"So wake up the members of my nation.
It's your time to be, there's no change untless you take one.
And the time to see the brighter side of every situation.
Somethimes are meant so be and give me your best and give it all to me."
It's your time to be, there's no change untless you take one.
And the time to see the brighter side of every situation.
Somethimes are meant so be and give me your best and give it all to me."
Quiet keek om haar heen, en zag echt helemaal niémand. Echt niemand. Haar naam kreeg dus eindelijk ergens een betekenis voor. Het was hier echt onwijs stil. Ondanks het kabbelende water was er geen ander paard te zien, zelfs geen andere dier zoals een kikker of iets dergelijks. Haar blauwe ogen tuurden nogmaals het gebied af, wat voor een groot deel bedekt was met water. Door de wind die ondanks de zomer een beetje speelde, ontstonden er kleine golfjes. Af en toe kreeg ze een paar natte spetters over haar heen, maar ze vond het niet erg. In tegendeel, ze was vandaag best wel in een goede stemming. Misschien kwam dit wel omdat ze eindelijk doorhad hoe je moest leven. En niet meer door onder de plak te zitten bij haar stomme broer. Ze was echt blij dat ze voor DH gekozen had, want het beviel haar hier wel goed. Ondanks alle wannabe's, goede én slechte, waren er ook wel een paar leuke te vinden. De hengsten waren hier zo om haar vinger te winden. Langzaam maar zeker liet ze haar witte onderbenen in het water zakken, en liep zo een stukje over de rivier. Toen het diep begon te worden -zo ongeveer in het midden- en sprong op een kleine rotsverhoging die in het midden te vinden was. Behendig bleef ze op het grijzige ding staan, en zo had ze ook meteen uitzicht over heel het gebied. Nu verschenen wel een paar kleine kikkers en wat andere beesten, maar nog steeds niet van haar soort. Een paard. Na een tijdje turen en de wind die maar door haar manen spreidde, werd ze onderbroken door een geluid. Overduidelijk hoefgetrappel was achter haar te horen, en met een ruk was haar hoofd de andere kant op. Haar ogen nauwden zich tot spleetjes en in de bosjes bewoog inderdaad iets. Hmmz. Een soort schim werd zichtbaar, en het leek een beetje de kenmerken van een paard te hebben. "Ja, ik heb je heus wel gezien hoor.." sprak ze, hard zodat degene het wel móest horen. Een tikkeltje ongeduldig trappelde ze wat met haar hoeven op de gladde steen en wachte tot de schim zich zichtbaar zou maken.