"We zijn er bijna..." Weerklonk de bezorgde stem. Een pijnscheut schoot door zijn linker achterbeen. Het deed zo'n helse pijn dat Saronse naar adem snakte. Saronse bleef verstijfd staan. Zijn spieren helemaal geblokkeerd. Zijn huid gloeide als de temperatuur van lava. Saronse vocht er geweldig hard tegen. Hij dwong zichzelf, hij dwong zijn oververmoeide lichaam verder te gaan. Straks kon hij rusten. Zijn lange zwarte manen top viel over zijn ijs blauwe ogen. Om zijn pijnlijke emoties een beetje te verstoppen voor Iki. Hij wist dat Iki ontzettend bezorgd was. Saronse nam weer eens een flinke beet adem en zette weer door. Iki volgde Saronse zwijgzaam. De reu wist niet wat hij moest doen. Hij wist dat Saronse's leven in gevaar was en dat Saronse MOEST rusten. Maar Saronse was soms zo koppig. Iki's gele ogen gleden pijnlijk naar de been van Saronse. Er was een grote, diepe wonde aan de pijp van Saronse. Het was geïnfecteerd. Zwaar, geïnfecteerd. Saronse mankte hevig. Saronse's ijs blauwe ogen staarden neutraal voor zich uit. '',Waarom ben je daar gebleven Iki? Aan die klif? Je had mee met je roedel moeten gaan...,'' Saronse vond dit zo verschrikkelijk erg. Iki was daar gebleven en weigerde terug te keren met de roedel. Iki had dat niet mogen doen. "Omdat ik wist dat dit niet het einde was. Ik voelde gewoon dat jij nog leefde. En ik was niet de enige. Die zilveren feniks uil had weken over dat gebied lopen zweven. Zij wist dat jij ook nog leefde. Wij hadden de hoop niet verloren." Saronse's ijs blauwe ogen gleden naar Iki. Die naast hem slenterde. Saronse kon niet meer zo snel stappen. '',Ik beloof je dat je je roedel weer terug zult krijgen. En die zogenaamde Sneeuw Wolvin...,'' Iki rolde met zijn ogen. "Stop nou eens aan anderen te denken. Ik wil nu dat je eens aan jezelf gaat denken. Toe nou, maak je niet druk over mij. Het gaat uitstekend. Nu is het eens jouw beurt om eens aan jou te denken. Je verdiend het, je lichaam heeft het nodig..." Juist op dat bevel zakte Saronse door zijn benen. Iki verschoot zich een ongeluk en snelde meteen te hulp door Saronse te steunen aan zijn zwakke plek. Iki verschoot van die warmte die van Saronse af gloeide. "Mijn... god Saronse! Ik wist niet dat het zo erg was." Iki zijn ogen zochten contact met die van Saronse. Maar die had Saronse dichtgeknepen van de pijn. Saronse klemde zijn kiezen op elkaar en probeerde zich weer op te hijsen. "Nee stop! Ik ben het zat! Je moet nu rusten Saronse. Voordat het echt gedaan is!" Maar Saronse luisterde alweer niet. Iki sprong voor Saronse. "Ik laat je niet meer verder gaan. JE MOET NU RUSTEN!" Saronse slaakte een vermoeide zucht. '',Als ik dat doe... open ik waarschijnlijk nooit meer mijn ogen. Als... als ik ga toegeven dan kan ik heel ver wegzakken.,'' Iki keek hem niet begrijpend aan. "Hoe bedoel je?" Saronse keek vriendelijk naar Iki. '',Bij zware koorts kan je heel ver weg zakken. Zo erg dat je er dan maar heel erg moeilijk uit kan. Ik probeer er tegen te vechten.,'' Iki wist wel wat er allemaal aan de hand was. Maar hij was er niet overtuigd van dat dat de oplossing was. "Je kan niet voor eeuwig tegen je slapen vechten... Dat weet je toch he?" Saronse knikte serieus. '',Dat weet ik. Ik beloof je dat ik zal rusten eenmaal dat we thuis zijn.,'' Iki gaf maar met tegenzin toe. Veel keuze had hij niet. Saronse zou toch niet luisteren.
De lucht was zo warm. Zelf in de late nacht had het nog steeds warme temperaturen. Het was dan ook overduidelijk zomer. Ondanks deze onaangename temperatuur rilde Saronse van de kou. Iki zat op een rots bezorgd naar Saronse aan het staren. Hij keek toe hoe Saronse fors tegen deze ziekte aan het vechten was. Iki wist niet meer wat hij moest doen. Saronse wankelde hevig en hij zag steeds zwarte vlekken voor zijn ogen. Hij hijgde heftig. Nu bleek ook eens zijn longen aangetast te zijn. Wat logisch was. Zijn longen waren vol zeewater gelopen. Plots kon hij gewoon niet meer overeind blijven. Hij had het gevoel dat hij geen benen meer had. Het voelde eigenlijk wonderbaarlijk goed. Zijn spieren over zijn gehele lichaam moesten niet meer die zware lichaam overeind houden. Toch waren ze heel erg gespannen. Zijn gehele lichaam was volledig in de war en probeerde alles te laten functioneren.
'Dear boy, come here with me... Be a part of our family.' Fluisterde een duivelse vrouwen stem. De omgeving was zwart. En in het midden zag hij een vrouwelijk paarden figuur. Haar hoofd was naar beneden gericht. Haar witte lange manen vielen over haar gehele gezicht. Hij hoorde een heksen gelach. Plots veranderde ze in een zwerm van kraaien. Die een tornado vormde. Hun gekraai deed pijn. Zijn lichaam kromp ineen. Plots verscheen er een felle scheen. Een licht dat beschermend over Saronse viel. Er kwam een grote groep zilven/witte uilen die vlak voor Saronse lande. Hun reuze vleugels klapperden elegant en hun vlijmscherpe nagels klonk als kletterend metaal bij aanraking van harde ondergrond. Vlak voor Saronse's neus lande plots een hele grote mannelijke uil. Hij was spierwit met een prachtige masker van zilveren tekens op zijn hoofd. Zijn houding was trots. Zijn ogen hadden een zwarte kleur en staarde Saronse een tijdje aan. Toen luide deze woorden die het geluid leken te hebben van een engel. ',Keep your eyes open, dreams can fool you. They can distroy you... We are you guardians. We keep you safe. You know who we are. One day we will meet again. one day you have to fulfil your destiny.,' De uil richtte uiteindelijk zijn zicht op de kraaien die nog steeds een tornado vormde. Hij spreiden zijn gigantische vleugels en begon luidkeels te schreeuwen. Net als die uil van Arontay had gedaan. Plots veranderde de uilen in wolven. Ze verjoegen de nachtmerrie.
Saronse bleef heel lang vast zitten. De koorts had hem goed vast. Hoe langer het duurde, hoe nerveuzer Iki werd. Iki was ondertussen al bij Saronse gaan zitten. Saronse bibberde regelmatig en soms begon hij te schoppen. Uit het niets. Hij had verschrikkelijk veel pijn. Zijn hoofd deed pijn, zijn been deed pijn... alles deed gewoon pijn. Saronse kon er gewoon niet meer uit. Hij zat muurvast en droomde over bizarre boze dromen. Het gras kriebelde Saronse. Maar reageerde niet. Saronse was ver weg. Maar op een bepaalde manier kon hij nog wel bewust zijn van echte dingen die rond hem gebeuren. Iki kon het gewoon niet meer negeren. Hij wilde dat Saronse nu waker werd. Iki perste een krachtige wolven huil. Zo luid dat je het mijlen ver nog kon horen. Iki bleef maar herhalen. Saronse zal horen, Saronse zal reageren. Zonder dat dat de bedoeling was begonnen de andere wolven van Dream Horses mee te huilen. Wonderbaarlijk mooie zang. Iki's huil was erg hard, zo sterk zoveel emotie zoveel betekenis. Zoveel energie. Saronse's ogen vlogen wijd open.
Yupa he is back, Free for everybodyyy!!
(And yes, was in engelse sfeer )
De lucht was zo warm. Zelf in de late nacht had het nog steeds warme temperaturen. Het was dan ook overduidelijk zomer. Ondanks deze onaangename temperatuur rilde Saronse van de kou. Iki zat op een rots bezorgd naar Saronse aan het staren. Hij keek toe hoe Saronse fors tegen deze ziekte aan het vechten was. Iki wist niet meer wat hij moest doen. Saronse wankelde hevig en hij zag steeds zwarte vlekken voor zijn ogen. Hij hijgde heftig. Nu bleek ook eens zijn longen aangetast te zijn. Wat logisch was. Zijn longen waren vol zeewater gelopen. Plots kon hij gewoon niet meer overeind blijven. Hij had het gevoel dat hij geen benen meer had. Het voelde eigenlijk wonderbaarlijk goed. Zijn spieren over zijn gehele lichaam moesten niet meer die zware lichaam overeind houden. Toch waren ze heel erg gespannen. Zijn gehele lichaam was volledig in de war en probeerde alles te laten functioneren.
'Dear boy, come here with me... Be a part of our family.' Fluisterde een duivelse vrouwen stem. De omgeving was zwart. En in het midden zag hij een vrouwelijk paarden figuur. Haar hoofd was naar beneden gericht. Haar witte lange manen vielen over haar gehele gezicht. Hij hoorde een heksen gelach. Plots veranderde ze in een zwerm van kraaien. Die een tornado vormde. Hun gekraai deed pijn. Zijn lichaam kromp ineen. Plots verscheen er een felle scheen. Een licht dat beschermend over Saronse viel. Er kwam een grote groep zilven/witte uilen die vlak voor Saronse lande. Hun reuze vleugels klapperden elegant en hun vlijmscherpe nagels klonk als kletterend metaal bij aanraking van harde ondergrond. Vlak voor Saronse's neus lande plots een hele grote mannelijke uil. Hij was spierwit met een prachtige masker van zilveren tekens op zijn hoofd. Zijn houding was trots. Zijn ogen hadden een zwarte kleur en staarde Saronse een tijdje aan. Toen luide deze woorden die het geluid leken te hebben van een engel. ',Keep your eyes open, dreams can fool you. They can distroy you... We are you guardians. We keep you safe. You know who we are. One day we will meet again. one day you have to fulfil your destiny.,' De uil richtte uiteindelijk zijn zicht op de kraaien die nog steeds een tornado vormde. Hij spreiden zijn gigantische vleugels en begon luidkeels te schreeuwen. Net als die uil van Arontay had gedaan. Plots veranderde de uilen in wolven. Ze verjoegen de nachtmerrie.
Saronse bleef heel lang vast zitten. De koorts had hem goed vast. Hoe langer het duurde, hoe nerveuzer Iki werd. Iki was ondertussen al bij Saronse gaan zitten. Saronse bibberde regelmatig en soms begon hij te schoppen. Uit het niets. Hij had verschrikkelijk veel pijn. Zijn hoofd deed pijn, zijn been deed pijn... alles deed gewoon pijn. Saronse kon er gewoon niet meer uit. Hij zat muurvast en droomde over bizarre boze dromen. Het gras kriebelde Saronse. Maar reageerde niet. Saronse was ver weg. Maar op een bepaalde manier kon hij nog wel bewust zijn van echte dingen die rond hem gebeuren. Iki kon het gewoon niet meer negeren. Hij wilde dat Saronse nu waker werd. Iki perste een krachtige wolven huil. Zo luid dat je het mijlen ver nog kon horen. Iki bleef maar herhalen. Saronse zal horen, Saronse zal reageren. Zonder dat dat de bedoeling was begonnen de andere wolven van Dream Horses mee te huilen. Wonderbaarlijk mooie zang. Iki's huil was erg hard, zo sterk zoveel emotie zoveel betekenis. Zoveel energie. Saronse's ogen vlogen wijd open.
Yupa he is back, Free for everybodyyy!!
(And yes, was in engelse sfeer )