Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Lacuna aka Naomi

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Lacuna aka Naomi Empty Lacuna aka Naomi ma 8 okt - 5:30

Lacuna

Lacuna

Lacuna aka Naomi Tumblr_mb9z3eRoCU1rclbrfo1_500
Sammy typt, Naomi praat. Dus eigenlijk typt Sammy dit, maar Naomi zegt wat ik moet typen. Ja, wat een logica. Oké, succes met het lezen van dit uitermate boeiende verhaal van mijn vriendin Naomi. Die jullie vast heel lief gaan vinden. X Sammy


Hey allemaal! Mijn naam is Naomi, ik ben 15 jaar en ik woon in Voorburg (dat ligt in Zuid-Holland). Ik woon met mijn ouders en mijn jongere zusje van 9 jaar en ik heb een hamster (die Barbie heet :3), een konijn genaamd Floortje en twee dikke cavia's: Emma en Nina. (Ja, ik heb de namen niet zelf verzonnen c:) Ik hou van dansen, ik doe namelijk twee keer per week aan ballet. Mijn andere hobby's zijn helpen in het dierenasiel, lol maken met vriendinnen (Sammy: Met de geweldige Sammy dus), gestoord doen, schrijven, RPG'en, shoppen, awesome films kijken, urenlang praten over coole films via WhatsApp en naar de bioscoop gaan. Oh, wacht! Ik zit ook nog op gitaarles.

Ik RPG nu ongeveer zo'n drie jaar en ben al een tijdje forumloos geweest. *Sniksniksnik* Daar wilde ik een tijd geleden iets aan veranderen toen Sammy mij op dit forum wees waar zij al een tijd op zat. Ik had vroeger al een ander account hier, Délune, maar dat was een beetje doodgelopen. Ik heb onder andere op Monica High als Iris gezeten en zat vroeger ook op WS - maar dat was héél lang geleden en daar heb ik niks mee gedaan.

Verder weet ik niet echt hoe ik alles moet neerzetten, dus heb ik een soort van lijstje (:

Haarkleur: Blond
Oogkleur: Blauw
Lievelingskleur: Cyaan blauw
Favoriete films: Hunger Games, Snowwhite and the Huntsman, the Avengers, Bring it on, Mean Girls.
Favoriete tv series: Degrassi the next generation, Gossip Girl, Awkward.
Favoriete bands: Nightwish, Within Temptation, Coldplay, Muse, Skillet, Avril Lavigne, Demi Lovato, Rihanna, Three Days Grace, The Veronicas, He is We, Paramore, Evanescence, Epica, Fireflight, The Fray, The Script en nog een hele zooi :'D

Volgens mij was dit het wel zo'n beetje, dus als er nog vragen zijn hoor ik het wel! Ik bijt maar een heel klein beetje.

Xxx Naomi


2Lacuna aka Naomi Empty Re: Lacuna aka Naomi ma 8 okt - 6:09

Jethro

Jethro

Welkom Naomi :)
Welke kleur sokken heb je aan? Surprised

3Lacuna aka Naomi Empty Re: Lacuna aka Naomi ma 8 okt - 6:28

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Heyhey! Welkom op dh. Sammy heeft je waarschijnlijk al uitgelegd dat iedereen hier heel lief is C: maar pas op voor het team, die zijn... zombieachtigeng


4Lacuna aka Naomi Empty Re: Lacuna aka Naomi ma 8 okt - 6:38

Farfalla

Farfalla

Helleuwahh

Heb je een steen?

Ja? Ik ook! Hoe heet die van jou?



Succes in het heerlijke DH xp

5Lacuna aka Naomi Empty Re: Lacuna aka Naomi ma 8 okt - 6:50

Pearl

Pearl
Moderator

Ik had Naomi toevallig al voorbereid op vragen over stenen en sokken. Ninja

Hoe durf je Marlène! Boudicca en Renske zijn helemaal niet eng. Wees maar niet bang, Naoom.

http://www.dreamhorses.biz

6Lacuna aka Naomi Empty Re: Lacuna aka Naomi ma 8 okt - 7:36

Jethro

Jethro

Oohja heb je een steen ? Surprised

7Lacuna aka Naomi Empty Re: Lacuna aka Naomi ma 8 okt - 7:43

Lacuna

Lacuna

Hehe, idd ik ben voorbereid op dit kruisverhoor >D

@Jethro: Thanks! =D
Hihi ik heb mijn favoriete sokjes aan, namelijk zwart met witte stippen ='D

En ja ik heb een steen, hij heet Leo.

Hihi, stiekem ben ik zelf ook wel een beetje eng, dus dan pas ik er perfect tussen ;D

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» 'Till kingdom come (Lacuna)

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum