Ik weet niet of dit mogelijk is, maar ik zat al een tijdje hieraan te denken. Kan er niet eens een keer door de lijst bij 'paarden' worden gegaan en worden gekeken welke accs inactief zijn, en die dan verwijderen. Ik bedoel niet eentje waar een half jaar niemand iets mee gedaan heeft. Want dan kan het altijd nog dat diegene toch nog terug komt. Maar echt de accs waar eigenlijk nog nooit wat mee gedaan is, en waarvan het waarschijnlijk is dat dat ook nooit gaat gebeuren. Er zijn een hoop accs van 'naam123' ofzo, en als die al ouder is is het wel duidelijk dat er niks mee gedaan gaat worden. Maar er zijn ook een hoop paarden met gewone namen waarvan iemand dh tegen komt, een acc aanmaakt hoogstens een dag iets doet en dan dh volledig vergeet. Want misschien wil iemand anders wel weer een paard aanmaken met die naam maar gaat dat dus niet. En eens zijn de namen toch echt op. dat gaat nog wel ff duren maar dat maakt niet uit...
Moet hier nog iets bij? Als ik nog iets vergeten ben vult iemand anders mij vast wel aan.
Xx
Moet hier nog iets bij? Als ik nog iets vergeten ben vult iemand anders mij vast wel aan.
Xx