Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

~ Tell you I'm sorry, You don´t know how lovely you are..

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

Amani

Amani
Het hippe banaantje

Ook zij gierde van het lachen. Amani moest nog harder lachen bij zijn antwoord. "Haha!" Hikte ze. "Ihi... Ik... Stop!" Meer kon ze niet uitbrengen van het lachen, het zou tussen haakjes toch alleen maar onzin zijn dat ze uitkraamde. "Ik... Het feit dat je Bigfoot heet verontrust me...." Lachte ze. "Het groene monster niet...." Hikte ze erachteraan. "Big.. Bigfoot heeft een lange vacht, staat op 2 poten en brult!" Bracht ze met moeite uit. Nu konden ze eindelijk weer eens lachen! Amani kriebelde weer verder en voelde dat Painted hetzelfde deed. Nu waren ze onafscheidelijk en kon niets meer tussen hen in staan. Zelfs geen merrie. Amani stopte na een tijdje en leunde met haar hoofd tegen het beginstuk van zijn hals aan. Ze zuchtte. "Ik ben blij dat alles weer goed is!" Zei ze erg zeker van zichzelf. "Je liet me schrikken bij je antwoord dat je het niet wist, je zit vol met raadsels, da's goe," ze grinnikte en stapte terug om vervolgens haar neus in zijn manen te verstoppen.

http://catsparadiso.actieforum.com

Painted Black

Painted Black
VIP

Hij glimlachte toen hij zag dat ze weer moest lachen."Haha!" "Ihi... Ik... Stop!" "Ik... Het feit dat je Bigfoot heet verontrust me...." "Het groene monster niet...." "Big.. Bigfoot heeft een lange vacht, staat op 2 poten en brult!" Hij luisterde naar haar gelach en bekeek haar. Ik ben blij dat alles weer goed is!" Hij krulde zijn mond hoeken, liet haar even los en antwoorde; ''Ik ook'' "Je liet me schrikken bij je antwoord dat je het niet wist, je zit vol met raadsels, da's goe," Hij vergat wat ze zei en begon; 'Weet je eigenlijk al een naam?'' Hij greens. ''Amani Junior'' vervolgde hij lachend.

Flut~

Amani

Amani
Het hippe banaantje

Amani bewoog haar oortjes even en stapte rustig terug. Nu pas opende ze haar ogen. "Wat ik wel denk is dat je net zo donker bent als het zwarte dat mijn hele leven volgt." Zei ze plechtig grijnzend. Even trilde ze met een spiertje om een prikkebeest te verjagen en luisterde naar zijn woorden. Ze dacht na maar moest lachen om wat hij daarna zei. "Ghehe, ik denk niet dat ie dat zou willen." Grijnsde ze. "Verzin jij maar een naam." Zei ze zacht. Amani glimlachte en dacht terug aan de tijd toen ze PB voor het eerst had gezien. Of ontmoet eerder. Ghehe hij had haar gered van de wolven en toen werd ze nogal melig. Ze greens.

OMG zo Flut

Painted Black

Painted Black
VIP

"Wat ik wel denk is dat je net zo donker bent als het zwarte dat mijn hele leven volgt." Hij glimlachte. Hij was zwart, maar hij wist niet of hij zo zwart was als wat zij haar leven al zag."Ghehe, ik denk niet dat ie dat zou willen." Hij keek omhoog. ''Ie? Is het een jongen?'' hij keek haar aan. "Verzin jij maar een naam." Zei ze. Hij wist er wel één, maar dat was een naam voor een merrie. Zijn peetmoeder. ~

Tjeez.Flutterigheid hiero.
[ Btw.. Wie gaat de babsie spelen :O]

Amani

Amani
Het hippe banaantje

[geen idee, open wel een topic]

Ze moest lachen. "Sinds vanmiddag ben ik drachtig, hoe weet ik nou of het een hij of zij is? En nog iets, ik hoop niet dat ie ook groen wordt." Grinnikte ze. Opeens werd ze een beetje treurig, ze zou haar veulen nooit kunnen zien. Haar grote trots zou ze niet zien. Haar glimlach vervaagde iets maar daarna versterkte ze het weer, ze moest blij zijn met het leven. "Jammer dat ik het veulen nooit te zien krijg." Mompelde ze zachtjes. Toch glimlachte ze weer, ze moest gewoon blij zijn dat ze een parner had en zometeen nog een veulen ter wereld zou brengen. "Maar ik zou graag willen weten welke naam jij leuk vind." Sprak ze rustig.

OMG flutterdeflut

Painted Black

Painted Black
VIP

Painted hief zijn hoofd even en draaide het. "Sinds vanmiddag ben ik drachtig, hoe weet ik nou of het een hij of zij is? En nog iets, ik hoop niet dat ie ook groen wordt." Hij greens. ''Moedersinstinct?'' twijfelend of hij het goed had. "Jammer dat ik het veulen nooit te zien krijg." Hij keek even naar de grond. Zien, ze zou het zeker kunnen zien, door zijn ogen. "Maar ik zou graag willen weten welke naam jij leuk vind." ''Ik zal je alles vertellen, over haar'' Hij glimlachte. ''Mijn peetmoeder heette Padeau'' Hij streek zijn ogen naar de grond. Heette. Want nu was ze dood.

Inspimoetffopborrelen. (Padeau is mijn overleden verzorgpaardje)

Amani

Amani
Het hippe banaantje

Ghehe Painted had humorlociti. ”Nope moederinstinct zal het niet zijn.” Grinnikte ze zacht. Amani hoopte dat alle problemen waren opgelost en dat PB en zij gewoon nog lang en gelukkig samen konden leven. Door hem was ze veranderd, ze was niet meer zo mysterieus om haar emoties te verbergen. Haar masker had ze al tijden niet meer opgehad en dat zou ze niet meer doen ook hoopte ze. Nee Painted speelde een belangrijke rol in haar leven. Samen met Hopeful. Maar toch hield ze steeds wat minder van hem, het was broederliefde geworden, geen verliefdheid. Hij had haar laten weten dat hij geen relatie wou en zo Amani laten zakken in een mengeling van emoties tot ze Painted tegenkwam. Daarna kwam ze Hope weer tegen maar het was al te laat en hij reageerde toen zo… Anders. Boos en verdrietig maar ook teleurgesteld terwijl het zijn eigen schuld was eigenlijk. Amani snoof en schudde haar hoofd. Ze luisterde naar Painted. Ze knikte en luisterde naar de naam ‘Padeau’. Wow die was mooi! ”Dat is zeker een mooie naam! Als het een merrietje wordt dan noemen we haar zeker eh… hoe spreek je haar naam uit?” Grinnikte ze even. Ze wist het niet bepaald. Amani richtte haar sprekende ogen op de zijne, nou het was een wilde gok maar het was bijna zeker dat ze daarin keek.

Painted Black

Painted Black
VIP

”Nope moederinstinct zal het niet zijn.” Hij grinnikte even. Vaderinsinct was er ook niet echt. Hij glimlachte nogmaals en keek naar Amani, die diep in gedachte leek te zijn. ”Dat is zeker een mooie naam! Als het een merrietje wordt dan noemen we haar zeker eh… hoe spreek je haar naam uit?” ''Padeau'' had hij altijd al een mooie naam gevonden. Hij sprak het dan ook met liefde uit. Zijn peetmoeder was er voor hem, sinds zijn moeders dood. Maar ze was niet zoals zijn moeder, ze was anders. Ze was er meer voor hem, voor zijn zus. Nu zou hij nog op zoek gaan naar zijn zus en broer, hopend dat ze nog leefde. ''Pad-ué'' hij grinnikte even bij de rare klank en zijn manier van praten.

Amani

Amani
Het hippe banaantje

Weer zonk ze weg in gedachten ver, ver weg van hier. Waar haar gedachtes heen gingen wist ze dan ook weer niet maar ze waren ergens alleen niet in realiteit. Woesjjjjjjjjjj ghehe wat had ze met woesjjj en ghehe. Ze zei het al de hele tijd en dat kón af en toe nogal irritant zijn ghehe. Ghehe ghehe ghehe wáááárom XD? Achja, ze was wel erg raar hea? Raar, rare, zeldzaam. Ghehe. Amani grijnsde bij het uitvoerig uitspreken van Padeau. Pad-ué en daarna grinnikte hij. Met een verontwaardig gezicht richtte ze haar hoofd naar hem toe. ”Is da om te lachen? Ghehe, Padeau is perfect! Dat wordt het helemaal, nog hengstennamen?” Vroeg ze grinnikend. Padeau zei ze ook vol met liefde, het gaf haar een warm gevoel tijdens het uitspreken. Een grote glimlach sierde haar mond. ”Padeau, Padeau, Padeau, Padeau!” Dreunde ze steeds op. Ghehe, perfect, nogmaals. Amani voelde dat het gewoon hét was en ze grinnikte en duwde haar neus tegen de zijne waarna haar neus opschoof naar zijn hals en zich ertegenaan drukte en zachte adem op zijn warme huid blies.

Painted Black

Painted Black
VIP

[color:eb15=#000000]”Is da om te lachen? Ghehe, Padeau is perfect! Dat wordt het helemaal, nog hengstennamen?” Hij schudde zijn hoofd. ''Het word toch geen hengst'' zei hij vastbesloten. Hij wist het zeker. Het zou een merrie worden.[color:eb15=#000000]”Padeau, Padeau, Padeau, Padeau!”[/color][/color] dreunde Amani op. Hij grinnikte even. '''Pharaon is een fries, is het niet? Dus hij zou op mij kunnen lijken.'' Hij schudde zijn hoofd. Hij wierp zijn blik op de grond. ''Amani, zou je ooit ook nog een veulen van mij willen?'' Hij keek naar om boom om zijn blik te verbergen. Ze hoefte niet te weten dat hij nu bloosde.

Amani

Amani
Het hippe banaantje

Ze grinnikte, nee het werd zeker geen hengst nee. ”Tuurlijk! Duh wat dacht jij dan?” Klonk het vanonder zijn manen. Amani liep grinnikend achteruit en luisterde naar een mooi wijsje dat een vogeltje zong. Ze dacht even na bij de eerstvolgende zin van de hengst. ”Ja ik denk het wel maar volgens mij was ie kleiner schatte ik in.” Zei ze bedachtzaam. Er volgde een mini stilte voordat ze weer geluid van de hengst hoorde. Het was een vraag die ookal in Amani was voorgekomen. ”Ja! Echt wel, jij bent mijn alles suffie!” Zei ze nep-verontwaardigd. ”Sorry, ik bedoel dat ik dat dolgraag wil!” Zei ze er bijna meteen achteraan toen ze merkte dat Painted naar iets anders keek om niet te blozen. Niet dat Amani dat kon zien maar inmiddels kon ze het zien met haar ziel, denkbeeldig dan. ”Jij bent mijn alles!” Fluisterde ze nogmaals waarbij ze zijn neus zacht met de hare weer terug duwde. Amani glimlachte lief naar hem.

Painted Black

Painted Black
VIP

”Tuurlijk! Duh wat dacht jij dan?” Hij glimlachte. Een betekenis van ''Oké'' ”Ja ik denk het wel maar volgens mij was ie kleiner schatte ik in.” Hij grinnikte. Kleiner maakte niet perse uit. ”Ja! Echt wel, jij bent mijn alles suffie!” ”Sorry, ik bedoel dat ik dat dolgraag wil!” ”Jij bent mijn alles!” Hij schudde zijn hoofd even. Ze had gelijkt. Hij stelde zich aan, ze zouden vast nog wel een veulen krijgen, samen. maar nu moest hij eerst dit veulen opvoeden. ''Padeau'' fluisterde hij.

FLUT. RAAUWR. Inspiloos :'(

Amani

Amani
Het hippe banaantje

Amani grijnsde weer en ging liggen, de hengst was wel erg dik geweest. Ze lachte. ”Pharaon was wel veel dikker dan jij!” Grinnikte ze. Plagend stak ze haar tong naar hem uit en plofte haar hoofd op het zand. Ze zuchtte en strekte haar benen uit. Ze hoorde hem de naam van het veulen nog eens opnoemen. ‘Padeau.’ ”Rijmt op cadeau.” Voegde ze er aan toe. ”Ik houd van je.” Fluisterde ze nog eens tegen Painted Black. Niets was minder waar, ze meende het en dat moest ze woord voor woord herhalen om zeker te weten dat hij het nog wist. Amani grinnikte nogmaals. ”Ghehe kan je het voorstellen? Over 11 maanden huppelt er een kleine Padeau naast ons!” Mompelde ze terwijl ze genoot van het zwakke herfstzonnetje die op haar vacht scheen en haar helemaal verwarmde. ”Padeau.” Zei ze weer liefdevol. ”De volgende is van ons tweetjes!” Verzekerde ze hem. Ghehe wat was ze toch gelukkig met hem.

Painted Black

Painted Black
VIP

”Pharaon was wel veel dikker dan jij!” Klonk haar stem. Hij greens. ''Da's fijn om te weten'' Hij grinnikte even. Het was een plus punt dat Pharaon ook een fries was, dus er zou niet heel veel verschil zijn qua uiterlijk. Maar stel dat ze ook slecht werd? ”Rijmt op cadeau.” grapte Amani. ”Ik houd van je.” Klonk haar zachte stem. Een hij geloofde het, maar al te goed. ''Ik ook van jou'' hij probeerde het niet al te slijmerig te laten overkomen. ”Ghehe kan je het voorstellen? Over 11 maanden huppelt er een kleine Padeau naast ons!” . ”Padeau.” Hij grinnikte even, wat had ze toch met Gheghe? Hij schudde zijn hoofd en probeerde het zich voortestellen, maar het lukte niet. Warschijnlijk door de spanning. ”De volgende is van ons tweetjes!” beloofde ze hem. Een glimlach verscheen. ''Maar stel dat Padeau slecht word?'' antwoorde hij ernstig.

Amani

Amani
Het hippe banaantje

Ze grinnikte zacht. ”Ghehe ja toch?” Beaamde ze. Zo lag ze dan, vredig in het zand. Wachtend op het een of ander. Waar wachtte ze op? Haar veulen liet wel 11 maanden op zich wachten voordat het ter wereld kwam. Amani zuchtte en duwde zich half omhoog om vervolgens helemaal omhoog te komen. Rustig schudde ze zich uit. ‘Ik houd ook van jou.’ Hoorde ze hem zeggen. Daarna hoorde ze iets wat ze zelf ook al vreesde. ”Dan weet ik het ook niet meer maar ik weet bijna zeker dat kleine Padeau niet slecht wordt!” Zei ze met zoveel overtuiging dat ze er niet meer over nadacht. Het mocht niet gebeuren dat haar kleintje slecht werd. Ghehe eerder goed maar als Painted Fire Flame zou krijgen kon dat eigenlijk niet. ”Ik heb gehoord dat je Boots wil uitdagen?” Zei ze ietwat vragend maar met een grijns rond haar smoel. Ze hoorde er nog niet helemaal bij vond ze. Boots moest haar nog zeggen waar de gebieden waren en dat schoot maar niet op.

Painted Black

Painted Black
VIP

”Ghehe ja toch?” Hij glimlachte en keek naar Amani. ''Beloof je dat als ze komt, dat je naar me hinnikt? Ik zal er meteen zijn!'' Hij liep weer naar haar toe en luisterde naar haar woorden. ”Dan weet ik het ook niet meer maar ik weet bijna zeker dat kleine Padeau niet slecht wordt!” Hij hoopte het. Zij hoopte het dus ook. Maar nu hoefte ze daar, nog, niet aan te denken. ”Ik heb gehoord dat je Boots wil uitdagen?” Hij knikte. ''Jap. Wie wil nou niet zijn eigen kudde?'' Hij grinnikte even en duwde zijn neus tegen haar aan.

Amani

Amani
Het hippe banaantje

Amani knikte. "Ik zal zeker naar je hinniken!" Zei ze resoluut. Ze grinnikte harder bij zijn antwoord. "Ghehe, heb je erover nagedacht dat ik ook een rang moet krijgen." Grapte ze. Ze meende het amper, een rang maakte haar niets uit. Ze voelde zijn aanraken en duwde zachtjes terug. "Ghehe, ik zeg wel vaak ghehe denk je niet? Ghehe." Grinnikte ze. Plagend stak ze haar tong uit.

[woesjjjjj flutterdeflut sorry]

Painted Black

Painted Black
VIP

"Ik zal zeker naar je hinniken!" Hij glimlachte mooi. Gelukkig maar ,hij zou er maar al te graag bij zijn. Sommige zeiden dat het zo speciaal was. "Ghehe, heb je erover nagedacht dat ik ook een rang moet krijgen." Hij grinnikte. '''Partner van de Alpha. Padeau word automatisch Volger'' Hij schudde zijn hoofd. ''Als ik FF krijg..'' Hij had er niet veel vertrouwen in dat het hem ging lukken, maar hij bleef hopen. "Ghehe, ik zeg wel vaak ghehe denk je niet? Ghehe."

wowh. Flutterigheid .xd

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum: