Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Where are you, Cobrazarao

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Where are you, Cobrazarao Empty Where are you, Cobrazarao zo 26 sep - 4:59

Blade

Blade

Blade ontweek de vele geisers. Soms had hij zoveel schans om net een Geiser te ontwijken. Hij wist dat hij ooit Cobrazarao tegen zou komen, en dat er dan meer kans was om een gevecht te beginnen. Hij was vanzin om Cobrazarao te roepen. Hij had niet echt de beste plek uitgekozen. Maar toch vond hij het niet erg. Het was hier redelijk warm, maar ook redelijk gevaarlijk. Nu was het ook mistig door de rook. Zijn blauwe ogen keken naar alle kanten, op zoek naar een open plekje zonder Geisers of minder geisers. Dat vond hij uiteindelijk. Voor zijn neus kwam een Geiser omhoog. Hij wist als ze hier zouden gaan vechten dat het slecht zou aflopen. Maar toch wou hij proberen om zijn exuzes aan te bieden. Daarom moesten ze geen vrienden worden, maar konden ze wel samenwerken als er terug een oorlog zou uitbreken. Naja, waarschijnlijk zou hij niet kunnen doordringen bij Cobra, maar het was ge moeite wel waart. Hij nam adem en hinnikte hard naar Cobrazarao. Met de vraag van: zou hij wel komen? En is dit het wel allemaal waard? Stopte hij met hinniken. Hij was breed en groot geworden. Maar dat hij kon winnen tegen Cobrazarao? Dat was niet zeker. Cobrazarao was nu 1maal de grootste en de breedste paard buiten een Shire. En daar kon hij niet tegen op. Maar met woorden kan je iedereen verslagen, zelfs de sterkste.

(Cobrazarao en Blade.)

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Cobrazarao liep rond in de gebied de geisers. Hij was hier nog maar 1 keer geweest. En de weersomstandigheden lokte hem naar hier. Niemand zou hem goed zien en dat vond hij ideaal.Af en toe spoot er een geiser omhoog. Gekookt water dat uit de grond geschoten word. Hij merkte enkele gekookte dieren op. Slimme paarden zouden hier niet komen omdat ze weten dat je hier snel kan sterven. Maar wat was slim? Hij zocht liever het gevaar op. Zijn hoeven beukten tegen de grond dat warm aan voelde. Hij snoof enkele geuren op. En een zekere Blade was in de buurt. Dat onnozel kreng dat echt heel hatelijk deed. Hij begon al te koken. Na enkele geisers te ontwijken hoorde hij opeens gehinnik. Blade. Leuk. Hij stapte stampvoetend naar de hengst. Cobrazarao liet een gemene blik op zijn gezicht toveren en beet op zijn tanden. "Zozo wie hebben we hier. Heb je de alfa niet genoeg vernederd? Waarom roep jij mij zielige hengst!" Zijn woorden waren hard. En hij hield zich in. Maar elke verkeerde antwoord kon hem laten ontploffen. Hij had geen behoefte aan deze hengst. En 1 ding stond vast. Blade zal nooit meer een lid zijn. Blade was een verrader en had Cobrazarao te hard beledigt. Vooral omdat hij een merrie verdedigde. Die zal vast gedacht hebben dat hij dan partner kon zijn met haar.

Blade

Blade

Hij rook de geur van Cobrazarao dichter bij komen. Hij kende de geur als de beste. Naja, de vraag was: wie niet? Aan de 1ne kant had hij geen schrik van Cobrazarao. Maar aan de andere kant ook weer wel. Het was een 2 strijd. Blade bleef emotieloos voor zich uitkijken, zijn oren lagen wel tegen zijn schedel. Maar hij stelde zich niet dominant op. Opeens begon Cobrazarao te praten. "Zozo wie hebben we hier. Heb je de alfa niet genoeg vernederd? Waarom roep jij mij zielige hengst!" Blade nam adem. "Jij had mij ook meerder keer vernederd." Zei hij op een gewone manier. "Kijk het was niet de bedoeling om je te vernederen. Maar ik vin het zo laf als je een merrie aanvalt. Naja, ik bescherm nooit meer merries nu." Zei hij een klein beetje bitter. Hij keek Cobrazarao aan. Blade was groter geworden en breeder. Dit was geen lichaam meer van een arabier. "Btw. Die verdomde merrie had je nog harder beledigt." Zei hij vervolgens. Hij spande zijn spieren op. Het kon hier eindigen op een gevecht, en hij had geen zin om nu ,hier en door Cobrazarao vermoord te worden. "Btw. Zeg eerlijk. Ik was er altijd als je riep. Ik was als 1ste meestal. En ik gaf je degelijk wel respect. Tot je het afpakte." Zei hij bitter.

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Zijn zwarte ogen keken de hengst strak aan. Blablabla. Wat een boeiende woorden. Hij was niet van plan om te zitten kiebelen. Hij verspilde zijn tijd met een nutteloos beest dat onozel bezig zat. Hij besloot er nu een punt aan te zetten. Hij kneep zijn ogen tot spleetogen en begon vijandige tekenen uit te stralen. Hij hief dominant zijn staart op en zijn spieren werden gespannen. " Blade Blade Blade. Ik ben niet gekomen om deze niets betekende woorden aan te horen. Merries moeten niet beter behandeld worden als de hengsten. Dat bestaan niet bij slechte paarden. Niemand telt er. Ik dood elk geslacht en het betekend niets. Wat mij dus ook niet deert. En wat die merrie betreft. Gaat jou niets aan. Niemand word eerlijk behandeld. Kun je er niet mee leven hoepel dan maar op. En het boeit mij niet wie wat doet. Jij werd gewaarschuwd en je hebt het genegeerd. Je moet de gevolgen maar aan zien." hij keek Blade nog altijd pissig aan. Dit gedrag was niet gevormd met slechte gedrag. Volgens Cobrazarao pas Blade meer bij de neutraal gedoe. Tussen beiden. Het stond al lang vast. Blada was nooit meer welkom in zijn kudde. En die had hij dik verdiend. Cobrazarao Waarschuwde altijd. En de meeste dwazen negeerden dat. Jammer dan. De grote zwarte fries brieste heftig. "Nog iets Blade of was het dat?
"
Hij hoopte voor Blade niet. Hij wilde totaal zijn best niet doen om hier te komen en aan te horen dit en dat. Hij rolde bij die gedachte neidig met zijn ogen.

Blade

Blade

Blade maakte zijn oogjes tot spleetjes. Wat zei hij(Blade) nu toch allemaal. Sorry zeggen?! Wtf?! Blade keek Cobrazarao pissig aan. Oppeens dacht hij aan de vorige woorden van Cobrazarao. "Hmm? Sinds wanneer kan een "vroegere" kudde lid u vernederen? " Vroeg hij duidelijk. Was het misschien de waarheid wat hij toen die dag tegen Cobrazarao had gezegt, of schaamde hij zich. "Maar weet je, je hebt gelijk. Niemand moet gelijk behandeld worden enzo...Dat heb ik wel door. Maar ergens was Kharrea erg zwak. Waarom hielt ze er een ander paard bij om u uit te schelden? Was ze misschien te bang om het alleen te doen?En mij moet je niet wijsmaken dat ze toen slim was e. Want dat was ze niet..." Zei hij terwijl hij hard met zijn staart zwiepte. Hij dacht aan de dag zelf. "...En ooh ja...Je mag gerust zijn ik zal NOOIT meer een MERRIE of een VEULEN sparen. GEEN 1. Maar dan ook geen 1." Zei hij rustig maar duidelijk. "En weet je...Als je zeker wilt zijn dat ik het mee, zal ik het bewijzen. Maar ja, wat interseert u dat." Zei hij rustig. Misschien wist Cobrazarao niet wat hij bedoelde, maar Blade wist het wel.

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Cobrazarao had geen zin meer om dat gebrabbel aan te horen. Hij heeft nu een nieuwe kans om nieuwe leden te acepteren. En dat was een gevecht aan gaan met de alfa. Maar Cobrazarao was zoiezo sterker dan de lange ranken. Een Beta rang zou misschien nog een heel klein kansje maken om hem te verslaan. Maar degene die een alfa rang bezit zou wel een kans kunnen krijgen om Cobrazarao neer te halen. Er zullen wel enkele paarden zijn die net zo sterk zijn als hij. Hij keek Blade aan. Hij mocht die hengst niet. En Blade moest hoog nodig paardentaal leren. Want die zinnen sloegen ook al op niets. Maar ja. Als hij niet onder de indruk is heeft Blade een probleem. of Cobrazarao vermoord Blade of Cobrazarao verjaagt de hengst. je kunt het altijd nog proberen. Maar meestal is de tweede kans heel riskant. Cobrazarao ging niet meer soft zijn. Hij werd het spuug zat dat die stelletje rotbeesten zijn kudde onactief maakten. Het zou moeilijker worden. " Bewijs mij dat je in mijn kudde hoort. Ga met me in gevecht. Ben ik onder de indruk, neem je als lid, ben ik niet onder de indruk vermoord ik je of zal je verjaagt zijn en in schande leven. Cobrazarao wilde liever dat die Blade begon want dan is Cobrazarao stabieler.

Trust

Trust

Blade luisterde naar Cobrazarao." Bewijs mij dat je in mijn kudde hoort. Ga met me in gevecht. Ben ik onder de indruk, neem ik je als lid, ben ik niet onder de indruk vermoord ik je of zal je verjaagt zijn en in schande leven." Blade keek Cobra bitter aan maar zei niks. Waarom moest Blade beginnen? Waarschijnlijk als Blade eerst zou beginnen kon hij waarschijnlijk zich goed verdedigen. Blade legde zijn oren in zijn nek maar ontblote zijn tanden niet. Dat gaf al te veel informatie. Blade Cirkelde rond Cobrazarao en berstudeerde hem. Waarschijnlijk hielt Cobrazarao hem goed in het oog. Toen hij 1 cirkel rond Cobra had gemaakt draaide hij zich met een ruk om en beet in de hals van Cobrazarao, toen hij bloed proefde kon hij bijna niet stoppen met bijten. Maar toch liet hij op een fractie van een seconde los en gaf een bok tegen Cobrazaroa zijn borstkas, dan draaide hij zich weer met een ruk om en draafde voorbij Cobrazarao en schopte toen hard naar de flanken van Cobrazarao, en cirkelde toen terug rond Cobrazarao. Zijn zet was gemaakt, hij kon beter, dat wist hij wel. Maar hij zal op het einde zijn best doen, dan liet hij minder in zijn kaarten kijken.

Flutpost i know.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum