Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Afscheid

+10
Magnifico
Visual
Chaitanya
Fether
Vanilla
Kai
Fontanella
Nevaeh
Ravena
Amiya
14 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Afscheid Empty Afscheid di 12 jun - 7:18

Amiya

Amiya
Administrator

Gutógut, jáh, nog één mededeling dan is het voorlopig wel weer klaar denk ik. <:3
________

Helaas moet ik jullie een trieste mededeling brengen: Ik stop met het admin zijn op Dream Horses.
Dit is iets waar ik lang over na heb gedacht en tevens iets waar ik niet op terug zal komen.

Ik weet nog dat ik 'vroeger' (twee jaar geleden) tegen mezelf had gezegd dat ik nooit zo'n topic zou gaan maken: Een afscheid topic. Dat heb ik ook nooit gedaan, tot nu. Gelukkig is het enkel maar het afscheid nemen van mijn functie, niet van het roleplayen zelf.

Dream Horses is een plek waar ik mijn creativiteit in kwijt kon, mijn karakters in beeld kon brengen en kon laten zien aan andere mensen door middel van tekst. Ik heb het altijd al heerlijk gevonden dat te kunnen doen; gewoon te schrijven wat er in mijn fantasie opkwam en dat in het hoofd van andere mensen evenals tot leven te wekken. Dit is ook één van de grootste redenen dat ik het adminschap neerleg (en ook de Valkyrie sloot). Er waren teveel dingen die tegelijk mijn aandacht trokken waardoor ik simpelweg niet toekwam aan wat mijn oorspronkelijke doel was van toen ik me twee jaar geleden op deze site registreerde. Bovendien wil ik me wat meer richten op Digital Art, want zoals velen van jullie waarschijnlijk weten geniet ik naast het RPG'en ook onwijs van manipuleren.

Jullie hebben me een geweldige tijd gegeven als moderator en admin, maar ook als líd; als één van die vele mentaal gestoorde mensen die hier gelukkig zeker weten genoeg op zitten. Iets wat deze gezellige site ook heeft gemaakt zoals het is geworden: Iets om trots op te zijn. Dankjuliewel. <333

Vragen of opmerkingen over Dream Horses kunnen voortaan naar Boudicca/Nar of Renske/Magnifico. Zij zullen zich zeker weten met heel hun virtuele hart voor jullie inzetten. C: Wees wel lief voor ze, want ze zullen het wel wat drukker krijgen nu fufufu~

Er zijn nog duizend andere dingen die ik zou willen vertellen, maar dat ben ik schrijfenderhand alweer vergeten. :'D Ik kijk ernaar uit om het 'gewone lid' weer eens uit te hangen. c:

Met vriendelijke, maar vanaf nu spastischere groetjes,
Nikki, jullie ex-dictatores

(En uiteraard zie ik jullie weer graag terug in de RPG waar - in ieder geval Amiya - vanaf heden vaker zal verschijnen!)

2Afscheid Empty Re: Afscheid di 12 jun - 7:22

Ravena

Ravena
VIP

Awh Nikki NOES

Je was echt een geweldige Admin! Als Mod heb ik je nooit meekunnen maken

Ik weet zeker dat iedereen op DH jouw aanwezigheid als Admin zullen missen! Ik anders wel!
Het is toch wel tof dat je nog steeds blijft om te RPG'en!

xxx

3Afscheid Empty Re: Afscheid di 12 jun - 7:24

Nevaeh

Nevaeh

Aww Nikki, het zat eraan te komen maar het is toch heel jammer :c

En jij gaat het nog VER schoppen met manipuleren! Zeker weten, geniet van elke manip die m'n inbox binnenstroomt op DA :3

4Afscheid Empty Re: Afscheid di 12 jun - 7:26

Amiya

Amiya
Administrator

Ravena schreef:Awh Nikki NOES

Je was echt een geweldige Admin! Als Mod heb ik je nooit meekunnen maken

Ik weet zeker dat iedereen op DH jouw aanwezigheid als Admin zullen missen! Ik anders wel!
Het is toch wel tof dat je nog steeds blijft om te RPG'en!

xxx

Ohja, ik ben ook nog mod geweest. lol, dat was ik alweer vergeten. :'D Het voelt serieus alsof ik in mijn DH tijd altijd wel iéts te doen heb gehad. Maar aan de andere kant ben ik ook trots dat ik zo'n beetje alle functies wel heb gehad. Ahw

Dankjewel <333 Ik zal er dan misschien wat minder zijn, maar in de tijd die ik er ben zal ik in ieder geval in staat zijn meer plezier te hebben. c:

@Nevaeh: Dankjewel drollie <333

5Afscheid Empty Re: Afscheid di 12 jun - 7:55

Fontanella

Fontanella
Thâ Bítch

Je was een geweldige Mod en Admin en spijtig dat je ermee stopt.
Maar geweldig dat we je terug meer gaan zien in de rpg-zone, ik begon je posts te missen eerlijk gezegd Wink

6Afscheid Empty Re: Afscheid di 12 jun - 8:22

Kai

Kai
VIP

Jammer dat je met het adminschap stopt, Nikki. Gelukkig ga je niet helemaal weg, want wie weet hoe het afloopt zonder een dictator x3
Je was een geweldige mod/admin die er altijd was om nieuwe en gewone leden te helpen. <3

http://coconutts.deviantart.com/

7Afscheid Empty Re: Afscheid di 12 jun - 8:38

Vanilla

Vanilla
VIP

Awhh, Nikki. Het is echt enorm jammer dat je met het adminschap stopt. Je was werkelijk een super goede admin. Gelukkig blijf je rpgen en ga je niet helemaal weg. <33

http://rebirthcity.forumotion.com/

8Afscheid Empty Re: Afscheid di 12 jun - 8:58

Fether

Fether
VIP

Oke die had ik dus absoluut niet aan zien komen...
Ik vind t echt super erg en jammer dat je weg gaat, maarja wat moet dat moet eh... Neutral
toen ik dit topic zag staan dacht ik echt shit, als dit maar niet een echt afscheidstopic is!! *slik*

Ik zal je erg missen als admin, maar gelukkig blijf je nog wel gewoon actief hiero! Very Happy
Xx Nienke

9Afscheid Empty Re: Afscheid wo 13 jun - 2:28

Chaitanya

Chaitanya
VIP

Ahh misschien zal Chai Amiya dan ooit eens gaan meeten. Misschien. Laat je Boudicca nu helemaal alleen achter met al die HTML-codes enzo? Afscheid 11631
Achja, weet je, ik kende je niet beter als goeie admin, maar omdat je niet helemaal kapt met Dreho, vind ik het wat minder erg dat je geen admin meer zult zijn <3

10Afscheid Empty Re: Afscheid wo 13 jun - 6:43

Visual

Visual
VIP

AAH SMIEZEL NOES

IK MOET TOCH ECHT ZEGGEN G'BYE, wanneer je het team verlaat. Je was altijd een geweldig melige mod geweest die in de vroegste periodes die ik me kan herinneren vrolijk en vooral gewoon bleef. En toen je admin werd was je al awesome door DH je manipulaties te laten zien :3 Vriendinnen van mij noemen je da manipqueen en dat blijf je ook altijd!

EN VOOR MIJ BLIJF JE ALTIJD DICTATORESKIEZEL SMIEZEL Yay

Mogen Vis en Smiezel op een dag elkaar ontmoeten :3

11Afscheid Empty Re: Afscheid wo 13 jun - 7:27

Magnifico

Magnifico
Administrator

Je kent mijn reactie, maar ik moet gewoon nog hier een reactie plaatsen.

Liefste *kuch* Nikki,
Ik vind het erg jammer dat ik maar een korte tijd samen met jou in het team heb kunnen zitten. Maar, ik heb wel een jaar van jou kunnen genieten in het Team.
Maar je weet dat jouw stem altijd ook meetelt! <3

Ik hoop dat Magnum en Miezel gaan meeten in de RPG. :3

http://www.dreamhorses.actieforum.com

12Afscheid Empty Re: Afscheid wo 13 jun - 19:15

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Ahw Nikki c=

Ik heb een jaar kunnen lachen om jouw awesomeheid AWESOMENESS en gelukkig stop je niet met rp'en en alleen met het adminschap.

Hopelijk meeten Aaliyah en Fawn/Amiya elkaar een keertje ^^

13Afscheid Empty Re: Afscheid do 14 jun - 5:51

Amiya

Amiya
Administrator

Dankjullie voor jullie liefzijnheid <3
En voor de gene die denken dat ik Boudicca nu in de steek ga laten met DH: Het Team weet al langer dat ik afscheid zou nemen rond deze tijd en uiteraard zal ik haar helpen als Nar iets van de codering niet begrijpt, zo harteloos ben ik nou ook weer niet, Chaitanya. (;

@Visual: Haha xD lol
Dankjewel iedereen verder <333

14Afscheid Empty Re: Afscheid do 14 jun - 22:37

Sultan

Sultan
VIP

Je bent echt een super Admin geweest, héél jammer dat je weggaat. Maar echt, je hebt het super gedaan. <3

http://twilightgame.actieforum.com

15Afscheid Empty Re: Afscheid vr 15 jun - 3:47

Lucardi

Lucardi

Hey, misschien is het een beetje raar dat ik hier nu reageer, ik zit namelijk al een tijdje niet meer op DH (ben ook zonder afscheidstopic weggegaan :S). Maar ik kwam even een kijkje nemen. Ik kan me nog herinneren dat toen ik hier voor het eerst kwam, 1 maand en 13 dagen later als jij (met Blaze) dat jij me meteen superhartelijk welkom heette in mijn voorsteltopic. En ik wil gewoon even zeggen dat je een super admin bent geweest, en dat je daarvoor, als moderator en als gewoon lid zijnde altijd al iemand bent geweest die zich heel veel heeft ingezet voor de site en ergens ben ik je daar heel dankbaar voor want ik heb echt een hele leuke tijd op DH gehad Very Happy Dit berichtje is stiekem ook een beetje voor Pearl, Boots, Claudia, Sham en.. me geheugen laat me in de steek xD (volgensmij zijn sommige ook al weg..?) Eigenlijk voor alle leden, want zonder hun allemaal had DH ook niet bestaan Very Happy

xxxxx en groetjes Laura

16Afscheid Empty Re: Afscheid vr 15 jun - 13:17

Mischa

Mischa
VIP

Tsja, er valt niet veel meer te zeggen dan dat de rest heeft gedaan, maar je was een super-duper admin! Je was niet de meest verschrikkelijke dictatores (WE LOVE YOU Amen ).

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: