Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Only V.I.P ~Mrs. Gaga.

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Only V.I.P  ~Mrs. Gaga. Empty Only V.I.P ~Mrs. Gaga. ma 30 mei - 6:12

Destiny

Destiny

De goudkleurige bomen gingen op in de achtergrond van de blauwe lucht en de bergen die verderop het gebied vulde. Zijn blauwe maanoog kleurde op in de velle zon. Dit gebied was geheel nieuw voorhem, hij was al een tijdje in DH maar dit gebied had hij niet eerder gezien, hij had zover tot nu toe alleen de sneeuwvlaktes gezien en het gebied van de kudde vroeger. Hier was het veel warmer en hier zag het er veel vrediger uit. De geur van de Tiaga's en het verse mos vulde zijn neus, de warmte gleed langs zijn grijze met zwart en witte vacht, hij genoot van de zon omdat hij alleen maar kou had meegemaakt sinds hij hier was beland in DH het viel hem niet tegen beter nog het beviel hem wel. De verschillende klimaten de paarden waren tot nu toe allemaal vriendelijk zoals Boots en wat andere merries Boots was de eerste merrie die hij tegen was gekomen hier in DH. En nu een goede vriendin, tenminste het was maanden geleden maar hij beschoude haar niet anders als eerst.

Zijn hield stil, hij stond nu al een tijdje in een rust stand nadenkend over de dingen die gebeurd waren. Maar nu wou hij denken aan dingen die hij wou laten gebeuren. Zoals een kudde, nieuw vrienden misschien ooit wel een partner veulens... Hij lachte ligtjes in zichzelf. Maar nu een kudde, hij gooide zijn hoofd sierlijk omhoog en slaakte een hinnik naar de merrie die wist voor wie deze was. De merrie die zou reageren, alleen haar. Zijn hoofd streek neer, hij keek dromerig voor zich uit wachtend op de merrie naar wie hij zocht.

~Mrs. Gaga.

2Only V.I.P  ~Mrs. Gaga. Empty Re: Only V.I.P ~Mrs. Gaga. ma 30 mei - 6:33

Pearl

Pearl
Moderator

https://www.youtube.com/watch?v=9F3APnFGrzE
Luisteren jij, anders verwijder ik mijn post meteen

Klik, klak, klik, klak. Telkens volgde hetzelfde geluid terwijl ze steeds wat verder kwam door de stappen die haar hoeven maakten. Het was warm, erg warm. Dat was ook de reden waarom ze laatst even naar de sneeuw was gereist om ook even van verkoeling te genieten. Ze vond de zon heerlijk, maar zo nu en dan een beetje té heerlijk. Dat was de reden waarom ze nu ook te vinden was in de bedekte Taiga. De bomen hadden speciale takjes waardoor het niet veel zonneschijn binnen liet en een grote schaduwvlakte uitbreidde. Héérlijk. Maar ze was hier ook om een andere reden. Ze was net namelijk geroepen door een voor haar onbekend paard waarnaar ze nu op weg was. Haar hoeven klauwden op een snelle manier in de lucht en waren daarna met een 'kaboem' op de grond te vinden. In snelle, vloeiende passen kwam ze zo vooruit, net niet te snel om zo alles in de gaten te kunnen houden. Handig. Het was hier meestal veilig, maar laatst waren ook rare figuren zoals Segùe tegengekomen, en dat waren precies degene die ze hier niet wou hebben. Ze wou hier een plek van vrede creeëren, van rust en gewoon.. Van blijheid en vriendschap. Niet dat ook zogenaamd slechte beesten hier binnendrongen, en daar was zij degene voor die ze eruit zou jagen. Een witgekleurde hengst kwam in zicht en het was bijna zeker dat hij het moest zijn. Er waren vandaag niet veel paarden te vinden, dus het was zowat duidelijk dat de stem van daarnet tot deze hengst behoorde. Ze verminderde langzaam van vaart en in een rustig drafje legde ze de laatste paar meters af waarna ze rustig en op gepaste afstand stopte. "Hallo, ik neem aan dat jij naar me hebt gehinnikt?" vroeg ze hem vriendelijk terwijl ze met haar staart wat vliegen wegsloeg die irriterend op haar vacht bleven plakken. Een windje speelde rustig met haar manen terwijl ze met een warme blik zoals altijd wachtte op een antwoord. Hopend dat ze de goede had getroffen.

http://www.dreamhorses.biz

3Only V.I.P  ~Mrs. Gaga. Empty Re: Only V.I.P ~Mrs. Gaga. ma 30 mei - 7:23

Destiny

Destiny

Destiny hoefte niet lang te wachte, links van hem arriveerde een fors gebouwde merrie. Bruin en witte vlekken bedekte haar vacht, toen Destiny merkte dat hij onbeleefd aan het staren was keek hij snel een andere kant op. Deze merrie was gewoon.. Hoe noemde je zoiets? Onweerstaanbaar, dat was het woord dat hij zocht en niet ver lag de merrie stond immers nie ver bij hem vandaan. Destiny concentreerde zich op het doel waarom hij de merrie had geroepen, 'Ik neem aan dat jij naar me hebt gehinnikt?'. De woorden waren als zachte boter over zijn hart, 'Klopt ja.' Hij lachte warm 'En als ik goed gehinnikt heb moet jij de leidster zijn van een goede kudde hier in DH?!' Sprak hij zorgvuldig, nog steeds met die warme lach op zijn gezicht. Hij liet de merrie eerst antwoord, misschien was dit wel de verkeerde merrie. Nouja, als dat het geval was mocht ze gerust blijven. Hij genoot immers van haar gezelschap en schoonheid. 'Trouwens, mijn naam is Destiny' Hij knikte fiers met zijn hals 'Dat betekent lotsbestemming' Hij krulde zijn lippen, hopend dat hum lot later meer zou gaan beteken dan alleen slechts 1 enkele ontmoeting. Zijn oren stonden ontspannen naarvoren, hij vertrouwde er zonder verder over nadenken de merrie. Ze had geen slechte invloed of uitstralling. Zijn helder ziende ogen, bleven in de ogen van de merrie verzonken. Wat hij zelf niet doorhad, toen een fikse wind in zijn gezicht waaide wende hij zijn blik af. Hij moest oppassen, met dat staren.

4Only V.I.P  ~Mrs. Gaga. Empty Re: Only V.I.P ~Mrs. Gaga. ma 30 mei - 7:46

Pearl

Pearl
Moderator

En jahoor, na enkele secondes meldde hij dat hij inderdaad de hengst moest zijn die ze voor ogen had. Zonder hem goed te bekijken kon ze schatten dat hij rond de zes jaar moest zijn en zijn witte vacht zag er mooi uit. Ook de rest van zijn bouw maakte er een mooie verschijning van in het geheel. 'En als ik goed gehinnikt heb moet jij de leidster zijn van een goede kudde hier in DH?!' "En ook jij hebt gelijk." zei ze hem met een glimlach die haar mondhoeken omhoog trokken. Ze priemde even wat met haar donkerbruine oren naar voren en voelde de wind die een suizend geluid achterlieten en besloot haar oren weer ietsjes naar achteren te richtten. "Aangenaam Destiny. Mijn naam is Pearl, dat betekend parel." zei ze met een grijns, net als hij die bij zijn naam had laten weten op zijn gezicht. Het was ondanks de schaduw toch nog wat warm, aangezien enkele zonnestraaltjes door de takken loeiden. Het was weer een heel verschil vergeleken de sneeuwvlaktes waar ze de laatste paar daagjes had rondgehuppeld, maar deze mooie en kleurrijke gebieden had ze dan ook meteen gemist. Ook al kende ze hem niet, hoogstens twee minuten, toch vond ze hem al een bijzondere hengst. Spontaan, dat sowieso. Het leek haar een fijn paard en het was zeker fijn als hij haar had geroepen om haar kudde te joinen. Het leek haar leuk om hem wat beter te leren kennen. Ze schudde haar hals even die sierlijk gebogen was waardoor haar manen na een fiks windje weer netjes in watervalformatie lagen. Het was verder heerlijk weer en het was altijd fijn om met een mooi weertje gezellig te praten met iemand die waarschijnlijk in je kudde wou.

5Only V.I.P  ~Mrs. Gaga. Empty Re: Only V.I.P ~Mrs. Gaga. do 2 jun - 3:30

Destiny

Destiny

~Sorry voor late reactie, had het echt druk.

Zijn ogen keken nog steeds in die van de merrie die zichzelf voorstelde als Pearl, de naam die Parel betekende. Voor hem letterlijk. Hij krulde zijn lippen om te spreken nadat hij geluisterd had naar Pearl. 'Fijn om te horen dat ik de juiste merrie voor me heb staan' Hij lachte kort, 'Hierbij wil ik dan ook vragen of ik je kudde mag joinen?!' Hij fierde zijn hals sierlijk. Destiny was een breed gebouwde stevige hengst, een grijs met witte gekleurde vacht, een pure Andalusier. Pearl leek hem een Tinker, grote sokken lange dikke manen en het bekende kenmerk de bruin met witte vlekken. Of was het wit met bruine vlekken? 'Het lijkt me super leuk om door jou geleid te worden in een kudde' Hij grijnsde breed, waarbij zijn groene ogen even glinsterde in het zonlicht dat zwak door de bomen heen scheen. Hij sloeg met zijn staart tegen zijn achterste, hij verzette een hoef in een betere ontspannere houding. Hij wist niet wat Pearl zou zeggen op zijn vraag. Hij hoopte het antwoord dat hij wilde horen. Geduldig wachte hij af.

6Only V.I.P  ~Mrs. Gaga. Empty Re: Only V.I.P ~Mrs. Gaga. vr 3 jun - 4:46

Pearl

Pearl
Moderator

[~Geeft niet hot chickie van me :'3]

'Fijn om te horen dat ik de juiste merrie voor me heb staan' meldde hij en haar mondhoeken krulden vrolijk wat omhoog. Hij vroeg haar of hij bij haar kudde mag, en eigenlijk hoefde ze hier niet over na te denken. De enige dingen die haar tegen zouden houden was het gedrag van het paard. Als hij of zij zich slecht gedroeg was dit natuurlijk allesbehalve een geschikt lid. Hij was prima, was gewoon een aardige hengst. Dus tuurlijk mocht hij erbij. "Natuurlijk, graag zelfs!" meldde ze hem met een grijnsje en knikte even vrolijk. Haar bruine ogen priemden even naar voren en haar groene ogen stonden op de hengst gericht die een geweldig setje had. Het was altijd leuk een nieuw lid bij de kudde te hebben en de manier waarop hij was beviel haar wel, zeker een leuke toevoeging aan de kudde. "Heb je nog vragen?" vroeg ze met een vragend hoofd die ze een tikkeltje schuin hield terwijl de vrolijke glimlach nog steeds haar lippen sierde.

7Only V.I.P  ~Mrs. Gaga. Empty Re: Only V.I.P ~Mrs. Gaga. ma 6 jun - 6:19

Destiny

Destiny

Destiny grijnsde breed, 'Natuurlijk, graag zelfs!' Antwoorde Pearl, na een grootte opluchting. Hij was blij dat hij bij de kudde zat het voelde goed. Zijn grijns bleef een tijdje, zijn stralende ogen nog steeds op de merrie voor hem gericht. Maar wat nu? Zou ze nu gewoon weggaan? Destiny bleef graag nog een tijdje met der optrekken. 'Bedankt, ik ben super blij om een deel van je kudde uit te mogen maken!' Reageerde hij wat laat, hij lachte warm. Zijn ogen ruste op die van Pearl, die btw ook een heeeel mooi setje had, hoe zou de daar toch aan komen?<3 Hij liet zijn ogen verder glijden naar de achtergrond van Pearl, bomen die gevuld waren met oranje kleurige bladeren grote lange slanke bomen dit leken tot de lucht de groeien, zo lang. Destiny liet zijn ogen neerstreken op Pearl toen ze sprak, [i]'Heb je nog vragen?'[i] Destiny knikte licht 'Nou, uhm. Wat ga je hierna doen, ik dacht misschien kunnen we samen nog wat tijd doorbrengen' Omg, wat klonk dat vaag. Hij kon zichzelf wel voor zijn kop slaan, hij slaakte een ongemerkte zucht. Nog steeds kijkend naar de merrie, wachtend op een reactie. Het zou hem niks verbazen als er antwoord kwam zoals; 'Nou, ik moet eigenlijk weg..' Of iets in die richting. Hij sloeg met zijn staart tegen zijn achterste, zijn dikke zwart met grijze manen bos schudde hij door elkaar. Hij verzette zijn pas, en luinde op zijn drie benen het vierder achterbeen liet hij hangen. Als een soort van ruststand, zijn oren stonden naarvoren net als zijn heldere ogen die zich richte op Pearl.

8Only V.I.P  ~Mrs. Gaga. Empty Re: Only V.I.P ~Mrs. Gaga. do 16 jun - 0:10

Pearl

Pearl
Moderator

'Bedankt, ik ben super blij om een deel van je kudde uit te mogen maken!' Ze keek hem met een glimlach aan en was blij dat hij het zo fijn vond om bij de kudde te zitten. "Ik doe het graag! Trouwens, waarom zou ik je niet toelaten? Natuurlijk mag je er gewoon bij." zei ze hem met een grijns. Rustig liet ze haar staart heen en weer bewegen en af en toe gaf ze een tik met haar tweekleurende staart tegen haar flanken om de irriterende vliegen te verwijderen. Het hielp, nu ze dit gedoe net gebruikte als ruitenwissers maar dan op haar kont waren de vliegen snel verdwenen. Dat was wel iets wat irritant was aan de zomer, alle vliegen die rondzwarrelden en het op jou hadden gemunt. 'Nou, uhm. Wat ga je hierna doen, ik dacht misschien kunnen we samen nog wat tijd doorbrengen' Zijn woorden deden haar gedachtes wegvagen en ze richtte haar blik weer op de zilverkleurige hengst. Een glimlach verscheen op haar gezicht. "Ik heb vandaag tijd zat, lijkt me leuk! Wat was je van plan om te gaan doen?" vroeg ze hem. Ach, vandaag had ze tijd over en natuurlijk was het gezellig wat leuks met Destiny te gaan doen.

[Mininess D:]

9Only V.I.P  ~Mrs. Gaga. Empty Re: Only V.I.P ~Mrs. Gaga. wo 29 jun - 7:05

Destiny

Destiny

-yay-

Hij lachte, en was blij deel uit te maken van een kudde die geleid werd door een merrie zoals Pearl. 'Bedankt, Pearl! Ik waardeer het echt!' Hij knikte nogmaals, nu was hij een officieel lid van de Quiet Sparkle. Al snel gaf de merrie een antwoord op zijn volgende vragen, 'Ik heb vandaag tijd zat, lijkt me leuk! Wat was je van plan om te gaan doen?' Destiny vierde sierlijk zijn hals, leuk dat Pearl wat met hem wou gaan ondernemen! 'Uhm, ik weet het niet! Zeg maar wat jou leuk lijkt om te doen!' Destiny had voorderest ook weinig te doen, net zoals Pearl eigenlijk.

-sorry voor zo kort, moet nu echt weg!-

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Only Gaga Samzel!

Permissies van dit forum: