de Kip, aka Maureen, aka Remember een nieuw lidje(zéér kort) 11631 voor vragen; je kan altijd bij mij terecht (:




Welke sokken heb je momenteel aan?

Dúdette, je vergeet de kip, aka ik Nanananaaaa


WELKOM OP DH

voor als Marit straks langskomt, Dreho is mooier dan dat lelijke DH een nieuw lidje(zéér kort) 116561


*kuchkuch* Marit is volgens mij ongeveer de enige die Dreho mooier vind Fufu

DUS WELKOM ik ben je naam kwijt, óf ik heb hem gewoon helemaal niet gelezen, kan ook nog een nieuw lidje(zéér kort) 11631

Het zal dat laatste zijn ^^




''voor vragen; je kan altijd bij mij terecht (:''



Wat dodo zei^^ Yay

Edit; JOJO! DAMN WAT EEN STOERE NAAM

Hoi ik ben Marit een nieuw lidje(zéér kort) 11631

Sterker nog ik had Dreho bedacht. Nee wacht, eigenlijk had een vriendin van moi dat (die is inmiddels inactief naahw arme Chai haar partner is inactieieief :'D), want ik had zoiets van ja, noem het DH (dee-haa), maar het is toch DrrrrrrrreamHoooorsess?
En toen kwam zij met Dreho. En ik vond het awesome. En de rest hier ook, ja ja geef maar toe, maar plotseling niet meer. Ze zijn zo verraderlijk als het weer hier zo. En zo veranderlijk ook xD

Maar ze zijn ook lief. Dus welkom op het gezellige DREHOOOOOO!! Yay

We accepteren iedereen, hé, of je nou een kip bent, of een dodo, of Dreho mooier vind klinken een nieuw lidje(zéér kort) 11631

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

En toen kwam zij met Dreho. En ik vond het awesome. En de rest hier ook, ja ja geef maar toe, maar plotseling niet meer. Ze zijn zo verraderlijk als het weer hier zo. En zo veranderlijk ook xD

dat was dan zeker in mijn inactieve periode een nieuw lidje(zéér kort) 577322


NIET. het weer is heel betrouwbaar Meow


Maar ik ben het met Marit eens let me explain *duikt weg* we accepteren iedereen *spreidt armen*

Mare

Mare

@Farfalla:
op z'n nederlands Wink
@Marit/chaitanya:
mij maakt het niet zoveel uit, Dreho of DH :)
maar iniedergeval: Bedankt! :)

Zipke

Zipke

Leuk Leuk. WILKOMMEN WILKOMMEN !

.... Ik vind dreho leuker hoor

In ieder geval ,, Mocht u vragen hebben ik en waarschijnlijk heel DREHO staat er open voor :') ,,

Magnifico

Magnifico
Administrator

VERRADERS! JULLIE ZIJN STUK VOOR STUK VERRADERS!
Het is nou eenmaal DH. Het is.en blijft zo. Heel de rpg wereld weet het.


Welkom Jojo! Vragen kan je mij altijd stellen! Of die andere gekke admin (pas op, zij is eng!)

http://www.dreamhorses.actieforum.com

Mare

Mare

@Zipke:
bedankt
@Magnifico:
ook bedankt! (welke is eng? Razz )

Magnifico

Magnifico
Administrator

Boudiccaa! Die admin. D: ( Nar) ze is duivels!

http://www.dreamhorses.actieforum.com

Mare

Mare

haha, zo klinkt de naam wel!

Pearl

Pearl
Moderator

Welkom op Dream Horses, ik hoop dat je het naar je zin gaat krijgen! Gaat vast en zeker wel lukken.


En neem van mij aan, we doen hier net alsof we angstaanjagend zijn, maar in werkelijkheid zijn we onschuldige, onwijs lieve en gezellige mensen. Wees niet bang.

http://www.dreamhorses.biz

Mare

Mare


-------------------------
bedankt. Wink tja, daar heb ik zelf ook wel eens last van, maar iniedergeval bedankt!

Ventus

Ventus

Omgg, kmoei mj ineens na mijninactiefieteidd c: Dreho kint egtt nicee c:
ben voor Drehoo xd

maar okee, Jojo, Ik ben Noaa c: wiselen van naam? cc:
Welkommmmm ♥♥♥
Je kan ook altijd bij mij terecht.. ookal ben ik nogal inacief en dom.. C:

Mare

Mare

thnx, en ach, ik denk niet dat je zo dom bent!

Puck

Puck
VIP

Nee Noatje, dat valt echt wel mee :)

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

DREHO STOM een nieuw lidje(zéér kort) 577322


DH lééééúk..

Courage

Courage

Aaliyah schreef:DREHO STOM een nieuw lidje(zéér kort) 577322


DH lééééúk..

Hier sluit ik me helemaal bij aan (A)

Ventus

Ventus

Puhhh, ik niet c:

En egt wel i ben enormm domm xd Er is egt degelijk iets mis met mij c

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum