Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
Wat staat er onder jouw CTRL+V?
+35
Vanity.
Jollie
Falcon
Painted Black
Aurora
Mort
Alezàn
Puck
Kai
Fether
Black Night
Chegyo
Remember
Amani
Empire
Drain
Faye
Aaliyah
Mischa
SunnyDream
Nera
Pandora
Amiya
Nevaeh
Anaïs
Black Thunder
Eclips
Ravena
Fawn
Magnifico
Nar
Vanilla
Lumière
Celebrían
Nirvana
39 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4
27 Re: Wat staat er onder jouw CTRL+V? do 5 jan - 9:08
Faye
VIP
- West Side Story
- Titanic
- Pocahontas
0_0 mijn zusje heeft achter mn laptop gezeten
- Titanic
- Pocahontas
0_0 mijn zusje heeft achter mn laptop gezeten
30 Re: Wat staat er onder jouw CTRL+V? vr 6 jan - 1:16
Eclips
’Ze denken dat ze katten zijn. Wat een sukkels.’
Wuhaha, van een ander forum ^^
Wuhaha, van een ander forum ^^
31 Re: Wat staat er onder jouw CTRL+V? vr 6 jan - 1:26
Drain
mijn forum :')
Sparkel was een goeie vrind nu. Verbaasd keek Néna opzij naar witje toen die zei dat ze grotere dieren kon pakken. Néna grijnsde breed. ’Ohja? Wedstrijdje?’ Met die woorden liet ze zich valllen en belandde op de rug van een grote wolf waar ze gelijk haar klauwen in zijn rug. ’Whieeeee.’ Gilde ze lachend uit. De wolf sprong op en neer en zwartje hobbelde hard lachend mee op zijn rug. Rode strepen werden zichtbaar in de witte vacht. ’Sparkuuul moet je ook doen… lachuuu.’ Gilde ze naar boven. De zwarte poes reed op de rodeo hond en het was fún! Met een schepje erboven op sprong ze van hem af en sprong behendig over een wolvenlijf om dan onder de poten van een dier te gaan en weer op een rug te belandden. Ze werd eraf geworpen met de slappe lach en ze gaf een woedende wolf nog een klauw over zijn snuit voor ze de boom weer in schoot en bijna weer viel van het harde lachen. ’Waar bleef je nou. Hoe geniaal was dat wel niet.’ Kirde ze tegen de witte. ’Óó émm gjéé.’ Hikte ze. De wolven omsingelden zich rond de boom en blaften naar boven. De leider zat onder het bloed en ook zijn snuit bloedde. ’Zág je dat, die heb ik even te grazen genomen.’ Nog altijd moest Néna enorm lachen. Dit was té hilarisch!
Sparkel was een goeie vrind nu. Verbaasd keek Néna opzij naar witje toen die zei dat ze grotere dieren kon pakken. Néna grijnsde breed. ’Ohja? Wedstrijdje?’ Met die woorden liet ze zich valllen en belandde op de rug van een grote wolf waar ze gelijk haar klauwen in zijn rug. ’Whieeeee.’ Gilde ze lachend uit. De wolf sprong op en neer en zwartje hobbelde hard lachend mee op zijn rug. Rode strepen werden zichtbaar in de witte vacht. ’Sparkuuul moet je ook doen… lachuuu.’ Gilde ze naar boven. De zwarte poes reed op de rodeo hond en het was fún! Met een schepje erboven op sprong ze van hem af en sprong behendig over een wolvenlijf om dan onder de poten van een dier te gaan en weer op een rug te belandden. Ze werd eraf geworpen met de slappe lach en ze gaf een woedende wolf nog een klauw over zijn snuit voor ze de boom weer in schoot en bijna weer viel van het harde lachen. ’Waar bleef je nou. Hoe geniaal was dat wel niet.’ Kirde ze tegen de witte. ’Óó émm gjéé.’ Hikte ze. De wolven omsingelden zich rond de boom en blaften naar boven. De leider zat onder het bloed en ook zijn snuit bloedde. ’Zág je dat, die heb ik even te grazen genomen.’ Nog altijd moest Néna enorm lachen. Dit was té hilarisch!
33 Re: Wat staat er onder jouw CTRL+V? wo 11 jan - 10:37
Celebrían
VIP
ja. nou. het SE zelf viel mee, maar ik had dus geen tijd.
34 Re: Wat staat er onder jouw CTRL+V? wo 11 jan - 19:44
Empire
Een nieuwe geur drong zijn neus binnen, die boven de kokosnoot hing. Hij keek snel op, en zag een bruine schim in de verte. Ah, dat moet dus Mischa zijn. "YOEHOE! Mischa!" schreeuwde hij vrolijk over het gebied. Zijn oren sprongen naar voren toen Mischa eraan kwam. Empire merkte dat haar mond. Even open viel, toen ze zag waar Empire over heen gebogen was met zijn hoofd. Hij glimlachtte trots.
Van een paar dagen geleden xD..
Van een paar dagen geleden xD..
35 Re: Wat staat er onder jouw CTRL+V? wo 11 jan - 20:48
Amani
Het hippe banaantje
Uralie.
uhuh
en nu
Je moet de volgende begrippen kennen:
1. Rechtsstaat
2. Openbaar Ministerie
3. Officier van justitie
4. Proces-verbaal
5. Dagvaarding
6. Rechter
7. Strafrecht
8. Vonnis
9. Strafrecht
10. Misdrijf
11. Jeugdcriminaliteit
12. Straffen; Lijfstraffen
13. Verdachte
14. Advocaat
Je moet weten wat trias politica is. Welke 3 machten er zijn en wat die inhouden.
Hoe deze machten in Nederland verdeeld zijn.
Je moet weten welke straffen je krijgen van de rechter. En wat deze straffen inhouden.
voor m'n toets, wist niet eens dat ik dat had gekopierd
uhuh
en nu
Je moet de volgende begrippen kennen:
1. Rechtsstaat
2. Openbaar Ministerie
3. Officier van justitie
4. Proces-verbaal
5. Dagvaarding
6. Rechter
7. Strafrecht
8. Vonnis
9. Strafrecht
10. Misdrijf
11. Jeugdcriminaliteit
12. Straffen; Lijfstraffen
13. Verdachte
14. Advocaat
Je moet weten wat trias politica is. Welke 3 machten er zijn en wat die inhouden.
Hoe deze machten in Nederland verdeeld zijn.
Je moet weten welke straffen je krijgen van de rechter. En wat deze straffen inhouden.
voor m'n toets, wist niet eens dat ik dat had gekopierd
39 Re: Wat staat er onder jouw CTRL+V? do 12 jan - 7:30
Amani
Het hippe banaantje
IK GA JE VET HARD OPETEN ALS JE NICK LEUKER VINDT DAN SIMON!
I LOVENICK EN SIMOOON <3
omg
I LOVE
omg
40 Re: Wat staat er onder jouw CTRL+V? za 3 maa - 10:27
Aaliyah
Moderator
Shaitan ;3
1080 woorden.
Whoops :')
42 Re: Wat staat er onder jouw CTRL+V? za 3 maa - 21:12
Nar
Moderator
scarification tattoe
Eng figuur dat ik ben. Dat is het wegbranden van huid voor een tattoo.
Eng figuur dat ik ben. Dat is het wegbranden van huid voor een tattoo.
43 Re: Wat staat er onder jouw CTRL+V? za 3 maa - 21:54
Chegyo
Thanks for the :+fav:
Your support is appreciated!
Your support is appreciated!
45 Re: Wat staat er onder jouw CTRL+V? za 3 maa - 23:25
Amiya
Administrator
Een zacht briesje dwaalde langs haar benen, kietelde het trillende wateroppervlak met zijn milde tast. De felle middagzon zorgde voor lange schaduwen onder de opvliegende herfstblaadjes. De wind zong haar altijd zo hypnotiserende melodie. Het water rond haar benen was lauw, nog steeds niet volledig afgekoeld na afgelopen zomer en de hitte die er was geweest, nu niets meer van over was. Desondanks was het een stralende dag. Een dag waarop de vogels vrolijk hun liederen zongen en van tak naar tak sprongen. Een dag waarop de vermoeide, maar tevreden eekhoorntjes eindelijk terug in hun boom kropen om uit te rusten. Een dag waarop de grote bruine beer, vol van het eten, allang lui in zijn hol lag te dutten; desondanks dromend over nog meer vis. Het was een dag, een moment van rust, om te herinneren. Te bewaren. En toch gleed de tijd weer eens genadeloos aan haar voorbij terwijl ze daar als versteend was blijven staan.
46 Re: Wat staat er onder jouw CTRL+V? ma 16 apr - 9:58
Chegyo
2Pt1, van 16-04-2012 t/m 22-04-2012 ( afdrukdatum 16-04-2012 )
2Pt1 VZN 09.00 - 09.50 u 09.50 - 10.40 u P 10.55 - 11.45 u 11.45 - 12.35 u P 13.05 - 13.55 u 13.55 - 14.45 u P 15.00 - 15.50 u 15.50 - 16.40 u 16.40 - 17.10 u P avondles
Maandag 16-04-2012
Dinsdag 17-04-2012
2ps2ptpa
ESJ
P2
pament1
2ps2ptpa
HAA
P2
pahoef
2ps2ptpa
HAA
Pphs
pabekaP
2ps-2pt
ESJ
012
paprub2
2ps2ptgb
GRJ
012
gbadma2
Woensdag 18-04-2012
Donderdag 19-04-2012
Vrijdag 20-04-2012
Zaterdag 21-04-2012
ahh.. mn mooie 1-dags rooster ='D
2Pt1 VZN 09.00 - 09.50 u 09.50 - 10.40 u P 10.55 - 11.45 u 11.45 - 12.35 u P 13.05 - 13.55 u 13.55 - 14.45 u P 15.00 - 15.50 u 15.50 - 16.40 u 16.40 - 17.10 u P avondles
Maandag 16-04-2012
Dinsdag 17-04-2012
2ps2ptpa
ESJ
P2
pament1
2ps2ptpa
HAA
P2
pahoef
2ps2ptpa
HAA