Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Hello there!

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Hello there! Empty Hello there! ma 9 sep - 5:59

Eldae

Eldae

Hey!

Mijn naam is Fox - teminste, dat is een veelgebruikte bijnaam die ik voorlopig liever gebruik omdat ik dit account nu zo'n tien minuutjes heb, en eerst de site even rond ga pluizen, haha! hyper 

Maargoed, ik ben dus Fox, ik ben een meisje van 14 en ik woon in Nederland. Mijn hobby's zijn (nou moet ik zeggen dat ik er écht teveel heb om op te noemen) o.a fotograferen, tekenen, schrijven/lezen, longboarden & skateboarden, internet en m'n iPhone in het algemeen ghehe, vriendinnen enzo, paardrijden en hoe raar het ook klinkt: kleine, simpele dingen. Even met de hond wandelen, dat soort dingen. Ik heb een verslaving aan tumblr (waar ik gipshy heet), Instagram en weheartit. Ik wil later naar de kunstacademie om iets met tekenen, kunstgeschiedenis of fotografie te doen. Maar voorlopig zit ik nog even op de havo, in de derde nu hyper 

Qua paarden: rond mijn 10e begon ik met manegelessen. Daarna ben ik overgestapt naar een stal hier in mijn stad waar je paarden (fjorden) kunt huren en een bosrit mee kan maken, dat deed ik een keer in de twee weken, maar daar ben ik na een halfjaar mee gestopt omdat ik een ongeluk(je) kreeg in het bos. Kort daarop ontmoette ik mijn stiefopa en oma die twee welshjes hebben, die ik toen ging rijden, maar helaas wonen ze in een andere provincie. Verder heb ik daarna nog een halfjaar op de manege hier gezeten maar het beviel me niet, maar gelukkig ontmoette ik mijn nu goeie vriendinnen die hun eigen pony's hebben (de een een halflinger en een shet, de ander een fjord) aan huis nog wel, waar ik nu zoveel mogelijk kom en kan galloperen, springen en zonder zadel kan rijden als ik daar zin in heb ipv lessen, whaha! 

Oke, een heel verhaal, ik schrijf alweer te veel merk ik. Leuk jullie te ontmoeten hyper

2Hello there! Empty Re: Hello there! di 10 sep - 4:27

Magnifico

Magnifico
Administrator

Heeeei Fox! Very Happy

Aw, je hebt wel geluk met je vriendinnen haha. Mijn vriendinnen zijn dus allemaal niet bepaald paardengek.. (':

Welkom op Dream Horses, ik hoop dat je nog heel lang blijft hihi.
Voor vragen mag je altijd naar mij of een ander lid van het DreamTeam~ (:

http://www.dreamhorses.actieforum.com

3Hello there! Empty Re: Hello there! di 10 sep - 4:38

Eldae

Eldae

Hey! Very Happy 

Ja, daar heb ik echt geluk mee haha! Ben superblij dat ik ze ken, ik kende daarvoor verder niemand met oog voor paarden, maar nu gelukkig wel! 

Dankjewel, zal ik zeker doen! hyper

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum