Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

beschrijving

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1beschrijving Empty beschrijving do 6 okt - 3:37

Remember

Remember

Ik had laatst een idee, om een soort beschrijving te maken over paarden, wat ze doen, hoe ze eigenlijk zijn. Dit helpt misschien in de RPG, ik weet dat dit er eigenlijk al is, maar ik bedoel niet dit:

http://www.dreamhorses.biz/t1024-basis-informatie-paarden

Nee echt iets uitgebreider, waar bijvoorbeeld meer rassen staan, meer gedrag's kenmerken, of kenmerken van rassen. Bijvoorbeeld wat het betekent als ze hun oren naar voren hebben, als ze gaan liggen, als ze hun neusgaten wijd opensperren. En noem maar op.

2beschrijving Empty Re: beschrijving do 6 okt - 5:04

Visual

Visual
VIP

uhuh :3 mee eens AWESOMENESS *heeft zich altijd afgevraagd of paarden nou staande slapen*

3beschrijving Empty Re: beschrijving do 6 okt - 5:07

Nar

Nar
Moderator

Ja, paarden slapen staand.

Maar dat terzijde:

Wat zou jij er dan allemaal in willen zien? Het moet wel een basis blijven. We kunnen natuurlijk uitgebreid het natuurlijk gedrag van een paard beschrijven, vanaf de bloemetjes en de bijtjes tot aan het graf toe, maar ik weet niet of íemand de moeite neemt dat helemaal door te lezen.

Besides, het is veel werk, maar als jij je geroepen voelt het te doen: Be my guest! =D

4beschrijving Empty Re: beschrijving do 6 okt - 5:17

Visual

Visual
VIP

hmm, nu krijg ik hier wel een andere kijk op: Als we dat zouden doen zou het inderdaad te lang worden :3 Maar misschien denken nieuwe leden dat iedereen echt een paard speelt, en niet echt met andere dingen...het is een beetje vaag uit te leggen maar het zou nieuwe leden een voorbeeld kunnen geven van: Zo moet je binnen de DH-lijntjes kleuren, als er te veel basisinformatie komt Neutral

5beschrijving Empty Re: beschrijving do 6 okt - 5:29

Celebrían

Celebrían
VIP

Tja, het kan wel, maar de meeste mensen die hier komen, weten toch wel de hoogst noodzakelijke dingen over paarden, lijkt me.
De basis zal in ieder geval bekend zijn, anders zou je dit ook niet snappen.

Maar omdat we ook in een ietwat surrealistische wereld leven hier op DH, denk ik niet dat het écht handig is om een exacte beschrijving te geven. Want dan kloppen veel dingen niet met posts en dat kan ook enige verwarringen opleveren.

Het zou doorgevoerd kunnen worden, maar dan moet het niet verplicht zijn om je eraan te houden. Tenminste, dat vind ik, omdat het voor mij het leukst is als het zo nu en dan wat surrealistisch is. schijnnheilig

6beschrijving Empty Re: beschrijving do 6 okt - 5:43

Remember

Remember

Het is meer, dat je wat meer vertelt over het gedrag van een paard, wat meer rassen opschrijft, en misschien ook wat karakter trekjes erbij, want nu zie je heel vaak altijd weer dezelfde rassen. als Andalusiër, Arabier, paint, fries,en noem maar op. Niet dat ik me daar echt aan stoor, het is eerder dat dat misschien leuk zou zijn als er echt verschillende rassen zouden zijn..

7beschrijving Empty Re: beschrijving do 6 okt - 5:48

Celebrían

Celebrían
VIP

Hmm, ja, dat zou wel kunnen :)

Zo lang er maar geen verdere verplichtingen aan zitten vind ik het goed!

8beschrijving Empty Re: beschrijving do 6 okt - 5:50

Nar

Nar
Moderator

Remember schreef:Het is meer, dat je wat meer vertelt over het gedrag van een paard, wat meer rassen opschrijft, en misschien ook wat karakter trekjes erbij, want nu zie je heel vaak altijd weer dezelfde rassen. als Andalusiër, Arabier, paint, fries,en noem maar op. Niet dat ik me daar echt aan stoor, het is eerder dat dat misschien leuk zou zijn als er echt verschillende rassen zouden zijn..

Het is leuk, maar niet hoog noodzakelijk. Plus dat het veel tijd in beslag neemt en de helft van de DH-ers het na één keer toch waarschijnlijk links laat liggen, voel ik er weinig voor om uren werk erin te steken.

Maar nogmaals: Als jij je geroepen voelt, hou ik je NIET tegen

9beschrijving Empty Re: beschrijving do 6 okt - 6:44

Pearl

Pearl
Moderator

Het is inderdaad niet té noodzakelijk, aangezien de mensen die aan een paarden RPG meedoen zich wel bewust zijn van de belangrijkste dingen rondom het paard.

Ik zou het eventueel ook wel willen doen, ik vind het toch altijd wel leuk allerlei informatie op te zoeken ^^

http://www.dreamhorses.biz

10beschrijving Empty Re: beschrijving do 6 okt - 6:56

Nar

Nar
Moderator

Pearl schreef:Het is inderdaad niet té noodzakelijk, aangezien de mensen die aan een paarden RPG meedoen zich wel bewust zijn van de belangrijkste dingen rondom het paard.

Ik zou het eventueel ook wel willen doen, ik vind het toch altijd wel leuk allerlei informatie op te zoeken ^^
Good luck!

Ow ja, het is dan makkelijker een "Basis Informatie Paardenrassen" te maken en de rassen die G'lies erin heeft gezet in de ander eruit te halen.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Celebrían ~eindelijk een 'beschrijving'

Permissies van dit forum: