Paarden profiel Kudde: Chai woont op zichzelf. Leeftijd: Onbekend Partner: Now you only call me every Christmas, oh - and my B-day -_-'
Knapperd! xd Dat haar staat je goed
Wow over rare oortjes gesproken, ze zijn rond. Ik heb altijd mijn oortjes in met mijn muziek als ik achter de computer zit, maar mijn eigen zitten in de tas van mijn moeder, die weg is, en nu heb ik die van mijn mobiel zelf. Nou moet ik niet lachen, want dan vallen ze eruit...xd (nou lach ik om een of andere constant als ik muziek luister so yeah)
Paarden profiel Kudde: We wait and we hope, but slowly our lives drift away Leeftijd: 15 Partner: I feel trapped in a world where everybody's the same. YEAH. ME TOO.
Paarden profiel Kudde: We wait and we hope, but slowly our lives drift away Leeftijd: 15 Partner: I feel trapped in a world where everybody's the same. YEAH. ME TOO.
Paarden profiel Kudde: Chai woont op zichzelf. Leeftijd: Onbekend Partner: Now you only call me every Christmas, oh - and my B-day -_-'
Ik niet :')
okee mooi dat men Imagine Dragons leuk vindt... Mijn vriendin gaat vragen of ze naar een concert van ze mag, en of ik dan mee mag xd Maar ik ken ze dus niet.
Reetje is idd sexy. grrrrr. chai moet een nieuw setje. dit valt gwn te hard :')
ik verveelde me een beetje en toen ging ik op de nieuwe RP van ali en nikki en sanne kijken maar dat vond ik saai en toen ging ik even langs bmh maar dat vond ik ook saai en toen ging ik hier naartoe en toen wist ik bijna niet meer hoe ik moest inloggen tihihi.
maar het is gelukt en het is awesome. nu heb ik ook meteen weer postneigingen alleen is dat niet echt handig omdat ik dan weer een halve eeuw niet online kom en dat is sneu :'D.
hahaha modpowersss zijn leuk. ohh de goeie ouwe tijd dat tessa en ik per ongeluk express undercover moderators werden zodat we op iedereens profiel berichten konden spammen hihi.