Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

't teut topic

+40
Nascha
Ghost
Silas
Avalyn
Kharrea
sluipwegwijzer
Mischa
Faye
Rain
Fawn
Remember
Veriënda
Kai
Pearl
Ninjo
Falcon
Amiya
Cheyenne
Memoria
Juno
Xeiró
Avalon
Ventus
Nevaeh
Ravena
Nar
Kay
Magnifico
Feist
Courage
Aaliyah
Dwyn
Sunset
Navayo
Yamato
Tough
Tuxedo
Yia
Chaitanya
Painted Black
44 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 36 van 40]

876't teut topic - Pagina 36 Empty Re: 't teut topic ma 9 sep - 8:06

Ravena

Ravena
VIP

RENSKE DIE VAN FD IS HARSTIKKE LEUK! ;D

Misschien een beetje simpel maar whatevaah


OMG SO HAPPY WhereIsTheRumGone?

877't teut topic - Pagina 36 Empty Re: 't teut topic ma 9 sep - 8:13

Amiya

Amiya
Administrator

Magnifico schreef:Ik vraag me alleen af waar die code van de kleur staat op het profiel die kopjes zegmaar. :/

DAT. DAT. Suspect 


Serieus. Dat vraag ik mij ook aardig af.

878't teut topic - Pagina 36 Empty Re: 't teut topic ma 9 sep - 8:22

Falcon

Falcon
VIP

http://yumani-chan.deviantart.com/

879't teut topic - Pagina 36 Empty Re: 't teut topic ma 9 sep - 8:23

Silas

Silas

'Machtzieke schizofreen' Wie zou dat nou zijn Fufu 

880't teut topic - Pagina 36 Empty Re: 't teut topic di 10 sep - 0:09

Sunset

Sunset
VIP

Gaaf filmpje!

881't teut topic - Pagina 36 Empty Re: 't teut topic di 10 sep - 2:02

Nascha

Nascha

Fahlaemee Sad

882't teut topic - Pagina 36 Empty Re: 't teut topic di 10 sep - 2:09

Sunset

Sunset
VIP

Whut?
Ugh, had ik met mijn vriendin afgesproken, heeft zij hoofdpijn. Vorige week had ik hoofdpijn, de week daar voor had ik een bloedneus, ja het gaat heel goed met mij...

883't teut topic - Pagina 36 Empty Re: 't teut topic di 10 sep - 2:59

Tough

Tough

Bloedneuzen zijn Peren en Appels :C

Ik had ze vroeger vet vaak en iedere keer aan dezelfde kant, heb ik die kant laten dichtbranden met zuur zodat ik geen bloedneuze meer heb, half jaar later begint de andere kant ook vet vaak bloedneuzen gehad daar, nu die ook laten dichtbranden en nu heb ik er hopelijk geen last meer van c:

884't teut topic - Pagina 36 Empty Re: 't teut topic di 10 sep - 3:03

Painted Black

Painted Black
VIP

OLLA ERRY´ONE Very Happy

885't teut topic - Pagina 36 Empty Re: 't teut topic di 10 sep - 3:05

Nascha

Nascha

ajj! Agh, ik had t ook niet geweldig.
Mijn 'vriendin' had dus blijkbaar tegen mijn beste vriendin gezegd dat mijn moeder een 'alcoholist' is , en mijn zus, en haar vriendje.
En vandaag zei ze dat mijn moeder een zuiplap is, uugh, ik wil haar ZO hard slaan, zo hard dat haar neus plat is en haar ogen eruit vallen, dom kind.
Ze vind me 'emo', 'gothic', ze zegt dat mijn moeder onverantwoordelijk is, en ik weet zeker dat ze denkt dat ik later ga roken, een alcoholist wordt en dat alles.
Mensen wiens kledingstijl niet voldoet aan de publieke opinie, aan het sociale beeld van volwaardigheid, aan iets wat volgens haar wordt gezien als 'normaal', die mensen zijn die dom, die zijn niet normaal, die zijn het niet waardig om gemogen te worden. Die mensen moeten uit haar buurt blijven, die mensen zijn mislukt, en die zijn niet aardig, en die leiden geen normaal leven of kunnen dat niet of zullen dat nooit kunnen. Die zijn zowaar gehandicapt.
Mensen met een andere mening als haar? HA, die mogen lekker een eind oprotten. Mensen die andere muziek luisteren? Een vorm van metal? Oh, die zijn pas dom, die zullen nóóit een normaal leven leiden, die mogen echt niet in haar buurt komen.
Dat kind, en die meningen van haar, of ze ze nu uit of niet, ik weet dat ze die heeft. En ik zal die mening van haar in haar strot duwen, zo ver dat ze het morgen uitpoept. NEE, ik zal het zo ver haar strot in douwen dat ze de volgende dag niet poepen kan.
Ze heeft altijd een mening over iemand, altijd, en iemand heeft één mening over haar en die is dood.
Spreek haar een keer tegen en je bestaat niet meer.

Tijdens natuur- scheikunde zei ze dat boeken onnodig zijn, en ze vindt het belachelijk en gewoonweg dom als je die koopt, want ze zijn immers toch geen F waard?
Ik zei; 'Ja, maar er zijn toch zoveel dingen die je koopt, die niks waard zijn?'
'Oh ja?' Zei ze terug, met haar arrogante kop opgezet, 'noem eens één voorbeeld!'
'Nou,' zei ik, met dezelfde arrogante kop, 'alles?'
'Pft, ja hoor!'
'-Ja, want als je dood bent, dan heb je nergens meer iets aan. Niets is iets waard.'
En toen was ze stil, en ik kende die kop die ze toe op zette; rot kind. Dacht ze, hoe durf je mij te dissen? Hoe durf je een andere mening te hebben? Hoe durf je?
De andere twee die aan onze tafel zaten waren het met me eens, ze stond er alleen voor. Ik genoot de HELE dag van dat. Ik voelde me ZO goed.

En toch, toch blijf ik aan haar zijde. Want ze maakt me aan het lachen, en, ik weet dat ze haar lesje eens moet leren. Ik zal dat wel doen.
En ik weet dat ze het lastig heeft thuis, dat ze zich zo onzeker voelt dat ze iedereen laat denken dat ze zo zeker is. Dat ze altijd een mening over mensen heeft, zodat niemand erover na denkt een mening te hebben over haar.
Ze denkt dat ze alles voor mekaar heeft, en het volgens plan gaat. Maar ik zie wel door haar masker heen, ik weet heus wel dat ze het niet zo makkelijk heeft als dat het lijkt.
En op een dag sla ik haar zo hard voor d'r gezicht dat ze niet meer zo'n grote mond heeft.
Maar nu nog niet.

886't teut topic - Pagina 36 Empty Re: 't teut topic di 10 sep - 3:14

Sunset

Sunset
VIP

Jeesz. Sorry maar wat een pokke vriendin heb jij. Wat een Bitch. Maar ik snap je. Als je haar echt als vriendin ziet dan zie je de slechte dingen door de vingers. Tot je dat niet meer doet en alle dingen ziet de ze je heeft aangedaan. Dat gebeurde ook bij mij vorig jaar. Ik was bevriend met een meisje, heel aardig en zo. Toen kreeg ze een vriendje, negeerde ze mij volledig. Okee, nou je hebt een vriendje, leuk enzo. Ik begreep het wel. Toen ging het uit. Hij maakte het uit. Zij was totaal gebroken, en schold me helemaal uit. Ze kende me goed, dus ze wist me totaal te breken. Met alleen woorden. Maar onderschat de kracht van woorden niet. Dat vriendjes gebeuren is nog 8 keer gebeurd ofzo. Telkens vergaf ik haar omdat, tja, het ging uit, dat was zielig. Tot ik vorig jaar in een andere klas kwam dan zij. Deze klas is echt hecht met elkaar. En toen zag ik wat een bitch dat kind is. Toen ik duidelijk maakte dat ik haar vriendin niet meer wilde zijn ging ze me slaan en trappen! Serieus! Gelukkig stond een vriendin van me nieuwe klas bij me in de buurt. Dus ik ben er heel huids vanaf gekomen, maar serieus. Ik ben blij dat dat mijn vriendin niet meer is.

887't teut topic - Pagina 36 Empty Re: 't teut topic di 10 sep - 3:56

Painted Black

Painted Black
VIP

Ben 't totaal met Julya eens, wat een ** wijf! Psstt.. iemand die toevallig nog een leuke, actiefe mensen forum weet?

888't teut topic - Pagina 36 Empty Re: 't teut topic di 10 sep - 4:12

Nascha

Nascha

Wow, dat is erg! Ik hoop dat het niet zo ver komt, van beide kanten..
Ze lijkt misschien iemand die snel uitvalt, en ik het tegenover gestelde, maar als het een keer te ver gaat, dan hoeft zij niet de gene te zijn die over de streep gaat ;$
Maar, ik ben wel blij dat ik het even kwijt kon ^^

889't teut topic - Pagina 36 Empty Re: 't teut topic di 10 sep - 4:34

Chaitanya

Chaitanya
VIP

Nascha schreef:Mensen die andere muziek luisteren? Een vorm van metal? Oh, die zijn pas dom, die zullen nóóit een normaal leven leiden, die mogen echt niet in haar buurt komen.
Dan mag ze voor mij wel alvast een straatverbod aanvragen, want ik luister zowel naar gewone Metal als naar Rapmetal, Metalcore en Death Metal Very Happy

Maar jemig, dat is vreselijk vervelend. Kun je niets afwijken van het "normale" zonder aangekeken te worden. Vraag me ook af of ze er zelf niet ongelooflijk moe van wordt, want als iedereen die je aardig vindt normaal moet zijn, dan blijven er maar weinig mensen over geenidee 
Ik weet niet hoe het zit met haar andere vriendinnen, maar als zij zo blijft dan ben ik bang dat ze heel alleen zal eindigen, of jij nou de eerste bent die weg gaat of de rest.

890't teut topic - Pagina 36 Empty Re: 't teut topic di 10 sep - 4:39

Ventus

Ventus

Wauw... als ik eerlijk moet zijn vind ik haar wel echt vreselijk klinken. Maar ik ken haar niet in het echt dus ik maak geen vooroordelen.

891't teut topic - Pagina 36 Empty Re: 't teut topic di 10 sep - 5:02

Nevaeh

Nevaeh

Weet iemand waarom mijn naam lichter is dan de andere namen? Maar Sunset heeft het bijv. ook :')

892't teut topic - Pagina 36 Empty Re: 't teut topic di 10 sep - 5:25

Yves

Yves

Kan iemand het puntje achter mijn naam weghalen? xd Hij beweerde dat er al een Yves was, maar als je op Yves zoekt bij paarden, krijg je alleen een dude genaamd voetbal...

893't teut topic - Pagina 36 Empty Re: 't teut topic di 10 sep - 5:31

Nascha

Nascha

Nevaeh schreef:Weet iemand waarom mijn naam lichter is dan de andere namen? Maar Sunset heeft het bijv. ook :')
Omdat die namen gewoon super awesome zijn :3
I dunno xd

Maar, ja, het is ook vervelend, dan hoort ze een keertje metal in de buurt en kijkt ze meteen naar mij, en zegt 'ja, Sophie vindt dat ZO leuk.'
of iemand noemt het woord emo en ze kijkt metéén naar mij. Een van deze dagen krijgt ze nog wel een klap ^^

Maar genoeg over mensen die verschillen niet accepteren x'3

HOE WAS JULLIE DAG O.o? Regent het in Nederland ook zo? Wel hier in eenhoornland :3

894't teut topic - Pagina 36 Empty Re: 't teut topic di 10 sep - 5:34

Yves

Yves

Hoezo zou je emo zijn dan? Emo is trouwens een muzieksoort, dacht ik.

En ja. Vreselijk regen. Maar de ene keer is het droog en wel mooi, dan valt het opeens met bakken uit de hemel xd

895't teut topic - Pagina 36 Empty Re: 't teut topic di 10 sep - 5:38

Silas

Silas

I dunno waarom xd En dat heb ik haar ook al verteld vandaag, maar ach  Laughing 

Ja O.o Echt vaaaag

~Woops, account wissel~

896't teut topic - Pagina 36 Empty Re: 't teut topic di 10 sep - 5:47

Navayo

Navayo
VIP

Yves zijn oog beweegt in zijn onderschrift ;o
Best creapy :p

897't teut topic - Pagina 36 Empty Re: 't teut topic di 10 sep - 5:48

Tough

Tough

Niet creapy :C

Awesome nee haha vind het echt leuk!

898't teut topic - Pagina 36 Empty Re: 't teut topic di 10 sep - 5:51

Yves

Yves

GIMP kwaliteit faint
Ah ja, anders maak ik 'm stilstaand. Maar laat 'm eerst knipperen, want anders zat er teveel werk in voor niets xD

899't teut topic - Pagina 36 Empty Re: 't teut topic di 10 sep - 5:59

Navayo

Navayo
VIP

Vind het wel leuk maar ik dacht ff dat ik gek werd, scrolde naar beneden en dacht van 'huh weird?'

900't teut topic - Pagina 36 Empty Re: 't teut topic di 10 sep - 6:14

Silas

Silas

Look at my profile >D

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 36 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» 't teut topic
» 't teut topic
» 't teut topic
» 't teut topic
» 't teut topic

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum