Welkom bij mijn setjesshop!
Ik vind het dus heel leuk om setjes te maken voor anderen en mezelf. Daarom kwam ik op een superidee
Ik besloot een setjesshop te openen
Ik kan niet garanderen dat ik het ga volhouden i.v.m. school etc. Maar ik ga het gewoon proberen. Oh, ja let niet op dat idiote plaatje bovenaan en let ook niet op de naam van mijn shop. Ik ben een supergrote fan van The legend of Korra. Excuses voor het ongemak.
Wat ik allemaal kan:
-Een beetje manipuleren
-Randjes toevoegen
-Blenden
-Textures toevoegen
-Tekst invoegen
-En nog wel wat dingetjes
Ik besloot een setjesshop te openen
Ik kan niet garanderen dat ik het ga volhouden i.v.m. school etc. Maar ik ga het gewoon proberen. Oh, ja let niet op dat idiote plaatje bovenaan en let ook niet op de naam van mijn shop. Ik ben een supergrote fan van The legend of Korra. Excuses voor het ongemak.
Wat ik allemaal kan:
-Een beetje manipuleren
-Randjes toevoegen
-Blenden
-Textures toevoegen
-Tekst invoegen
-En nog wel wat dingetjes
- Een paar voorbeeldjes:
Bij sommige voorbeeldsetjes zijn de randjes niet zo goed te zien. Sorry, daarvoor.
Om de zoveel tijd zal ik een paar setjes hier dumpen die je mag bewonderen :3
Soms maak ik ook gewoon random setjes die je mee mag nemen nadat ik toestemming heb gegeven. Die plaats ik wel apart van de voorbeeldsetjes!
Soms maak ik ook gewoon random setjes die je mee mag nemen nadat ik toestemming heb gegeven. Die plaats ik wel apart van de voorbeeldsetjes!
- Code:
[u][b]Avatar[/b][/u]
[b]Naam personage:[/b]
[b]Karakter:[/b]
[b]Link plaatje:[/b]
[b]Soort randje:[/b]
[b]Extra's:[/b]
[u][b]Onderschrift[/b][/u]
[b]Link plaatjes:[/b]
[b]Eventueel tekstje:[/b]
[b]Soort randje:[/b]
[b]Extra's:[/b]
Ga alstublieft niet zeuren over de wachttijden, ik heb ook nog een leven buiten het internet (:
Ik doe 2 aanvraagjes per keer, dus let alsjeblieft een beetje op. Aanvragen die worden gedaan als er geen plek vrij, negeer ik.
Ik doe 2 aanvraagjes per keer, dus let alsjeblieft een beetje op. Aanvragen die worden gedaan als er geen plek vrij, negeer ik.
Slotjes:
Vrij .x
Vrij .x
Vrij .x
Vrij .x
Note: Ik zoek geen plaatjes en ik maak ook geen profielplaatjes (:
Laatst aangepast door Kai op di 3 jul - 4:19; in totaal 2 keer bewerkt