Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Thunder Shadow

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Thunder Shadow Empty Thunder Shadow zo 21 okt - 1:32

Thunder Shadow

Thunder Shadow

Naam:Thunder Shadow

Ras:Mustang

Geslacht:merrie

Leeftijd:4

Extra:ze is afkomstig van de indianen en draagt dan ook altijd een veer met twee parels eraan in haar manen.

Uiterlijk: ze is deels bruin en deels wit.ze heeft een blauwe cirkel om haar oog en drie strepen boven hhaar neus.

Innerlijk:ze is snel en dapper.ze kan schrikachtig overkomen.ze is slim en gaat je niet snel vertrouwen.ze is ook wat verlegen en kan soms anders uit de hoek komen dan je denkt.

Geschiedenis: ik werd geboren terwijl de woeste donder bonkte aan de bewolkte nacht.toen ik mijn ogen opendeed lag ik in een schadow van een boom.de twee voeter keek me blij aan en gaf me de naam Thunder Shadow.ik groeide op tot een mooie merrie en werd al snel gewend om een tweevoeter op mijn rug te hebben.op de laatste nacht dat ik bij hun was was het erger dan ooit aan het stormen.elke donderklap zorgde ervoor dat iedereen hun adem in hield.een felle bliksemschicht raakte de stam van een boom en de boom viel net naast de tenten kamp.iedereen pakte alles bij elkaar en nam hun paarden mee.mijn eigen tweevoeter werd meegetrokken door haar moeder.ze riep voor de laatste keer 'Thunder Shadow!'en haar stem stervde weg.het deed me pijn om aleen achtergelaten te worden.ik wist ookwel dat mijn tweevoeter er niks aan kon dien.ik hinnikte toen ik bijna niks meer hoorde.toen de storm verdween drong het tot me door dat ze nooit meer terug gingen komen of had ik het mis? ik draaide me om en galopeerde weg.nu ik op DreamHorses ben is alles anders.soms verlang ik naar de tentenkamp op ooitterug te keren maar soms denk ik dat ik het beste keuze gekoozen had.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum