Morry iedereen! Nou, ik dacht, naja, misschien moet dit geval zich ook maar eens voorstellen? Ik ben dus Verena, voor sommige bekend als Painted Black & Ourora. (Pharaon. , maar die is nieuw ) en ik ben al, ja al, 13 jaar! En jayh, ik word 1 aug 14 Bijna dus. Oke. Wat kan ik nog meer vertellen? Uhm, voor sommige die er niet achter gekomen waren, ik ben dus een meisje, ja! En ik heb een awesome haflingerpaardding. Japs, spirit is een haflinger ruin van uhm.. 7 jaar en is mijn own horsie! & verder hou ik van muziek luisteren, tekenen, rpg-en en tja, schrijven? Oh, en ik verveel me hééél vaak, teminste, altijd als ik online ben. Dus wees niet bang om tegen me te praten, ik heb dan misschien ADHD, maar ik kan nog heel lief zijn hoor
Whow, het is al best wel weer een half verhaal geworden, oke. xd
Maar, ik wou nog wat vertellen over mijn diertjes, jadiewas ik vergeten
Ik heb 2 cavia's, een hond, 2 vissen en dus een ponypaardgevalding. Oh en een broertje, maar dat is niet mijn favoriete huisdier. Verder wonen mijn ouders bij mij, in noordholland, Yay. Nog een vraag, stel maar
Whow, het is al best wel weer een half verhaal geworden, oke. xd
Maar, ik wou nog wat vertellen over mijn diertjes, jadiewas ik vergeten
Ik heb 2 cavia's, een hond, 2 vissen en dus een ponypaardgevalding. Oh en een broertje, maar dat is niet mijn favoriete huisdier. Verder wonen mijn ouders bij mij, in noordholland, Yay. Nog een vraag, stel maar