Tsja ik zag topic en kon t niet laten om ook te reageren:D
Ik ben Dus Hier op het Spel Zillion maar in real Life heet ik Kimberley, Ben 12 Jaar oud, 13 Juli Jarig
ik zit zelf op paardrijden dat doe ik op Pensionstal de Kapelhoeve Te Heerle, En Dressuur en Trainingstal Lammers te Bergen op zoom.
Zelf heb ik 1 Ponytje dat is een Shetlander Hengstje van 5 Jaar genaamd Fransje, Zeer lief beestje en kan van alles
Ik heb een Hondje het ras Shih Tzu Een reutje Bobby van 5 jaar
En een Teddy Dwergkonijn dat is een Rammelaar van 2 Jaar genaamd Mika'
Ik rijd dan op Pensionstal de Kapelhoeve De zeer mooie Ruin Tango, Zijn ras is onbekend
Op Dressuurstal Rijd ik voornamelijk Jaro, Maar vaak ook meerdere paarden aangezien die toch beweging moeten hebben.
Ik zit zelf op Regionale Scholengemeen schap het Rijks te Bergen op Zoom en Doe daar Havo/Vwo 1ste jaar.
Ik ben een van de weinige die toch met plezier erin naar School ga.
Naast Paardrijden, Voetbal ik ook graag lang bij een sportclub gezeten maar eraf gegaan
Ook is een van mijn grote hobby`s toch Muziek , Echt een Passie van mij :)
Ik ben de jongste thuis maar heb daar geen problemen mee
Ik heb verder nog een broer van 14 en een zus van 19.
Mijn ouders zijn dan Gescheiden, Heb ik zeer veel moeite mee maar niets aan te doen:)
dan Hier wat Foto`s van Mijn beestjes en mezelf;
Tango;
Ik en Goede vriendin, ( Ik ben blond meisje)
Ik En Jaro;
Bobby;
Fransje
Mika'
Xx
Ik ben Dus Hier op het Spel Zillion maar in real Life heet ik Kimberley, Ben 12 Jaar oud, 13 Juli Jarig
ik zit zelf op paardrijden dat doe ik op Pensionstal de Kapelhoeve Te Heerle, En Dressuur en Trainingstal Lammers te Bergen op zoom.
Zelf heb ik 1 Ponytje dat is een Shetlander Hengstje van 5 Jaar genaamd Fransje, Zeer lief beestje en kan van alles
Ik heb een Hondje het ras Shih Tzu Een reutje Bobby van 5 jaar
En een Teddy Dwergkonijn dat is een Rammelaar van 2 Jaar genaamd Mika'
Ik rijd dan op Pensionstal de Kapelhoeve De zeer mooie Ruin Tango, Zijn ras is onbekend
Op Dressuurstal Rijd ik voornamelijk Jaro, Maar vaak ook meerdere paarden aangezien die toch beweging moeten hebben.
Ik zit zelf op Regionale Scholengemeen schap het Rijks te Bergen op Zoom en Doe daar Havo/Vwo 1ste jaar.
Ik ben een van de weinige die toch met plezier erin naar School ga.
Naast Paardrijden, Voetbal ik ook graag lang bij een sportclub gezeten maar eraf gegaan
Ook is een van mijn grote hobby`s toch Muziek , Echt een Passie van mij :)
Ik ben de jongste thuis maar heb daar geen problemen mee
Ik heb verder nog een broer van 14 en een zus van 19.
Mijn ouders zijn dan Gescheiden, Heb ik zeer veel moeite mee maar niets aan te doen:)
dan Hier wat Foto`s van Mijn beestjes en mezelf;
Tango;
Ik en Goede vriendin, ( Ik ben blond meisje)
Ik En Jaro;
Bobby;
Fransje
Mika'
Xx