Beste awesomeheid noesjuhs van het awesomeheid DH :3
(hoe ga ik dit aanpakken XD)
Anyway, de laatste tijd ben ik heel erg afwezig *spreekt van hele weken* komt door school, druk zijn, en vooral: Meligheid in mn nieuwe (awesomerige) klas :3 Nu denken jullie allemaal: Vis heeft straks kerstvakantie, net zoals de rest van NL. Nou, ik kan het gee...OMG SNEEUW STAPELT ZICH OP AAN DE ONDERKANT VAN MIJN COMP O_O *awesomeheid nieuwe layout * Anyway, ik kan het geen vakantie, rust of vrede noemen aangezien ik heel veel melige dingen ga doen en (OMG HET SMELT ) eigenlijk geen moment stil zit. En nog iets als een ruzie met een vriendin waardoor ik depri raak aangezien ik de hele tijd denk dat het aan mij ligt maar anderen zeggen dan weer dat het niet aan mij ligt...
Dus hierbij neem ik officieel formeel alles wat geweldig awesomeheidchic klinkt afscheid MAAR: Ik garandeer niet dat jullie voor altijd van mij afzijn :3 maar in ieder geval wel voor het komende...het komende... ONBEKENDE TIJD
Ik ga jullie missen DH-lidjuhs
Zow, dat was het officiele formele reden dinges: Het nut van dit topic was:
- De reden van mijn afwezigheid(ik lieft jullie wel <3)
- Een gedeelte van de reden is btw ook een zware vorm van inspiloosheid
- afscheidnoesheid *raakt afgeleid door de sneeuw op haar scherm*
- SCHNEEEEEEE (FRANS VOOR SCHNEEUW *verward Frans met Duits XD*)
Van uw liefste Visjuh :3
PS: Mochten jullie willen weten waarom ik niet compleet verdwijn:
1. VIS MOET BLIJVEN LEVEN (uch :') )
2. Ik lieft jullie te veel
PPS:waarschijnlijk MisschienHeel misschien geeft Vis nog een afscheidtopic waar ze tijdelijk uit DH verdwijnt En als ze (ooit) terugkomt, danne...maak ik een nieuw setjuh ofzeu :') en een gloednieuw plan :3
(hoe ga ik dit aanpakken XD)
Anyway, de laatste tijd ben ik heel erg afwezig *spreekt van hele weken* komt door school, druk zijn, en vooral: Meligheid in mn nieuwe (awesomerige) klas :3 Nu denken jullie allemaal: Vis heeft straks kerstvakantie, net zoals de rest van NL. Nou, ik kan het gee...OMG SNEEUW STAPELT ZICH OP AAN DE ONDERKANT VAN MIJN COMP O_O *awesomeheid nieuwe layout * Anyway, ik kan het geen vakantie, rust of vrede noemen aangezien ik heel veel melige dingen ga doen en (OMG HET SMELT ) eigenlijk geen moment stil zit. En nog iets als een ruzie met een vriendin waardoor ik depri raak aangezien ik de hele tijd denk dat het aan mij ligt maar anderen zeggen dan weer dat het niet aan mij ligt...
Dus hierbij neem ik officieel formeel alles wat geweldig awesomeheidchic klinkt afscheid MAAR: Ik garandeer niet dat jullie voor altijd van mij afzijn :3 maar in ieder geval wel voor het komende...het komende... ONBEKENDE TIJD
Ik ga jullie missen DH-lidjuhs
Zow, dat was het officiele formele reden dinges: Het nut van dit topic was:
- De reden van mijn afwezigheid(ik lieft jullie wel <3)
- Een gedeelte van de reden is btw ook een zware vorm van inspiloosheid
- afscheidnoesheid *raakt afgeleid door de sneeuw op haar scherm*
- SCHNEEEEEEE (FRANS VOOR SCHNEEUW *verward Frans met Duits XD*)
Van uw liefste Visjuh :3
PS: Mochten jullie willen weten waarom ik niet compleet verdwijn:
1. VIS MOET BLIJVEN LEVEN (uch :') )
2. Ik lieft jullie te veel
PPS: