Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Byeee <'3

+3
Ray
Sunset
Kai
7 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Byeee <'3 Empty Byeee <'3 zo 24 feb - 7:07

Kai

Kai
VIP

Ik zeg gedag tegen DH. Ik heb een ontzettend leuke tijd hier gehad en zal alle dierbare momenten voorgoed in mijn hart sluiten.
Waarom ik opeens vertrek? Ik heb het gevoel dat ik dit hoofdstuk moet afsluiten, voorgoed. Het zit al weken in mn hoofd en ik wil het niet langer uitstellen. Ik ga niet weg omdat ik geen inspiratie of zin meer heb. Nee, ik vertrek omdat ik voel dat ik moet gaan. Het is raar om het precies uit te leggen, maar ik.. I dunno.
Ik wil zeggen dat ik het hier iedere seconde ontzettend veel naar mijn zin heb gehad en ook altijd met plezier online kwam en met tegenzin offline ging xD
In real heb ik het de laatste maanden ook ontzettend druk gehad met alle proefwerken, so's etc. De komende maanden/weken zien er niet veel beter uit. Ik moet mijn definitieve profielkeuze maken in april en daar zit ik ontzettend over te twijfelen tussen twee profielen. Ook moet ik stage lopen en heb ik een bijbaantje waar ik veel tijd aan kwijt ben.
Wat ik met Kai ga doen weet ik nog niet. Aan de ene kant wil ik haar laten leven, maar aan de andere kant denk ik dat het beter is als ik haar laat doodgaan. Ze heeft een mooie, maar ook emotionele tijd gehad in DH, veel ups en downs. Eigenlijk heeft ze alles al zo'n beetje meegemaakt. :')
Ik zal nog online komen zo af en toe, maar dan alleen in het off-game gedeelte en niet meer in de rpg. Ik kom ook iedere dag online op deviantART, mijn dA is niezzel.deviantart.com voor degenen die me willen watchen voel vrij om me toe te voegen. (:
Ik heb ook Skype en msn maar ben niet veel online wegens tijdgebrek/geen zin xD pm me even voor mn skype-naam en hotmail ^^

Tot slot: ik zal iedereen diehard gaan missen hier, maar het is mooi geweest. Goodbye crazy, lovely, sweet people of DH <3
Misschien dat ik ooit weer actief ga worden in de rpg, maar ik durf niet te zeggen wanneer.

xx Lisanne/Lies



Laatst aangepast door Kai op wo 20 maa - 10:38; in totaal 1 keer bewerkt

http://coconutts.deviantart.com/

2Byeee <'3 Empty Re: Byeee <'3 zo 24 feb - 7:18

Sunset

Sunset
VIP

Aww, jammer dat je weggaat, maar school is ook belangrijk. Ik vond je heel gezellig op Dh, hoewel ik je niet echt goed ken. Ik hoop je nog wel te zien in t ofgame deel.

3Byeee <'3 Empty Re: Byeee <'3 zo 24 feb - 7:34

Ray

Ray

D'awww Lies wat jammer dat je weggaat <3

Echt ik ga jou en Kai ontzettend missen Lief
Wel leuk dat je nog wel eens off-topic online kan komen Yay

Heel veel succes met je toetsen en stuff Hartje


k ben ook Raaf~

4Byeee <'3 Empty Re: Byeee <'3 zo 24 feb - 7:41

Magnifico

Magnifico
Administrator

Muhh, noees. D: Niet een dhlid weg. :c

Ik vind het heel erg jammer, maar ik snap het dat je geen tijd meer hebt. :c Ik vond het altijd heel leuk om je topics te lezen, dus ik ga je wel missen in de rpg. Gelukkig kom je nog online ooc. (:

VAARWEL BUDDY!
Amen

http://www.dreamhorses.actieforum.com

5Byeee <'3 Empty Re: Byeee <'3 zo 24 feb - 8:06

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Nooh don't leave D:
Al is het een beslissing waar ik ook aan had gedacht.


Jammer dat je weggaat uit de rpg, maar hopelijk kom je nog eens spammen (:
Heel veel succes met school en de rest Hartje

Bye Kai'tje <3 will miss yah, kom echt eens spammen. of ik spam jou op de dA account, ik watch je natuurlijk al eeuwen ^^

6Byeee <'3 Empty Re: Byeee <'3 zo 24 feb - 8:46

Sultan

Sultan
VIP

Nooooh. :c
Echt enorm jammer dat je niet meer gaat rpg'en!

Wel awesome dat we je nog gaan zien in het ooc.
Verder heel erg veel succes met je toetsen etc!


xxxx

http://twilightgame.actieforum.com

7Byeee <'3 Empty Re: Byeee <'3 zo 24 feb - 9:16

Navayo

Navayo
VIP

Noooeeesss ;c
We gaan je enorm missen hier op dh
en zeker ook in de rpg.
Ook gaan we kai'tje enorm missen.

Hopelijk kom je geregeld hier in het offtopic nog eens alles onderspammen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum