Szarina werdt wakker. Het zonlicht scheen op haar vacht en warmde haar op.´Heerlijk die zon op mijn vacht.´Zei szarina. Szarina liep naar het meertje toe. Ondertussen stopte ze even om te grazen. Toen ze was uitgegraast liep ze veder. Eenmaal bij het meertje aangekomen begon ze te drinken. Ze was nu al een tijdje weg bij haar ouders. Die leefde in een kudde. Ze had er zelf voor gekozen om weg te gaan bij de kudde. Toen ze klaar was met drinken begon ze een wandelingetje te maken. Ondertussen stopte ze een paar keer om te grazen. Ze ging wel weer terug naar de plek waar ze de vorige keer had geovernacht. Szarina keek naar boven en zag in de verte donkere wolken aankomen. Dus galopeerde ze terug naar de plek waar z had overnacht. Szarina voelde hoe de wind door haar manen vloog. Het lijkt net alsof ik vlieg, dacht szarina. Toen ze er bijna was begon ze te draven en daarna te stappen. Ze kwam net aan toen het begon te regen. Het werd steeds harder. Dus zocht ze een schuil plek onder een dicht begroeide boom. Het was gelukkig niet zo´n lange regenbui. Dus toen de regenbui voorbij was leep ze weer naar het meertje. Ze dronk nog wat en keek naar zichzelf in het water. Heey ik weet nog een appel boom laat ik daar eens heen gaan. Dacht ze bij zichzelf. Onderweg dat ze naar de appelboom toe liep keek ze wat omzich heen. Zucht... wat is het toch mooi hier. Dacht ze bij zichzelf. Eenmaal bijd de appel boom aangekomen zag ze een ander paard staan. Ze keek haar aan en szarina keek haar aan. hij of zij leek wel heel aardig. Szarina liep iets dichterbij en vroeg hoe heet je? Szarina wachte gespannen op angtwoord.....
(Je mag antwoorden als je wil. Het maakt niet uir of je een merrie of een hengst bendt. en maar 1 iemand graag!)
(Je mag antwoorden als je wil. Het maakt niet uir of je een merrie of een hengst bendt. en maar 1 iemand graag!)