Hallo mensen
Volgens mij heb ik me ooit op een ander account ook al voorgesteld?
Ach ja ^^
Zakelijke gegevens :
Naam: Joya
Leeftijd: 15 zomers jong. 07-07-1994
Geslacht: Meisje [like dúh]
Woonplaats: Wehl, voor degene die het niet kennen oost-gelderland/achterhoek ^^
Dieren: 1 paard, 2 pony's, 2 honden, 8 parkieten, 4 zebravinken en 2 tortelduiven. [paard vertel ik zo meer over =D ]
Hobby's: Paardrijden, Fitness, paarden, tekenen, schrijven, RPG'en en lezen.
School: Op het moment zit ik op het Liemers College in Didam en doe ik VMBO. Examens heb ik net achter de rug en nu wachten op de uitslag . Hierna ga ik de opleiding Paardenhouderij & Management doen op de Groene Welle in Zwolle =)
Extra: Voor diegene die het leuk vinden om te weten ik zit ook op Horse Tycoon onder de naam Roebylover
My lovely horse :
Naam: Ico
Ras: NRPS
Geslacht: Ruin
Kleur: Platenbont
Leeftijd: 11 jaartjes
Niveau: B-Dressuur [eerste keer officeel gestart met 178 punten. super trots natuurlijk en dik tevreden]
Foto's:
And at last picture's of Joya herself *iedereen rent nu angstig weg*:
Ach ja ^^
Zakelijke gegevens :
Naam: Joya
Leeftijd: 15 zomers jong. 07-07-1994
Geslacht: Meisje [like dúh]
Woonplaats: Wehl, voor degene die het niet kennen oost-gelderland/achterhoek ^^
Dieren: 1 paard, 2 pony's, 2 honden, 8 parkieten, 4 zebravinken en 2 tortelduiven. [paard vertel ik zo meer over =D ]
Hobby's: Paardrijden, Fitness, paarden, tekenen, schrijven, RPG'en en lezen.
School: Op het moment zit ik op het Liemers College in Didam en doe ik VMBO. Examens heb ik net achter de rug en nu wachten op de uitslag . Hierna ga ik de opleiding Paardenhouderij & Management doen op de Groene Welle in Zwolle =)
Extra: Voor diegene die het leuk vinden om te weten ik zit ook op Horse Tycoon onder de naam Roebylover
My lovely horse :
Naam: Ico
Ras: NRPS
Geslacht: Ruin
Kleur: Platenbont
Leeftijd: 11 jaartjes
Niveau: B-Dressuur [eerste keer officeel gestart met 178 punten. super trots natuurlijk en dik tevreden]
Foto's:
- Spoiler:
- Spoiler:
And at last picture's of Joya herself *iedereen rent nu angstig weg*:
- Spoiler:
- Spoiler: