Hey allemaal! Mijn naam is Naomi, ik ben 15 jaar en ik woon in Voorburg (dat ligt in Zuid-Holland). Ik woon met mijn ouders en mijn jongere zusje van 9 jaar en ik heb een hamster (die Barbie heet :3), een konijn genaamd Floortje en twee dikke cavia's: Emma en Nina. (Ja, ik heb de namen niet zelf verzonnen c:) Ik hou van dansen, ik doe namelijk twee keer per week aan ballet. Mijn andere hobby's zijn helpen in het dierenasiel, lol maken met vriendinnen (Sammy: Met de geweldige Sammy dus), gestoord doen, schrijven, RPG'en, shoppen, awesome films kijken, urenlang praten over coole films via WhatsApp en naar de bioscoop gaan. Oh, wacht! Ik zit ook nog op gitaarles.
Ik RPG nu ongeveer zo'n drie jaar en ben al een tijdje forumloos geweest. *Sniksniksnik* Daar wilde ik een tijd geleden iets aan veranderen toen Sammy mij op dit forum wees waar zij al een tijd op zat. Ik had vroeger al een ander account hier, Délune, maar dat was een beetje doodgelopen. Ik heb onder andere op Monica High als Iris gezeten en zat vroeger ook op WS - maar dat was héél lang geleden en daar heb ik niks mee gedaan.
Verder weet ik niet echt hoe ik alles moet neerzetten, dus heb ik een soort van lijstje (:
Haarkleur: Blond
Oogkleur: Blauw
Lievelingskleur: Cyaan blauw
Favoriete films: Hunger Games, Snowwhite and the Huntsman, the Avengers, Bring it on, Mean Girls.
Favoriete tv series: Degrassi the next generation, Gossip Girl, Awkward.
Favoriete bands: Nightwish, Within Temptation, Coldplay, Muse, Skillet, Avril Lavigne, Demi Lovato, Rihanna, Three Days Grace, The Veronicas, He is We, Paramore, Evanescence, Epica, Fireflight, The Fray, The Script en nog een hele zooi :'D
Volgens mij was dit het wel zo'n beetje, dus als er nog vragen zijn hoor ik het wel! Ik bijt maar een heel klein beetje.
Xxx Naomi