Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Liefdes Topic

+32
Celebrían
Visual
Icari
Fontanella
Chaitanya
Roman
Falcon
Aurora
tiger
Saronse
Faye
Black Night
Fether
Chegyo
Sheere
Panarea
Kai
Crusade
Aqi
Pyrrha
Jethro
Drain
Vanilla
Lumière
Eclips
Zephyr
Declan
Puck
Sultan
Nar
Anaïs
Roach
36 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 4]

51Liefdes Topic - Pagina 3 Empty Re: Liefdes Topic zo 20 mei - 7:21

Jethro

Jethro

Kvoel me nu echt Bruintje :c

52Liefdes Topic - Pagina 3 Empty Re: Liefdes Topic zo 20 mei - 7:34

Vanilla

Vanilla
VIP

Ahh, hoe komt het?
*Hugzel*

http://rebirthcity.forumotion.com/

53Liefdes Topic - Pagina 3 Empty Re: Liefdes Topic zo 20 mei - 7:41

Jethro

Jethro

Kdurfde der nummer niet te vragen waar haar ouders bij waren ;c
Kweet dat ze in heerlen woont en een kleiner broertje heeft en die heet manu.
D:

54Liefdes Topic - Pagina 3 Empty Re: Liefdes Topic do 24 mei - 4:02

Vanilla

Vanilla
VIP

Love sucks.

Ik word wel weer bevriend met mijn ex, wat ik fijn vind, maar ik ben bang dat ik hem weer leuk ga vinden.
En dan is er nog een vriend van mij, ik vind hem leuk, maar weet het niet zeker. En ik denk dat hij een goede vriendin van mij leuk vind.
En als ik die twee dan zie dan voel ik me echt Bruintje.
Ze hebben niks, en als ze elkaar leuk vinden gun ik hen echt een relatie. Maar het is zo Bruintje dat ik hem leuk vind..

http://rebirthcity.forumotion.com/

55Liefdes Topic - Pagina 3 Empty Re: Liefdes Topic do 24 mei - 4:08

Fontanella

Fontanella
Thâ Bítch

Ik ben nu al een paar maanden samen met mijn jongen en hy's egt awesome Very Happy
het klikt echt tussen ons en dit weekend zijn we alleen samen een heel weekend. echt heeeel zalig als we alleen gaan zijn, zo heel romantisch etentje en dan 's avonds filmpje doen en dan de dag erna samen met de honden gaan wandelen Very Happy
oooh ik heb er zo'n zin in.

en @Vanilla: ik ken jou probleem van 2 vrienden die elkaar leuk vinden. Ik had net dezelfde situatie.

56Liefdes Topic - Pagina 3 Empty Re: Liefdes Topic do 24 mei - 4:25

Icari

Icari
VIP

Jeetje, ik had me een drama vandaag. Niet van mijzelf, maar van kinderen in mijn stageklas. Een meisje, V., had verkering met een jongen, R. Dat is zaterdag uitgegaan en vandaag kwam het gerucht dat R. alweer verkering had met M. V. was helemaal overstuur en alle meiden uit de klas zwermden dus beschermend om haar heen. R. was in hun ogen de boosdoener.
Nu ben ik gaan uitzoeken wat er gebeurt was. Het duurde een kwartier, maar toen was ik er achter. R. was gekoppeld door twee andere jongens, zonder dat hij dit wist. Die twee jongens kwamen gewoon opeens naar hem toe en zeiden dat hij nu verkering had met M.
Heb de kinderen verschillende dingen verteld. Ik heb de meisjes uitgelegd dat het leven zo kan lopen. Zelf heb ik drie jaar verkering gehad met een jongen waar ik nog steeds veel van hou. Het is nu bijna 10 weken uit, maar hij had na 2 weken al een nieuwe vriendin. Toen ik dat die meiden vertelde merkte ik hoeveel pijn mij dat nog steeds doet, iets wat ik hun ook heb gezegd. Daarbij heb ik hun verteld dat R. verantwoordelijk is voor zijn eigen daden en ze daar niks over te zeggen hadden. Ze moesten hem gewoon laten voor wat hij was en vooral V. steunen.
Die twee jongens heb ik even duidelijk gemaakt hoeveel ellende koppelen op kan leveren. Het is typisch iets voor de basisschool, iemand anders verkering voor je laten vragen, maar het kan tot veel ellende leiden.

Weet niet zo goed waarom ik dit verhaal hier neerzet. Ik denk dat ik het gewoon even kwijt wilde en ik hoop dat andere mensen er ook van kunnen leren.

http://www.kanto-experience.actieforum.com

57Liefdes Topic - Pagina 3 Empty Re: Liefdes Topic do 24 mei - 4:38

Chaitanya

Chaitanya
VIP

@Icari, oja, herkenbaar, kinderen die elkaar gaan koppelen, verkering etc. Heel irritant, zo af en toe :p
Welke groep is het?

58Liefdes Topic - Pagina 3 Empty Re: Liefdes Topic do 24 mei - 5:02

Icari

Icari
VIP

Groep 8, inderdaad heel herkenbaar en gangbaar op de basisschool. Het gebeurde vroeger ook in mijn groep 8, maar nu je ouder bent begrijp je pas echt hoeveel drama het kan geven.

http://www.kanto-experience.actieforum.com

59Liefdes Topic - Pagina 3 Empty Re: Liefdes Topic do 24 mei - 6:35

Jethro

Jethro

Ouder :p
Wacht maar in het middelbaar :p

60Liefdes Topic - Pagina 3 Empty Re: Liefdes Topic do 24 mei - 7:53

Visual

Visual
VIP

Vanilla schreef:Ik date verscheidene anime characters. *Like a boss*
xD

BOX 8D Gosh, dat 'like a boss' doet me zo denken aan de parodie op een van die series Liefdes Topic - Pagina 3 11631 Ik barst in lachen uit als je die ook kent XD

61Liefdes Topic - Pagina 3 Empty Re: Liefdes Topic do 7 jun - 22:48

Jethro

Jethro

Moeilijke keuze ;o

62Liefdes Topic - Pagina 3 Empty Re: Liefdes Topic vr 8 jun - 6:54

Anaïs

Anaïs

Morgen ben ik 2 maanden samen Lief

63Liefdes Topic - Pagina 3 Empty Re: Liefdes Topic do 14 jun - 8:10

Celebrían

Celebrían
VIP

Ik ben morgen 2 weken samen :)

64Liefdes Topic - Pagina 3 Empty Re: Liefdes Topic wo 20 jun - 0:58

Dyani

Dyani

Morgen ben ik... Nog altijd single... Sad

65Liefdes Topic - Pagina 3 Empty Re: Liefdes Topic wo 20 jun - 9:30

Fontanella

Fontanella
Thâ Bítch

Ik morgen 3 maanden (aa)

66Liefdes Topic - Pagina 3 Empty Re: Liefdes Topic do 21 jun - 1:19

Kai

Kai
VIP

Ik zal het eerlijk zeggen mensen; liefde en ik kunnen niet met elkaar overweg ):

http://coconutts.deviantart.com/

67Liefdes Topic - Pagina 3 Empty Re: Liefdes Topic do 21 jun - 3:57

Fether

Fether
VIP

haha dat is bij de meesten zo Liefdes Topic - Pagina 3 11631

68Liefdes Topic - Pagina 3 Empty Re: Liefdes Topic do 18 okt - 8:28

Jethro

Jethro

*Blaast stof van topic af*
Welcome Back :)

69Liefdes Topic - Pagina 3 Empty Re: Liefdes Topic do 18 okt - 9:01

Icari

Icari
VIP

Ik wordt altijd een beetje depri van dit topic. Al die mensen die zoveel weken/maanden/jaren hebben. En ik heb niemand. Naja, niemand speciaal. En ik wil iemand speciaal Sad

http://www.kanto-experience.actieforum.com

70Liefdes Topic - Pagina 3 Empty Re: Liefdes Topic do 18 okt - 9:04

Rabi

Rabi

Kai schreef:Ik zal het eerlijk zeggen mensen; liefde en ik kunnen niet met elkaar overweg ):



Dát wordt mijn levensmotto ._.'

71Liefdes Topic - Pagina 3 Empty Re: Liefdes Topic vr 19 okt - 3:47

Fether

Fether
VIP

jongens begrijpen meiden gewoon niet, dat is het probleem.
Ze snappen niet wat meiden willen
ze snappen niet dat meiden bevestiging zoeken
ze snappen niet dat ze elke dag met je willen praten
en om de een of andere reden snappen ze ook niet dat meiden niet willen dat je ze gebruikt, vreemd he?

72Liefdes Topic - Pagina 3 Empty Re: Liefdes Topic vr 19 okt - 4:16

Icari

Icari
VIP

Het is niet eerlijk om jongens op die manier over één kam te scheren. En meisjes idem dito. Nee, jongens begrijpen meisjes vaak niet, maar is dat visa versa niet vaak ook zo? En nee, vooral verliefde jongens snappen niet dat meisjes bevestiging zoeken vanwege hun onzekerheid, omdat dat meisje in hun ogen de allermooiste en liefste is. En sommige jongens willen wel elke dag met je praten. Dus als je merkt dat je jouw vriendje elke dag wil zien, spreken en knuffelen en dat vriendje wil dat niet, dan weet je dat het niet gaat werken. Dat overkwam mij dus met Michel.

http://www.kanto-experience.actieforum.com

73Liefdes Topic - Pagina 3 Empty Re: Liefdes Topic vr 19 okt - 5:49

Fether

Fether
VIP

Ja ik weet dat niet alle jongens hetzelfde zijn, maar het is af en toe nogal lastig als je het elke keer opnieuw ziet gebeuren. Maar het is ook niet alleen bij mezelf, bij al mijn vriendinnen gebeurd hetzelfde op qua jongens

74Liefdes Topic - Pagina 3 Empty Re: Liefdes Topic vr 19 okt - 6:02

Nar

Nar
Moderator

Icari schreef:Ik wordt altijd een beetje depri van dit topic. Al die mensen die zoveel weken/maanden/jaren hebben. En ik heb niemand. Naja, niemand speciaal. En ik wil iemand speciaal Sad


Niet depri worden.



Geloof me: Ik wacht ook nog steeds tot de ware langs huppelt, maar die laat me verdomd lang wachten :'D

75Liefdes Topic - Pagina 3 Empty Re: Liefdes Topic vr 19 okt - 8:55

Jethro

Jethro

Kijk een jongen wilt soms ook gewoon een dagje waarmee ie met zijn vrienden iets kan gaan doen.
Maar de meeste jongens denk ik kan ik wel zeggen vinden een onzeker meisje een afknapper.
Ik ben nog altijd single btw Rolling Eyes

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» 't teut topic
» 't teut topic
» 't teut topic
» 't teut topic
» 't teut topic

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum