“Zullen we even een droge plek opzoeken?” Vroeg Courage, die nog steeds onder Nutia’s hoef op de grond lag. Nutia knikte en liet Courage weer vrij. "Maar waar is het droog?" het waren alleen maar naaldbomen, die beschermden niet heel goed. "Er moeten hier andere bomen zijn, dat moet gewoon! Of zijn die hier echt niet?" vroeg ze, ze keek naar Courage, zij was langer in DH dan zij, dus zou Courage het wel weten, toch? Nutia merkte dat ze op haar hoede was, want ook Courage zou zomaar in een speelse bui kunnen zijn, en zij zou haar veel gemakkelijker op de grond kunnen krijgen!
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
27 Re: Naaldbomen en een wit paard di 28 jun - 5:15
Courage
Nutia haalde haar hoef van Courage af, en ze stond gelijk op. . "Maar waar is het droog? Er moeten hier andere bomen zijn, dat moet gewoon! Of zijn die hier echt niet?" Courage keek even speurend rond. “Ik zie niets anders, maar rook net wel gras, die geur moet ergens vandaan komen? Als we die plek op zoeken vinden we misschien een drogere plek dan een stel bomen.” Opperde ze. Ze keek naar Nutia. Courage wou wraak nemen, en schatte nu in hoe ze dat het best kon doen. Ze zou gewoon dezelfde aanpak gebruiken als Nutia. Ze dook op Nutia af, en legde die voorzichtig op de grond. Ze zette haar hoef op Nutia, en glimlachte lief naar haar. Toen zag ze dat ze weer naast haar boom stond. “Ken ik jou niet ergens van?” Vroeg ze op een flirterige toon, alsof ze de boom aan het versieren was.
{49. Ken ik jou niet ergens van?}
{49. Ken ik jou niet ergens van?}
28 Re: Naaldbomen en een wit paard di 28 jun - 21:09
Daydream
Courage keek even speurend rond en zei dat het wel zo moest zijn. Ze liepen door en Nutia merkte dat Courage haar op de grond wilde krijgen. Courage stoof op haar af, en legde haar voorzichtig op de grond, en zette haar hoef trionvantelijk op haar vacht. Natuurlijk liet Nutia het hier niet bij, en probeerde weg te rollen, maar Courage hielt haar goed vast. Nutia glimlachte terug en probeerde nog los te komen, maar aan alles was te zien dat ze er wel lol in had. Uiteindelijk gaf ze het op en legde verslagen haar hoofd op de grond. Precies op dat momend hoorde ze weer gerommel. Nutia hief haar hoofd weer op en keek van de lucht naar Courage en weer terug.
(Sorry, komt door het onweer van vannacht xd hoop dat je het niet erg vinD)
(Sorry, komt door het onweer van vannacht xd hoop dat je het niet erg vinD)
Ga naar pagina : 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: