Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Hello :D

+5
Rain
Tough
Magnifico
Alviae
Suzan
9 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Hello :D Empty Hello :D ma 9 sep - 8:24

Suzan

Suzan

Hihi peepz. Ik was hier ooit mee begonnen, en maakte Zana aan. Maar toen was ik dit alles gewoonweg vergeten x'D Maar, nu ben ik terug. Als je mij niet kent, mijn naam is Daniëlle, ook wel Daan/Danie genoemd. Ik heb al aardig wat rpg ervaring, voornamelijk op WarriorCats, waar ongeveer al 1,5 jaar trouw lid van ben. En daar komt ook nog eens een jaar of 1/2 noob-tijd bij van een forum waar rpg niet het hoofdonderdeel is, en dat forum is sinds kort uit de lucht gehaald, tot mijn grote spijt (voor de gene die eventueel willen weten welke site dat was: horse-nation). Op WarriorCats sta ik bekend als Daan, voornamelijk van de accounts Leafstorm, Frostlake & Bravesoul. Verder ben ik sinds kort ook te vinden op Perished (Shade), Raposa (Force), Chimorea Horses (Santos&Seabiscuit). En nu dus ook hier Very Happy Mijn accountje is vernoemt naar het paard van mijn nicht, waar ik op heb leren rijden. Helaas ben ik een paar jaar geleden van haar afgevallen, en raakte bewusteloos, had een hersenschudding en brak mijn arm. Sinds dien heb ik niet veel meer op haar gereden. Een jaar heb ik het gedaan met de Merens Pony die daar op stal stond, genaamd Paco, deze was namelijk van een vriendin van mijn nicht. Hier heb ik dus een jaartje op gereden en toen ging ik naar de Middelbare. Sinds dien heb ik geen tijd meer gehad voor het paardrijden, maar soms organiseren ze van school wel eens activiteiten, zoals paardrijden. Ik zit nu in 2 Havo, en heb vorige week nog eens een keertje paardgereden, vorig jaar (toen zat ik in 1 mavo, dat ging zo goed dat ik naar 2 havo mocht) heb ik ook een keer meegereden met de groep. 

Misschien denk je nu, van waarom die hele history? Gewoon, omdat het kan xp

Xx Daan

2Hello :D Empty Re: Hello :D di 10 sep - 3:42

Alviae

Alviae

Gezellig, welkom! Very Happy

3Hello :D Empty Re: Hello :D di 10 sep - 4:22

Magnifico

Magnifico
Administrator

Is horsenation uit de lucht? Haha, ik ben daar ook ooit begonnen!

Welkom Daan! ;D
Hopelijk blijf je nog lang op DH! ;D

http://www.dreamhorses.actieforum.com

4Hello :D Empty Re: Hello :D di 10 sep - 7:12

Suzan

Suzan

@Both, thanks Very Happy
En ja, sinds een maand ofzo was ie poef, weg, verdwenen xp De eigenaar had de rekeningen van dat forum + 2 andere goed lopende niet betaald, en zijn ze alle drie uit de lucht gehaald. Wel jammer, maar helaas!

5Hello :D Empty Re: Hello :D di 10 sep - 7:14

Tough

Tough

Welkom!

Echt is Horse-Nation uit de lucht? Ik was door twee keer best actief :c
Inderdaad wel jammer!


maar leuk dat je op DH bent gekomen! C:

6Hello :D Empty Re: Hello :D do 12 sep - 7:19

Suzan

Suzan

Ja, ik baal er ook erg van, maar ze zijn bezig met een nieuw spel, dat horse-nation moet gaan vervangen. Horse-Utopia. De site word al heel mooi, maar registreren kan nog niet, helaas x'D

7Hello :D Empty Re: Hello :D do 12 sep - 8:11

Rain

Rain
Administrator

Hey Daan! Leuk dat je ook naar DH komt! Heb je verder nog huisdieren?(inclusief irritante broers en zussen)

We zijn trouwens net vandaag bezig om alles om te gooien, morgen hopen we een grote update uit te brengen. Dus niet raar ervan opkijken als iets scheef staat oid. Welkom in ieder geval!

8Hello :D Empty Re: Hello :D do 12 sep - 8:13

Nar

Nar
Moderator

WELCOME!

9Hello :D Empty Re: Hello :D do 12 sep - 23:42

Ventus

Ventus

Welkom (:

10Hello :D Empty Re: Hello :D vr 13 sep - 8:45

Toran

Toran

Welkom op DH! Very Happy
Ik heb geen vraagkes, maar ik hoop dat je het hier naar je zin gaat krijgen c:

xx Lies

http://coconutts.deviantart.com

11Hello :D Empty Re: Hello :D za 14 sep - 3:55

Suzan

Suzan

@Rain, ik heb een kat (Skippy) & 2 vogeltjes (Pitje, spreekt uit als Peachy & Chico) - Heb ook een zusje van 8 xp
@All, thanks!!

12Hello :D Empty Re: Hello :D za 14 sep - 4:50

Courage

Courage

Welkoomm!! Very Happy

13Hello :D Empty Re: Hello :D za 14 sep - 4:59

Suzan

Suzan

Bedankt Very Happy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum