Yuaaaaaaaaaaah!!! Eindelijk!! Ik ga gelijk een aanvraagje plegen :3
Naam paard: Zephyr
Beschrijving van je paard zijn/haar karakter in een paar woorden: Hij is slecht, een zeer dominant en machtig karakter. Een zeer trots karakter. Lekker stevig gebouwd. In zijn ogen toont hij duisternis.
AvatarPlaatje: Onderaan heb ik een lijstje plaatjes die je kan gebruiken. Kies maar wat jou het leukste lijkt en het beste past bij deze badass.
Randje+Kleur: Nou, slechte kleuren. Rood, zwart, grijs wat zo het beste past bij het plaatje :p
Aan de binnenkant een randje+Kleur: Nou eumpf, dat mag je van me kiezen. Wat zo het leukst past :p
Overheersende kleur: Tja, bad kleuren. Wat echt zo'n duister tintje geeft.
Extra's: Hmm, misschien wat littekens, bloedsporen, donkergrijze ogen.
Knutsel maar een meesterwerk uit. Zolang dat Zephyr kracht, macht en slechtheid uitstraalt vind ik alles top!!
Hier vul ik enkele dingetjes in. Ik wil gewoon graag dat het setje bij elkaar past. Hier en daar mag er best wel een verandering inkomen ^^
OnderschriftPlaatje:Randje+Kleur:Aan de binnenkant een randje+Kleur:Overheersende kleur:Naam: Zephyr
Tekst: When Dead Is Comming, You Can't Escape. Zephyr Is The Dead Maker. (Hehe, als je foutjes ziet mag je het best veranderen. EN als je een leukere tekst weet voor Zeepke mag je die best gebruiken. Ik doe niet zo moeilijk ^^)
Kleur van tekst en naam: Maakt niet uit, als het zichtbaar is.
Lettertype: Nou het mag best wel heftige lettertype zijn.
Extra's:Hier heb ik niets ingevuld. Leef je gewoon maar uit :p
Profielplaatje:Plaatjes:Randje+Kleur:Aan de binnenkant een randje+Kleur:Overheersende kleur:Naam:Tekst:Kleur van tekst en naam:Lettertype:Extra's:- Spoiler: