Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

L. i. z. z. z.

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1L. i. z. z. z. Empty L. i. z. z. z. di 27 aug - 5:59

Cheyenne

Cheyenne

Hallo daar!

Ik ben Lis (Lizzz)! Ik ga me dan ook maar eens voorstellen, maar in stukjes wegens tijdsgebrek^^"
Aangezien dit een paarden forum is, krijgen jullie de hele uitgebreide uitleg over de relatie tussen mij en paarden >'D Bereid jullie al maar voor!
Ik begon met paardrijden op mijn 7 jaar, omdat de stiefdochter van m'n tante (of wel mijn 'stiefnicht') ging paardrijden. Mijn moeder wilde vroeger ook altijd paarden maar mocht dat niet van haar ouders, dus stelde ze het mij zelf voor (handig hé! xD). Ik wilde wel eens proberen, dus begon ik te rijden, gewoon Engels en later zou ik mogen gaan springen. Na zo'n half jaar zijn de mensen waar ik ging rijden gestopt, omdat ze ondertussen 2 jonge dochters hadden en het huis werd te klein dus gingen ze verhuizen. Ook was Manitoba (het paard waar ik altijd mee mocht rijden) zwanger. Ik was dus voor even gestopt. Uiteindelijk ben ik dan 'dressuur' gaan rijden in een (slechte) manege, maar dat hield ik niet echt lang vol.
Mijn moeder was ondertussen gaan studeren voor kleuterjuf, en deed stage in het dorp naast ons. De juf waar ze bij stond wist dat ik opzoek was naar een leuke manege, en liet ons weten dat haar (toen 14-jarige) dochter western reed in Westerlo, zo'n 20 minuten van ons vandaan. We zijn naar de Kids-Rodeoshow gaan kijken, en ik was meteen verkocht! Vooral toen ik de trickriding zag! Toen reed ik dus western!

De rest komt morgen of zo (het paardrijd deel dan toch)

Dat is al een deel van mij!

Lis x

http://happy-horses.freeforums.net/

2L. i. z. z. z. Empty Re: L. i. z. z. z. vr 30 aug - 1:58

Nar

Nar
Moderator

Welcome! =D

3L. i. z. z. z. Empty Re: L. i. z. z. z. vr 30 aug - 3:31

Magnifico

Magnifico
Administrator

Hihi, ik heb je al een beetje verwelkomd, maar officieel: WELKOM.
Vragen kan je altijd bij mij of Boudicca komen! ;D

http://www.dreamhorses.actieforum.com

4L. i. z. z. z. Empty Re: L. i. z. z. z. vr 30 aug - 4:24

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Welkom Lis!
Vragen kan je ook altijd aan mij stellen ;D

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum