Oeeeh romantisch
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
't teut topic
+34
Courage
Corazón
Pearl
Kyanos
Sultan
Yia
Amira
Aswan
Visual
Kristen
Ravena
Magnifico
Finn
Daesha
Saronse
Tuxedo
Crystall
Nar
Chipsie
Fontanella
Coeur
Juno
Kai
Nevaeh
Chaitanya
Yamato
Dhennea
Kay
Sunset
Remember
Ventus
Ray
Aaliyah
Navayo
38 plaatsers
652 Re: 't teut topic za 13 jul - 5:21
Sunset
VIP
Irriterend xd. Nee, maar Naf is ook wel echt een sukkel. Maar Sunnieset helpt m wel xd.
Ja oke. Ons topic is toch wel romantisch
Ja oke. Ons topic is toch wel romantisch
653 Re: 't teut topic za 13 jul - 5:24
Navayo
VIP
Hahaah i know dat naf een kluns is
Maar nu zal hij het wel door hebben I guess, maar Sunset zal denk ik altijd geduld met hem moeten hebben, zeker zo de eerste weken
Maar nu zal hij het wel door hebben I guess, maar Sunset zal denk ik altijd geduld met hem moeten hebben, zeker zo de eerste weken
654 Re: 't teut topic za 13 jul - 5:26
Sunset
VIP
Maar dit is wel heel erg xd. Maar ja, ze is wel op hem geworden xd. Dus. En ze zijn gewoon schattig samen. Maar als hij Sunset nu niet snapt dan wordt Sunset heel down.
655 Re: 't teut topic za 13 jul - 5:29
Navayo
VIP
Dat snapt ie wel
alleen kan ie nu ff niet spreken en lijkt ie een domme verliefde puber :p
alleen kan ie nu ff niet spreken en lijkt ie een domme verliefde puber :p
656 Re: 't teut topic za 13 jul - 5:31
Sunset
VIP
Maakt niet uit, Sunset snapt zijn reactie wel. Maar hoe ze het zal opvatten?
Damn het partner tekstje werkt niet hoe ik het wilde....
Damn het partner tekstje werkt niet hoe ik het wilde....
658 Re: 't teut topic za 13 jul - 6:19
Aaliyah
Moderator
Nu Kaal nog :'D
Al gaat dat iets meer tijd kosten lol.
Al gaat dat iets meer tijd kosten lol.
659 Re: 't teut topic za 13 jul - 8:11
Yia
Als dat ooit afkomt :'D
Maar dat Sunyo topic is echt cute >D
Maar dat Sunyo topic is echt cute >D
660 Re: 't teut topic za 13 jul - 9:24
Aaliyah
Moderator
leuk onderschrift Maureen 8D!
hij is wel nog wat haperig zegmaar, maar hij is echt supercool!
hij is wel nog wat haperig zegmaar, maar hij is echt supercool!
662 Re: 't teut topic za 13 jul - 10:10
Yamato
Noooeess, mijn verzorgpaard krigt misschien een veulen, en als het bij hun blijft staan mag ik het misschien voor een kleine prijs kopen. Want als ze het niet aan mij verkopen gaat het misschien naar iemand anders als ze het niet houden. Nu is het probleem dat ik over drie jaar ga studeren, dan is het veulen nog maar twee jaar oud en kan ik het wss twee maanden niet meer zien en als ik kom maar een paar dagen.
Als dat andere meisje het veulen koopt, ben ik echt bang dat het mis gaat. Een slechte opvoeding te snel inrijden en veel blessures enzo. Dat kind wilt namelijk niet leren, ze wilt alleen maar zoveel mogelijk rijden, en dan draf of galop. Uitstappen doet ze ook niet, dan moeten we er echt bij zijn. En ik wil gewoon niet dt het veulen van mijn verzorgpaard daar terecht komt. Want ja, mijn verzorgpaard is mijn kleine meid, en dan is het veulen ook nog helemaal van bij de verzorgpaarden, want ze is gedekt door het hengstje hier.
Als dat andere meisje het veulen koopt, ben ik echt bang dat het mis gaat. Een slechte opvoeding te snel inrijden en veel blessures enzo. Dat kind wilt namelijk niet leren, ze wilt alleen maar zoveel mogelijk rijden, en dan draf of galop. Uitstappen doet ze ook niet, dan moeten we er echt bij zijn. En ik wil gewoon niet dt het veulen van mijn verzorgpaard daar terecht komt. Want ja, mijn verzorgpaard is mijn kleine meid, en dan is het veulen ook nog helemaal van bij de verzorgpaarden, want ze is gedekt door het hengstje hier.
663 Re: 't teut topic za 13 jul - 10:25
Navayo
VIP
@yamato: moeilijke keuze. Maar ik zou gaan voor het te kopen. Als je verder gaat studeren kun je nog altijd zelf iemand zoeken die je paardje wat extra aandacht geeft
en dan weet je ook dat hij/zij in goede handen is als je zelf iemand kiest voor wanneer je studeert.
en dan weet je ook dat hij/zij in goede handen is als je zelf iemand kiest voor wanneer je studeert.
665 Re: 't teut topic za 13 jul - 22:13
Sunset
VIP
Ik zou het veulen kopen ja. Waarschijnlijk ga je je echt schuldig voelen als dat andere kind hem/haar krijgt.
666 Re: 't teut topic za 13 jul - 23:07
Juno
kopen ^^
Hij moet echt niet bij een slecht iemand belanden, dat zou verschrikkelijk zijn.
De mensen die Orion wilden kopen-wat uiteindelijk niet door ging- reden ook een Andalusiër die HELEMAAL verpest was door een meisje.
Hij wilde niet lopen (bullshit) dus leerde ze hem maar achteruit lopen, en hij was te 'wild' (daar moet je dus gewoon de tijd voor nemen, deed ze niet) dus elke keer als hij naar het weiland werd gebracht gaven ze hem een soort drugs, zodat hij niet wild werd.
Zelfs toen die mensen kwamen kijken vroeg het meisje of ze het paard iets moest geven, anders werd het te wild. Sommige mensen zijn gewoon niet goed bij hun hoofd.
Hij moet echt niet bij een slecht iemand belanden, dat zou verschrikkelijk zijn.
De mensen die Orion wilden kopen-wat uiteindelijk niet door ging- reden ook een Andalusiër die HELEMAAL verpest was door een meisje.
Hij wilde niet lopen (bullshit) dus leerde ze hem maar achteruit lopen, en hij was te 'wild' (daar moet je dus gewoon de tijd voor nemen, deed ze niet) dus elke keer als hij naar het weiland werd gebracht gaven ze hem een soort drugs, zodat hij niet wild werd.
Zelfs toen die mensen kwamen kijken vroeg het meisje of ze het paard iets moest geven, anders werd het te wild. Sommige mensen zijn gewoon niet goed bij hun hoofd.
667 Re: 't teut topic za 13 jul - 23:36
Aaliyah
Moderator
Omg, ben blij dat ze je paardje dan niet hebben gekocht zeg!
668 Re: 't teut topic za 13 jul - 23:44
Ravena
VIP
Ja idd, sommige mensen zijn echt dom rondom paarden en hun gedrag -,-
@Char; ik zou hem kopen ja! En dan kan je inderdaad een verzorgster voor hem zoeken als jij moet studeren c:
@Char; ik zou hem kopen ja! En dan kan je inderdaad een verzorgster voor hem zoeken als jij moet studeren c:
669 Re: 't teut topic za 13 jul - 23:55
Yamato
Wow, goed dat je paardje daar dan toch niet terecht is gekomen.
Ik denk ook echt dat ik het veulen wil kopen als ik de mogelijkheid heb, en daar zorg ik dan gewoon voor, mama ziet er ook al mogelijkheden in aangezien de vader twee brave en rustige ouders heeft en zelf ook dat karakter deels zal overgeven ana het veulen, hopelijk. (hij mocht nog niet gecastreerd worden omdat hijz iek was geweest, maar is wel al oud genoeg om beginnen te longeren enzo, de eerste keer en hij deed het super, braaf, rustig, maar één bokje) Met wat geluk krijgt hij de grootte ook een beetje van zijn vader en kan mijn moeder er na een tijd ook mee bezig zijn, wat ze zeker wel zal willen.
Ik ben alleen bang dat de band gaat verwateren als ik ag studeren, ik zal denk ik niet elke week thuis kunnen komen..
Ik denk ook echt dat ik het veulen wil kopen als ik de mogelijkheid heb, en daar zorg ik dan gewoon voor, mama ziet er ook al mogelijkheden in aangezien de vader twee brave en rustige ouders heeft en zelf ook dat karakter deels zal overgeven ana het veulen, hopelijk. (hij mocht nog niet gecastreerd worden omdat hijz iek was geweest, maar is wel al oud genoeg om beginnen te longeren enzo, de eerste keer en hij deed het super, braaf, rustig, maar één bokje) Met wat geluk krijgt hij de grootte ook een beetje van zijn vader en kan mijn moeder er na een tijd ook mee bezig zijn, wat ze zeker wel zal willen.
Ik ben alleen bang dat de band gaat verwateren als ik ag studeren, ik zal denk ik niet elke week thuis kunnen komen..
670 Re: 't teut topic za 13 jul - 23:57
Navayo
VIP
Het is echt verschrikkelijk hoe mensen doen met hun paarden, ik zou sommige mensen soms echt van hun paard willen sleuren als ik ze zie rijden.
@yamato: Een band verwaterd niet zo snel tussen jou en je paard.
Vroeger was ik elke dag met mijn pony bij mijn grootouders bezig en nu zie ik der nog maar eens af en toe als ik tijd heb en nog steeds hinnikt ze vrolijk als ze mij ziet en komt ze uren knuffelen.
Je hebt nu nog zo'n 2 jaar de tijd dan om een band op te bouwen en die 2 jaar zijn echt wel de belangrijkste in een paardenleven, dat is het moment dat ze het sterkste op een persoon reageren, ik kan het weten
@yamato: Een band verwaterd niet zo snel tussen jou en je paard.
Vroeger was ik elke dag met mijn pony bij mijn grootouders bezig en nu zie ik der nog maar eens af en toe als ik tijd heb en nog steeds hinnikt ze vrolijk als ze mij ziet en komt ze uren knuffelen.
Je hebt nu nog zo'n 2 jaar de tijd dan om een band op te bouwen en die 2 jaar zijn echt wel de belangrijkste in een paardenleven, dat is het moment dat ze het sterkste op een persoon reageren, ik kan het weten
672 Re: 't teut topic zo 14 jul - 1:08
Juno
Nee, nee, nee x'3 De mensen die Orion wilde kopen, hadden die Andalusier gekocht van dat meisje, die mensen waren echt heel goed bezig met het paardje ^^
Die band zal echt niet weggaan, zeker niet als hij heel sterk is, ik had mijn vorige pony Vosje heel lang niet gezien, toen zag ik haar op een wedstrijd en ze herinnerde mij nog steeds, dat was zo hartverwarmend <3
Die band zal echt niet weggaan, zeker niet als hij heel sterk is, ik had mijn vorige pony Vosje heel lang niet gezien, toen zag ik haar op een wedstrijd en ze herinnerde mij nog steeds, dat was zo hartverwarmend <3
673 Re: 't teut topic zo 14 jul - 1:14
Yamato
Hmm, ik ga er heel goed over nadenken en over praten met mama, het is namelijk ook zo dat ik het veulen een goede opvoeding moet kunnen geven enzo, en ik weet niet of ik daar de juiste persoon voor ben, maar als het veulen wordt verkocht zal ik het denk ik echt wel willen kopen. Ik durf misschien wel wat minder dan dat ene meisje en ben voorzichtiger, maar sta wel open voor dingen te leren enzo.
674 Re: 't teut topic zo 14 jul - 1:29
Aaliyah
Moderator
@Charlotte: Een veulen opvoeden is hard werk, maar ook heel lonend werk (:
675 Re: 't teut topic zo 14 jul - 2:19
Nar
Moderator
Als je de tijd en het geduld ervoor hebt en mensen om je heen hebt die ervaring hebben met het opvoeden van veulens of zelf die ervaring hebt zou ik het doen. De paardenmarkt ligt op z'n gat dus je kunt relatief goedkoop een paard aanschaffen.
Veulens zijn leuke, kleine wezentjes! :)
Veulens zijn leuke, kleine wezentjes! :)
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: