Zijn ze leuk? Ik ken ze alleen van naam xd
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
't teut topic
+35
Ceres
Coeur
Saronse
Rabi
Faye
Memoria
Remember
Kát
Kai
Nevaeh
Corazón
Yia
Sultan
Chipsie
Ventus
Magnifico
Pearl
Crystall
Ravi.
Falcon
Divine
Yamato
Visual
Sunset
Courage
Nar
Aragorn
Navayo
Amiya
Kay
Chaitanya
Gracefull
Aaliyah
Juno
Ravena
39 plaatsers
329 Re: 't teut topic za 15 jun - 2:59
Sultan
VIP
@Gracefull: Oké! Kan jij openen? Dan ga ik ondertussen proberen een nieuwe setje in elkaar te frutselen voor Sultan :3
330 Re: 't teut topic za 15 jun - 4:58
Aaliyah
Moderator
IK KEN IMAGINE DRAGONS 8D
Zij zijn ook awesome 8D
NIEUWE HAARSTYLE 8D
Alles is eraf
Zij zijn ook awesome 8D
NIEUWE HAARSTYLE 8D
Alles is eraf
332 Re: 't teut topic za 15 jun - 5:03
Corazón
Imagine Dragons is echt gaaf
Meestal ben ik niet zo van die style, maar zij zijn echt leuk ^^
Meestal ben ik niet zo van die style, maar zij zijn echt leuk ^^
333 Re: 't teut topic za 15 jun - 5:51
Magnifico
Administrator
Ik haat die nieuwe posteditor etc waarin we moeten posten. Er zijn teveel kleurtjes, dat verwart me. En je moet steeds weer zeggen dat je hem van editor moet switchen. Wat heb je gedaan actieforum? (
334 Re: 't teut topic za 15 jun - 8:50
Sultan
VIP
Heey! Net terug van Donna, arme pony heeft twee wondjes op d'r neus die maar niet willen genezen. Echt heel raar. Eerst leek het gewoon wat geïrriteerd, dus sudocreme opgesmeerd, maar nu is het ineens helemaal open en worden de wondjes alleen maar groter.
Hopen dat het snel geneest!
Hopen dat het snel geneest!
335 Re: 't teut topic za 15 jun - 8:50
Magnifico
Administrator
Oei, dat klinkt niet zo goed. Ik hoop voor je dat het inderdaad geneest!
Is ze trouwens drachtig, of weet je dat nog niet?
Is ze trouwens drachtig, of weet je dat nog niet?
336 Re: 't teut topic za 15 jun - 8:51
Sultan
VIP
Ik wacht het denk ik nog even een paar dagen af, worden ze dan nog groter ondanks dat ik de wondjes schoonmaak, bel ik de DA even. C:
Weet ik nog niet! Volgende maand komt de DA langs voor een scan.
Weet ik nog niet! Volgende maand komt de DA langs voor een scan.
337 Re: 't teut topic za 15 jun - 8:54
Magnifico
Administrator
Ja, ik snap dat je dat doet. Gewoon even kijken of het heelt.
Oeh, spannend! Ik hoop voor je dat ze drachtig is. Lijkt me zo snoezig zo'n veulentje! c:
Oeh, spannend! Ik hoop voor je dat ze drachtig is. Lijkt me zo snoezig zo'n veulentje! c:
338 Re: 't teut topic za 15 jun - 8:57
Sultan
VIP
Aan de ene kant hoop ik wel dat ze drachtig is, want ik wil al heel lang een veulentje, maar aan de andere kant.. ze is wel al op leeftijd en de kans op complicaties is dus groter dan normaal. En een veulen kost natuurlijk een hoop geld. :3
339 Re: 't teut topic za 15 jun - 9:01
Magnifico
Administrator
Maar heb je haar dan wel bewust drachtig gemaakt zegmaar, nu je zo die punten zo benoemd zegmaar. Want als je haar drachtig probeert te maken dan heb je natuurlijk er wel over na gedacht. En ja, een veulen kost wat, maar een paard natuurlijk ook. Maar ja, je krijgt er wel veel voor terug!
340 Re: 't teut topic za 15 jun - 9:07
Sultan
VIP
Nee, niet bewust. Ze stond bij een hengst van ruim 1,5 en ik wist dat hij dan al vruchtbaar was, maar zag hier geen kwaad in en de eigenaren ook niet, want hij had nog geen hengstenstreken. Alleen weet je natuurlijk niet wat hij doet wanneer je er niet bij bent. Hij beet wel telkens in haar deken toen ze die nog ophad, of dit speels was bedoeld weet ik niet. Dus het is absoluut niet bewust gebeurd, want ik had al besloten om haar niet drachtig te maken omdat ze al 17 is. Dierenarts zei trouwens dat dit geen probleem moest zijn, maar heb het toch niet gedaan.
Naja, we zullen zien volgende maand!
Naja, we zullen zien volgende maand!
341 Re: 't teut topic za 15 jun - 9:11
Magnifico
Administrator
Oh, vandaar! Je moet maar afwachten, maar volgens mij is het echt geen probleem dat ze 17 is. Op de manege waar mijn zus rijdt, fokken ze ook een hele boel. En daar hebben ze ook wel vaker merries gehad die ouder waren dan 17, en dat ging echt prima. (:
342 Re: 't teut topic za 15 jun - 9:13
Sultan
VIP
Hoop dat het geen probleem is! Hoor inderdaad wel vaker dat merries van 17 jaar en ouder veulens krijgen. Als ze drachtig is laat ik de DA gewoon regelmatig controleren, zodat ik zeker weer dat het allemaal goed gaat. C:
343 Re: 't teut topic za 15 jun - 9:17
Magnifico
Administrator
Ja, dat moet je dan gewoon doen en afwachten. Komt vast helemaal goed. (:
344 Re: 't teut topic za 15 jun - 9:27
Sultan
VIP
Ik hoop het!
Hmmz. Eigenlijk moeten Magnifico en Sultan nog eens een topic.
Hmmz. Eigenlijk moeten Magnifico en Sultan nog eens een topic.
345 Re: 't teut topic za 15 jun - 9:52
Memoria
Zo. Hier ben ik lang niet meer geweest.
Ik heb mijn driejarig-DH-jubileum gemist.
Ik heb mijn driejarig-DH-jubileum gemist.
346 Re: 't teut topic za 15 jun - 9:55
Magnifico
Administrator
@Nicole: Eigenlijk wel haha.
Hallo Memoria! Ik ken jou niet, maar anderen misschien nog wel! Goed om een oud lid te zien! ;D
Hallo Memoria! Ik ken jou niet, maar anderen misschien nog wel! Goed om een oud lid te zien! ;D
347 Re: 't teut topic za 15 jun - 9:57
Memoria
@ Magnifico, volgens mij ben jij op DH gekomen toen ik net een beetje inactief werd, dus kan wel kloppen dat je me niet kent hehe
348 Re: 't teut topic za 15 jun - 10:00
Navayo
VIP
@nicole: normaal kan het geen probleem zijn, heb mijn shet van 18 laten opvoelen door een DA om haar volgend jaar te dekken ook zij kan nog zonder complicaties een veulen krijgen.
Tuurlijk ga je wel vaker moeten laten controleren als bij een jongere merrie
ik ken je nog wel maar dan met fontanella en die shit :p
Tuurlijk ga je wel vaker moeten laten controleren als bij een jongere merrie
ik ken je nog wel maar dan met fontanella en die shit :p
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: