Hij heeft mij gedumpt twee dagen na de vakantie... Ik zag het echt absoluut niet aankomen.
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
Valentijn 2012
+24
Mischa
Chegyo
Merle
Sultan
Fawn
Aislin
Rain
Deamon
Magnifico
Visual
Streya
Kyanos
Puck
Nahor
Aaliyah
Anaïs
Eclips
Zephyr
Nevaeh
Nar
Azicrae
Celebrían
Amiya
Jethro
28 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5
27 Re: Valentijn 2012 zo 5 feb - 7:37
Kyanos
VIP
Ik ga mee in het forever alone idee
Al heb ik maybee... een valentijnn... maar denk het niet xd we hebben beide althans nog niks tegen elkaar gezegd over leuk vinden :')
Al heb ik maybee... een valentijnn... maar denk het niet xd we hebben beide althans nog niks tegen elkaar gezegd over leuk vinden :')
28 Re: Valentijn 2012 zo 5 feb - 7:40
Puck
VIP
Dat zegt niks...Kyanos schreef:Ik ga mee in het forever alone idee
29 Re: Valentijn 2012 zo 5 feb - 7:46
Streya
god.. Krijgen we dat ook weer xD
ben niet echt een valentijn fan xD
maar dat komt nog wel
ben niet echt een valentijn fan xD
maar dat komt nog wel
30 Re: Valentijn 2012 zo 5 feb - 7:48
Kyanos
VIP
Puck schreef:Dat zegt niks...Kyanos schreef:Ik ga mee in het forever alone idee
Dat mag je best iets socialer over latenkomen :')
Maar we spreken wel gewoon af en tis niet dat..naja laaaaat maaaarr xd een vriendin van hem en my probeerde hem zover te krygen dat hy iets zou doen maar ik geloof er niet in xd
31 Re: Valentijn 2012 zo 5 feb - 8:07
Nar
Moderator
Kop op Kya! Niet geschoten is altijd mis! Misschien wordt dit later wel je echtgenoot! =D
32 Re: Valentijn 2012 zo 5 feb - 8:12
Visual
VIP
4 EVAAAAAAH ALIONE
Anyway, ik voel me niet loner, ik heb mn vriendinnen. Als je 1 euro inlevert bij onze school krijg je lollies Dus we geven euro's uit en incasseren lollies die we samen opeten :3 Ik vind het te awesomeheid
Anyway, ik voel me niet loner, ik heb mn vriendinnen. Als je 1 euro inlevert bij onze school krijg je lollies Dus we geven euro's uit en incasseren lollies die we samen opeten :3 Ik vind het te awesomeheid
33 Re: Valentijn 2012 di 7 feb - 0:07
Zephyr
Lol's singels overmeesteren DreamHorseeeeessss!!!!
Zeep en Cobie zullen vast ook mee doen aan the single party -.-
Ach, iedereen zal heus wel ne toffe gozer vinden om mee te leven ^^. Gewoon geduld hebben :p
Zeep en Cobie zullen vast ook mee doen aan the single party -.-
Ach, iedereen zal heus wel ne toffe gozer vinden om mee te leven ^^. Gewoon geduld hebben :p
36 Re: Valentijn 2012 di 7 feb - 5:37
Deamon
Ik heb een hele lieve vriend hehe.. En woon al samen
En uiteraard is hij mijn valetijn haha
En uiteraard is hij mijn valetijn haha
37 Re: Valentijn 2012 di 7 feb - 6:52
Rain
Administrator
IDK, ik ben wel bezig, maar of Valentijn dit jaar anders gaat worden dan de vorige jaren betwijfel ik. En hij weet dat ik dat oppervlakkig zou vinden. Nja, het gaat er ook om hoe. Maar goed, we'll see.
38 Re: Valentijn 2012 di 7 feb - 8:10
Jethro
Meisjestaal : Altijd lastig te ontrafelen :l
Maar goed ik kan niet Valentijn vieren dus 16 Valentijn op een rij zonder Valentijn
Maar goed ik kan niet Valentijn vieren dus 16 Valentijn op een rij zonder Valentijn
39 Re: Valentijn 2012 di 7 feb - 8:21
Aislin
Echt serieus de dag ervoor (de 13de, altijd leuk op een vrijdag :']) heb ik een half jaar met een hele lieve jongen 15 kilometer van me vandaag ^^ Wel jammer dat ik dus niet zo'n roos van de school naar hem kan opsturen, want daar doet mijn school wel aan...
Zit wel een beetje slecht in mn vel en daardoor twijfel ik en bla en bla... komt vast wel goed C=
Zit wel een beetje slecht in mn vel en daardoor twijfel ik en bla en bla... komt vast wel goed C=
41 Re: Valentijn 2012 di 7 feb - 8:59
Puck
VIP
Mijn school heeft ook rozen! Die zijn best cool. Tot je er een krijgt. Want ze komen ze brengen per persoon met een hele groep in verkleedkleren....Aislin schreef:Echt serieus de dag ervoor (de 13de, altijd leuk op een vrijdag :']) heb ik een half jaar met een hele lieve jongen 15 kilometer van me vandaag ^^ Wel jammer dat ik dus niet zo'n roos van de school naar hem kan opsturen, want daar doet mijn school wel aan...
42 Re: Valentijn 2012 di 7 feb - 9:01
Fawn
Puck schreef:Mijn school heeft ook rozen! Die zijn best cool. Tot je er een krijgt. Want ze komen ze brengen per persoon met een hele groep in verkleedkleren....Aislin schreef:Echt serieus de dag ervoor (de 13de, altijd leuk op een vrijdag :']) heb ik een half jaar met een hele lieve jongen 15 kilometer van me vandaag ^^ Wel jammer dat ik dus niet zo'n roos van de school naar hem kan opsturen, want daar doet mijn school wel aan...
Wieej~ Dat doen ze bij ons ook. 8D
43 Re: Valentijn 2012 di 7 feb - 9:08
Sultan
VIP
Bij ons niet. MAAR DAT MAAKT OOK NIET UIT~. Dan zou ik er toch geen krijgen, dus whatever. C:
Maaaar, ik heb ook niemand.
Maaaar, ik heb ook niemand.
44 Re: Valentijn 2012 di 7 feb - 9:17
Merle
Valentijn doet me aan mijn ex denken en daar denk ik liever niet aan... dus ik houdt het lekker rustig dit jaar .
46 Re: Valentijn 2012 di 7 feb - 10:46
Kyanos
VIP
Ik ga ook al 18 jaar Zonder valentijns door het leven en ik doe het nog xd
Dus oproepje :3
Nee kidding xd het doet me niet zoveel maar vind valentijn ook niet zoveel aan :')
Dus oproepje :3
Nee kidding xd het doet me niet zoveel maar vind valentijn ook niet zoveel aan :')
47 Re: Valentijn 2012 di 7 feb - 12:12
Chegyo
BOX OUWE!
Same here
Ik heb eigenlijk nooit wat met valentijn gedaan :'D
Same here
Ik heb eigenlijk nooit wat met valentijn gedaan :'D
48 Re: Valentijn 2012 do 9 feb - 7:56
Celebrían
VIP
Er is weer een roosjesactie bij ons op school en ik heb de hoop op een onverwacht roosje echt opgegeven bij deze
Ik zweer het je;
FOREVER ALONE
Ik zweer het je;
FOREVER ALONE
50 Re: Valentijn 2012 do 9 feb - 20:15
Aislin
Als jij verliefd op iemand wordt, kán het geen kneus zijn
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: