Een tintje lichter zou ik inderdaad ook fijn vinden. Het is wel leesbaar, maar niet fijn. Of je kan de tekst wit maken? Is ook een leuk contrast. Verder heb ik nog de volgende (zeer kleine
) puntjes :
- Ik vind het lettertype van het paardenprofiel wat zichtbaar is naast de posts, te groot. De post neemt daardoor wel erg veel ruimte in beslag en daardoor wordt het erg veel extra scrollwerk
- De beiden randen aan de zijkant erger ik me nogal aan. Kan dat óf het grijs zijn wat ook hier omheen is (#6F6F6F) óf gewoon zwart?
- Ik vind alles wel erg grijs nu, als je door een topic scrollt.. Grijs en dof. Iets meer kleur en/of iets meer contrast zou mooi zijn. Ook vind ik de paardennamen van paarden die geen speciale rang hebben, moeilijk leesbaar
- De Statisieken onderaan vind ik érg onduidelijk en chaotisch geworden nu
- Lettertype van de Quick Reply zou ook wel Verdana mogen zijn (: *of wat het andere lettertype dan ook is*
- Bij het forum zou het mooi zijn als de letters ietsje afstand nemen van de afbeeldingen van het gebied, ze zijn er nu tegenaan geplakt
- Bericht (pagina 4 van 4) en Snel reageren zijn ook moeilijk leesbaar
Mááár, om niet zo negatief te zijn, ik heb ook een boel goede punten!
- Ik ben echt verliefd op de manipulatie hierboven (is die wel met toestemming gebruikt/gemaakt?), de knoppen van Forum/Portal/etc en de Icons (Profiel bekijken, PM, msn etc)
- de half afgeronde onderscheidingen zijn ook erg gaaf
- vind het onderdeel van de forums écht heel mooi geworden
- EN DE KUDDES BOVENAAN! GAAAF!
- Al met al vind ik het er erg netjes en overzichtelijk uit zien.. alleen nog iets te dof / te weinig contrast af en toe :3