Nikki en ik hadden een überend gesprek, en toen kwamen we opeens op: IK WIL JE ONTMOETEN. En tsja, toen zei Ninja Nikki: IK WIL JE ONTMOETEN.
Dus bij deze, het grote poll topic waarin we gaan kijken welke pronvincies het beste uitkomen voor iedereen. Er zijn 2 polls:
1tje voor de provincie waarin je woont, 1tje voor de provincies waarna je naartoe wilt/kunt reizen. Alle polls zijn compleet anoniem. Als je provincie er niet bij staat, pak dan wat het dichtste bij is.
--->Als je sowieso niet van plan bent naar een meeting te gaan, gelieve dan de polls niet in te vullen!
Hier de links naar de polls:
-In welke provincie woon je?
-Naar welke provincie(s) ben je bereid te reizen?
-Hoeveel geld wil je maximaal uitgeven voor de entree?
-Wat willen jullie doen?
Alvast bedankt voor het invullen!
Dus bij deze, het grote poll topic waarin we gaan kijken welke pronvincies het beste uitkomen voor iedereen. Er zijn 2 polls:
1tje voor de provincie waarin je woont, 1tje voor de provincies waarna je naartoe wilt/kunt reizen. Alle polls zijn compleet anoniem. Als je provincie er niet bij staat, pak dan wat het dichtste bij is.
--->Als je sowieso niet van plan bent naar een meeting te gaan, gelieve dan de polls niet in te vullen!
Hier de links naar de polls:
-In welke provincie woon je?
-Naar welke provincie(s) ben je bereid te reizen?
-Hoeveel geld wil je maximaal uitgeven voor de entree?
-Wat willen jullie doen?
Alvast bedankt voor het invullen!
Laatst aangepast door Rain op ma 26 dec - 0:08; in totaal 2 keer bewerkt