Als je de poll invult graag even onderin je antwoord laten weten en waarom daar.
DE DREAM HORSES ZOMERVAKANTIE MEETING
Elke keer werden er weer meetings georganiseerd maar (zover ik weet) is er nog nooit eentje echt gekomen. Heel veel van de leden kennen elkaar al heel lang en Skypen zelfs ondertussen. Mij lijkt het ook heel erg gezellig en leuk om elkaar een keer in het echt te ontmoeten als groepje en wat leuks gaan doen. Nu leek mij de zomervakantie perfect geschikt, omdat er veel mensen zijn die dan niets te doen hebben en aangezien je veel tijd hebt zijn er ook veel bereidt wat langer te reizen eventueel. Vandaar dat ik het weer eens wou proberen en dit keer in de zomervakantie een Dream Horses meeting te organiseren.
Ten eerste is er dus de poll, zodat we kunnen zien waar degene die kunnen en mogen naartoe zouden willen komen.
Daarnaast is een datum natuurlijk ook erg belangrijk, dus die kunnen we in het topic bespreken. Veel gaan er ook op vakantie, dus daar moeten we rekening mee houden.
En als laatste: wat willen jullie doen? We kunnen naar een pretpark - dat is voor sommigen wel een beetje duur - maar het is misschien ook leuk om gewoon in een stad af te spreken, rond te hangen, naar de bios te gaan en dat soort dingen. De dierentuin is ook altijd leuk. Dus.. Wat vinden jullie leuk?
Ik hoop dat er veel zouden kunnen komen, dat zou gezellig zijn!
De personen die sowieso komen:
Sammy (Pearl)
De personen die misschien komen: