Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Meet Arquelle ~

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Meet Arquelle ~  Empty Meet Arquelle ~ za 2 jul - 23:33

Arquelle

Arquelle

Well, well, who would this be?
Arquelle
At her young age of...
Vijf zomers
And what about your family?
Ik wil niks meer met hen te maken hebben. Hun namen zijn vergeten.
Let's reflect your history
Haar hoofd draaide zich om naar het veulen, wat nog steeds stil lag. "Nashira?" fluisterde ze, haar stem gebroken. Het kleine wezen ademde niet, bloed begroef haar prachtige vacht. De hengst, iets wat ooit haar minnaar was, keek minachtend op het tweetal neer, waarna hij zich behendig op zijn krachtige achterbenen en zich omdraaide, de vergetenis in. De merrie hield het niet meer en hinnikte hartverscheurend, het veulen zou hier achtergelaten worden als voer voor de carnivoren, en als zij hier zou blijven was dat ook haar lot. Met haar laatste kracht duwde ze zichzelf omhoog en keek nog een laatste maal naar haar kostbare schat, die ze nooit had kunnen opvoeden. "Ooit... Ooit zal ik je tegenkomen, mijn dochter"
Do you know where your heart is?
Arquelle is een mystieke, prachtige merrie met een mysterieuze kant. Ze weet dat ze een schoonheid is en deinst niet terug voor een gevecht. Ze gelooft door toedoen van haar verleden niet meer in liefde of vriendschap. Ze kan zich geweldig lief en onschuldig voordoen, maar ze is een echte wolf in schaapskleren. Door haar schoonheid verblind ze anderen, die het gevaar in haar niet zien. Maar dit karakter is gevormd door haar verleden, ze is niet altijd deze bittere merrie geweest. Als iemand hier door heen zou kunnen prikken, haar waren kant zou kunnen zien, heeft diegene haar liefde voor zijn/haar leven.
Your beauty is just a mask
Haar elegant gebouwde lichaam is ondergedompeld in een lichtbruine kleur, die glanst in zowel zon- als maanlicht. Haar manen zijn zo zwart als de nacht, zacht als zijde. Haar prachtige ogen kunnen je doorboren of betoveren, die keuze hangt van jou af.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Meet me ??
» Can you meet me ?
» Meet Kamille x'dd
» Meet Peace!
» Meet Sami!

Permissies van dit forum: