Ja, het is heel apart. D:
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
't teut topic
+52
Shyvana
Kyanos
Nar
Paradiso
Nevaeh
Paco
Kay
Aragorn
Lloyd
Remember
Claire
Sham
Toran
Okami
Rue
Kai
Maudy
Satan
Painted Black
Nojin
Saronse
Holly
Asra
Avrille
Chaitanya
Prada
Mabel
Crystall
Drafnar
Dazzle
Dwyn
Infierno
Silas
Dawn
Ventus
Navayo
Icari
Visual
Kíli
Courage
Aaliyah
Falcon
Akoni
Timon
Tuxedo
Inferu
Toyrino
Calide
Sunset
Mnemosyne
Sultan
Magnifico
56 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40
2 Re: 't teut topic ma 13 jan - 5:52
Sultan
VIP
Help. Ik ga volgende maand nieuwe rijlaarzen bestellen maar weet niet welke.
Deze: http://www.divoza.com/collectie/ruiter/laarzen-schoenen/leren-rijlaarzen/9670_mondoni-glamour-rijlaars.html
Of
Deze: http://www.divoza.com/collectie/ruiter/laarzen-schoenen/leren-rijlaarzen/10337_mondoni-kendal-rijlaars.html
Deze: http://www.divoza.com/collectie/ruiter/laarzen-schoenen/leren-rijlaarzen/9670_mondoni-glamour-rijlaars.html
Of
Deze: http://www.divoza.com/collectie/ruiter/laarzen-schoenen/leren-rijlaarzen/10337_mondoni-kendal-rijlaars.html
3 Re: 't teut topic ma 13 jan - 5:55
Mnemosyne
Maar als het gehackt zou zijn, zou Aaliyahs naam dan niet als gast komen te staan? Want er staat nog wel mn kuddeding, en partnertekstje.
Nja, kortom; weirddd.
Nja, kortom; weirddd.
5 Re: 't teut topic ma 13 jan - 6:38
Calide
Jeej,
ouders eindelijk zover dat ik een eigen paard mag.
Veel voor moeten doen man, maar het mag dus wel en heb er al een op het oog :3
http://www.sporthorses.nl/advertentie/78320/te-koop/paarden-te-koop/7-jarige-merrie.aspx#.UtQkc9KupWE
ouders eindelijk zover dat ik een eigen paard mag.
Veel voor moeten doen man, maar het mag dus wel en heb er al een op het oog :3
http://www.sporthorses.nl/advertentie/78320/te-koop/paarden-te-koop/7-jarige-merrie.aspx#.UtQkc9KupWE
7 Re: 't teut topic ma 13 jan - 6:43
Inferu
Heb het ook gemerkt op ondersteun. En hier zelf ook nog es bekeken, aangezien het mss anders was op mn ipod dan od laptop, maar hij vind je ook niet...
Ik kon wel es raad vragen aan mn broer hier maar geloof niet dat hij iets afweet van actieforum xD
Iig hier doet mn ipod ook maar vreemd met mn forum en homespot :/ and I hate that..
Nog een tweede/derde iets, @Mnemo, mss een dom vraagje maar wat betekent retard nou eig xD broer gebruikt het tegen me maar wil het zelf niet zeggen ;s
Ik kon wel es raad vragen aan mn broer hier maar geloof niet dat hij iets afweet van actieforum xD
Iig hier doet mn ipod ook maar vreemd met mn forum en homespot :/ and I hate that..
Nog een tweede/derde iets, @Mnemo, mss een dom vraagje maar wat betekent retard nou eig xD broer gebruikt het tegen me maar wil het zelf niet zeggen ;s
10 Re: 't teut topic ma 13 jan - 7:05
Toyrino
Sultan schreef:Help. Ik ga volgende maand nieuwe rijlaarzen bestellen maar weet niet welke.
Of
de onderste ^^
c:
11 Re: 't teut topic ma 13 jan - 7:29
Sultan
VIP
Als ik Donna nog niet had en ik had het geld, kocht ik dit paard.
http://www.bokt.nl/markt/ad/224514/prok-merrie-zambuka-x-contango
Vind het echt zo'n gaaf beest! Vooral die aftekening op haar hoofd!
http://www.bokt.nl/markt/ad/224514/prok-merrie-zambuka-x-contango
Vind het echt zo'n gaaf beest! Vooral die aftekening op haar hoofd!
12 Re: 't teut topic ma 13 jan - 7:31
Sunset
VIP
Mooi paard!
Enneh, jij moet reageren op Kíli! Topic staat bij zilveren meer!
Enneh, jij moet reageren op Kíli! Topic staat bij zilveren meer!
13 Re: 't teut topic ma 13 jan - 7:35
Sultan
VIP
Yesssssss I know. Maar heb op het moment nog zoveel schoolwerk. ):
14 Re: 't teut topic ma 13 jan - 7:38
Sunset
VIP
Owww okee.... Snif. Dan wacht ik wel. Snif. Snif snif... :'(
15 Re: 't teut topic ma 13 jan - 7:41
Toyrino
Lol ik maak een boekverslag over Vlammen, staat er:
Welke problemen lost de hoofdpersoon op?
Uhm nou eigenlijk geen een :'D
ik bedoel like:
Lol ;'D
Welke problemen lost de hoofdpersoon op?
Uhm nou eigenlijk geen een :'D
ik bedoel like:
- NIET LEZEN ALS JE VLAMMEN NOG WILT LEZEN LALALA:
En ze laat Peeta over aan het capitool en ze moet de arena weer in en Snow gelooft niet dat ze verliefd is op Peeta
Lol ;'D
16 Re: 't teut topic ma 13 jan - 8:44
Calide
xD en hoe, ik bedoel, eigenlijk is het best erg dat ze Peeta er laat
17 Re: 't teut topic ma 13 jan - 8:46
Toyrino
eyup, maar ze kon er niks aan doen
Hahahaha me moesten een dagboek fragment maken, ik had dus Gale gekozen, aanschouw zeurderige en piekerige Gale:
HAHAH
Hahahaha me moesten een dagboek fragment maken, ik had dus Gale gekozen, aanschouw zeurderige en piekerige Gale:
- Spoiler:
- Vandaag weer een dag in de mijn, de dagen lopen op elkaar over. Het is alweer een paar dagen geleden, sinds Katniss is vertrokken naar de arena. Ik had nog even goede hoop dat ze zou blijven leven. Toen bedacht ik me dat ze waarschijnlijk niet eens van plan was om te leven, het is echt iets voor Katniss om alles op te geven door Peeta in leven te houden. Zelfs al wou Peeta dat niet, want natuurlijk wou hij dat Katniss bleef leven. Ik weet ook wel dat Katniss heeft gezegd dat ze niet écht gevoelens heeft voor Peeta, maar het is zo echt. Ik weet niet meer wat ik wel en niet moet geloven, om nog niet te spreken over dat gesprek van vandaag. Natúúrlijk wilt het Capitool dat de Hongerspelen ook in de mijnen worden uitgezonden, meestal probeer ik het te negeren, maar dit keer keken alle andere mijnwerkers er zo gefixeerd naar dat ik wel even moest kijken. Voor hetzelfde geld gebeurde er weer een of andere ramp, hoewel ik al vaak zat heb moeten toekijken hoe Katniss bijna dood gaat, de angst die ik dan voel is werkelijk ongeloofwaardig, moest ik het gewoon zien. Ik was absoluut niet op dat wat er werkelijk gebeurde voorbereid. Eerst was het niet heel boeiend, er werd wat gepraat over waarom de ander moest blijven leven. Daarop zei Peeta dat zij moest blijven leven, omdat niemand hem nodig had en toen zei zij ook nog eens dat zij hem wel nodig had. Ik walgde ervan, maar ergens wist ik dat het waar was. De kus die daarop volgde, het was zo echt, het voelde alsof mijn hart uit mijn borstkas werd gerukt, dit was niet nep, ik wist dat het niet nep was, ik voelde het gewoon. De rest van de dag zei ik niets meer, maar ik wist wel, dat áls Katniss terugkwam, ik nog harder voor haar zou vechten dan eerst.
HAHAH
18 Re: 't teut topic ma 13 jan - 8:59
Tuxedo
@Calide: Als je haar koopt, moet je haar eerst laten keuren! Straks zit je met een paard vol artrose!
--
Nicole: De tweede, ik vind dat eerste met dat glimrandje erboven echt verschrikkelijk (':
En OMG dat beest is prachtig!
--
Ik zag laatst echt het perfecte paard voor mij op sporthorses, maar toen ik haar een paar dagen later aan mijn moeder wilde zien, was ze al verkocht. Super mooie appelschimmel, sportpaard. 6 jaar en al enige ervaring in B dressuur en B springen. Man, die had ik echt graag gewild. (':
Maar mijn manege stopt er waarschijnlijk mee volgend jaar, als hij dan nog niet verkocht is. En dan zorg ik ervoor dat ik Twister koop, want ik wil hem echt niet kwijt. En ik weet dat ik dan een domme manegeknol heb waar ik praktisch niets mee kan, omdat hij zo zenuwachtig is als ik weet niet wat. Maar dat boeit mij dan echt niet.
--
Ik probeer probleem Aaliyah nog op te lossen!
--
Nicole: De tweede, ik vind dat eerste met dat glimrandje erboven echt verschrikkelijk (':
En OMG dat beest is prachtig!
--
Ik zag laatst echt het perfecte paard voor mij op sporthorses, maar toen ik haar een paar dagen later aan mijn moeder wilde zien, was ze al verkocht. Super mooie appelschimmel, sportpaard. 6 jaar en al enige ervaring in B dressuur en B springen. Man, die had ik echt graag gewild. (':
Maar mijn manege stopt er waarschijnlijk mee volgend jaar, als hij dan nog niet verkocht is. En dan zorg ik ervoor dat ik Twister koop, want ik wil hem echt niet kwijt. En ik weet dat ik dan een domme manegeknol heb waar ik praktisch niets mee kan, omdat hij zo zenuwachtig is als ik weet niet wat. Maar dat boeit mij dan echt niet.
--
Ik probeer probleem Aaliyah nog op te lossen!
19 Re: 't teut topic ma 13 jan - 9:03
Toyrino
Ik wil echt zoooo graag een paard, zelfs als het een manege knol is waar je helemaal niet zoveel mee kan D:
20 Re: 't teut topic ma 13 jan - 9:07
Calide
@Tux : Ja, mijn ouders hebben al gebeld en we gaan donderdagmiddag kijken,
als alles dan goed uitkomt zou ze niks moeten hebben, maar voor de zekerheid laten we haar wel even keuren.
Ze komt gelukkig ook dichtbij te staan, kwartier fietsen dus zo ver is het niet, stal is niet groot, maar wel groot genoeg en niet té duur. lekker rustig ook, dus niet dat het een hele heisa is dat je de hele tijd als je wilt rijden je moet kijken of er iemand al bezig is. Deze doet L1 Dressuur en springen nog niet uitgebracht. So we will see, hoop wel dat het door gaat. Want dat zou wel heel erg leuk zijn. En ze heet Bobby xD
als alles dan goed uitkomt zou ze niks moeten hebben, maar voor de zekerheid laten we haar wel even keuren.
Ze komt gelukkig ook dichtbij te staan, kwartier fietsen dus zo ver is het niet, stal is niet groot, maar wel groot genoeg en niet té duur. lekker rustig ook, dus niet dat het een hele heisa is dat je de hele tijd als je wilt rijden je moet kijken of er iemand al bezig is. Deze doet L1 Dressuur en springen nog niet uitgebracht. So we will see, hoop wel dat het door gaat. Want dat zou wel heel erg leuk zijn. En ze heet Bobby xD
22 Re: 't teut topic ma 13 jan - 9:27
Mnemosyne
Zoveel geluk you guys! Me wants a horse toooooooo, hahaha!
Thanks voor de moeite Rensk ^^
Thanks voor de moeite Rensk ^^
24 Re: 't teut topic di 14 jan - 4:20
Falcon
VIP
Helloow
@ Calide, wil je een pony of een paard? Die van de advertentie is kleiner dan 1.59, E pony dus.
En het is een Hamlet x Farmer. Dat zijn over het algemeen niet de makkelijkste paarden, Hamlet is heel fel bloed, moet je echt iedere dag actief mee rijden, Farmer is een oldenburger, waar ook heeeeel veeeel bloed in zit.
Maar ze moet kunnen springen =D
Hickstead was ook een Hamlet
@ Calide, wil je een pony of een paard? Die van de advertentie is kleiner dan 1.59, E pony dus.
En het is een Hamlet x Farmer. Dat zijn over het algemeen niet de makkelijkste paarden, Hamlet is heel fel bloed, moet je echt iedere dag actief mee rijden, Farmer is een oldenburger, waar ook heeeeel veeeel bloed in zit.
Maar ze moet kunnen springen =D
Hickstead was ook een Hamlet
25 Re: 't teut topic di 14 jan - 4:43
Aaliyah
Moderator
MUHAHAHAHA IK LEEEEEEF!
No kidding tough, ik ben zó opgelucht & blij!
No kidding tough, ik ben zó opgelucht & blij!
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: