Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Little Talks~

4 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Little Talks~ - Pagina 2 Empty Re: Little Talks~ za 7 apr - 9:05

Romeo

Romeo

Love Dealer staarde haar met open mond aan, maar hij herstelde zich vlot. Hij keek haar aan met zijn hoofd schuin ,,Wow dat is ook toevallig! Ik ben een halfzusje kwijt...." Hij keek even naar SS
Love Dealer sloeg met zijn staart wat irritante vliegjes weg. Hij keek om om te kijken of er nog anderen waren ,maar op hun drieën na leek het rustig. Hij staarde weer naar mistral. Ze kwam hem zo bekend voor. Maar hij wist het niet écht niet. Hij gaf het nu echt op en keek naar zijn voorbeen die onophoudelijk trilde. Hij had altijd al trillende benen gehda. Hij was er nooit overheen gegroeid of wat. Maar het ergerde hem verder niet of zo

27Little Talks~ - Pagina 2 Empty Re: Little Talks~ za 7 apr - 9:09

Mistral

Mistral

,,Ik vind het vreemd, ik heb verder nog een vader maar die bekommerd me niet om me. mijn moeder is overleden bij mijn halfbroers geboorte." opeens hief ze haar hoofd op en spitste haar oren. Er was niets. rilde juist totaal niet met haar benen stond gewoon. glmlacht als ze het getril ziet ,,dat deed mijn halfbroer ook altijd."

ik moet naar bed bye bye

28Little Talks~ - Pagina 2 Empty Re: Little Talks~ za 7 apr - 9:15

Kát

Kát

Ze zuchtte zacht, wat een verveling, het was toch wel dood hier.
Zou ze, zou ze zo maar vertrekken?
Dan kon ze de twee familie-leden alleen laten, met hun reünie.
SoulSpirit brieste zacht, schudde met haar manen. En zwiepte met haar staart.
Haar ogen schoten van links naar rechts tot ze ze sloot.

29Little Talks~ - Pagina 2 Empty Re: Little Talks~ za 7 apr - 9:24

Romeo

Romeo

Hij was SS zo goed als vergeten. Hij wist niet of hij haar bij het gesprek kón betrekken. Hij keek naar haar. Hij gleed met zijn ogen over haar gezicht. Over haar gesloten ogen en keek toen weer naar zijn been. Hij keek weer naar Mistral en toen weer naar SS. Hij was een beetje...tja..hyper. Om het zo maar te noemen. Hij schudde met zijn manen en brieste luid. Zijn neusgaten stonden wat wijder open gesperd dan normaal. Hij probeerde zijn been stil te krijgen, wat hopeloos mislukte

30Little Talks~ - Pagina 2 Empty Re: Little Talks~ za 7 apr - 9:29

Mistral

Mistral

,,Dus jij bent mijn halfbroer?" vroeg ze duidelijk een beetje gespannen. keek naar SS een beet je achterdochtig, ze kende haar nog niet en je kom maar beter voorzichtig zijn met vreemde merries herinnerde ze zich nog, dat was wat haar moeder altijd zei (ook hengsten)

31Little Talks~ - Pagina 2 Empty Re: Little Talks~ zo 8 apr - 2:44

Wild Fire

Wild Fire

Helemaal weggevallen en met stomheid geslagen heeft Wild Fire het gesprek gevolgd. Niemand die haar opmerkte. Zelf SoulSpirit was haar totaal vergeten. Zou ze zichzelf weer laten zien. Ze keek naar SoulSpirit die was nu ook uit het gesprek. Ze zag ook dat ze aan het overwegen is te gaan. Met rustig stappen liep ze weg ze zouden haar toch niet tegen houden of nog tegen haar praten. Al sinds die twee paarden zich er bij voegde werd ze vergeten. Op rustige maar wijze manier schrok ze niet van alle geisers. Met hoofd neergebogen. Ze leek van buiten van steen maar van binnen is ze heel kwetsbaar. Of ja bij merries. Bij hengsten voelt ze zich meer op haar gemak. Heel raar maar goed het is gewoon zo..

32Little Talks~ - Pagina 2 Empty Re: Little Talks~ zo 8 apr - 6:15

Romeo

Romeo

Hij staarde Mistral met stomheid geslagen aan. Ineens merkte hij de andere merrie, die nu stilletjes wegliep, op. Hij keek naar haar en zei zachtjes ,,Sorry ik had je niet gezien..." Hij keek haar vriendelijk aan en schudde zijn manen uit. Hij beet zachtjes op zijn buik tegen de irritante vliegjes. Hij keek nog naar de merrie, hij briestte zachtjes. Hij keek weer nsel naar mistral ,,Mistral? Ik weet niet..." Hij zette zijn linker -achter been op rust. Hij keek weer naar SoulSprit als hij niet wildde dat ze wegging moest hiuj haar bij het gesprek voegen. Hoe deed hij dat?

Hij keek nog een naar Wild Fire ,,Wie ben jij?"

33Little Talks~ - Pagina 2 Empty Re: Little Talks~ ma 9 apr - 2:45

Kát

Kát

Ze keek naar Wild Fire die stilletjes vertrok en hinnikte zacht naar haar.
Als zij zou gaan, dan zou SoulSpirit ook gaan.
Haar oceaanblauwe ogen waren strak op Wild Fire gericht.

34Little Talks~ - Pagina 2 Empty Re: Little Talks~ ma 9 apr - 3:02

Wild Fire

Wild Fire

Opeens zei de hengst wat tegen haar. Ze draaide zich om. Het is wel moeilijk om haar weer bij het gesprek te krijgen. Een glimlach verscheen op haar gezicht. Ze was dus meer geliefd dan ze dacht. Ze liep terug naar het groepje. Ze keek ook even naar SoulSpirit want die voelde zich ook een beetje buiten gesloten. Love Dealer vroeg hoe ze heet. Ze zei ,, Mijn naam is Wild Fire...''. Ze werd weer een beetje verlegen. Hoe gaat het gesprek nou verder? Ze weet al wel wat van hen maar hun weten niet veel van haar. Maar dat liet ze maar even zo. Stil blijft ze staan wachtend tot iemand reageerd.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum