Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

't teut topic

+34
Courage
Corazón
Pearl
Kyanos
Sultan
Yia
Amira
Aswan
Visual
Kristen
Ravena
Magnifico
Finn
Daesha
Saronse
Tuxedo
Crystall
Nar
Chipsie
Fontanella
Coeur
Juno
Kai
Nevaeh
Chaitanya
Yamato
Dhennea
Kay
Sunset
Remember
Ventus
Ray
Aaliyah
Navayo
38 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 38 van 40]

926't teut topic - Pagina 38 Empty Re: 't teut topic zo 11 aug - 5:51

Yia

Yia

hmm misschien dat ik ooit een meeting review ga schrijven Razz

927't teut topic - Pagina 38 Empty Re: 't teut topic zo 11 aug - 7:54

Yamato

Yamato

Als ik meeting reviews zoe wil ik zelf de volgende keer altijd mee. Iets wat goed of slecht kan betekenen, zou je zelf maar moeten beslissen, xd. Maar als ik kan wou ik volgende zomer toch weer op ponykamp, so yeah.

928't teut topic - Pagina 38 Empty Re: 't teut topic zo 11 aug - 7:55

Nar

Nar
Moderator

@ Hierboven:

Misschien is het idd wel leuk om weer een grote verhaallijn te doen waar iedereen wat mee kan. Alles lijkt dood te lopen inmiddels. Hierboven zitten wel echt een paar leuke dingen! Oorlog lijkt me niet echt wat: dat is in het verleden ook al  meerdere keren gebeurd en heeft niet echt wat opgeleverd.


Wat misschien leuk is qua lijn is om iets van een klein [ KLEIN ] groepje "spookpaarden" te hebben die behoorlijk huishouden. 's Nachts gaan ze zeg maar op pad en er zijn geen overlevenden nadat ze hun pad gekruist hebben - of zwaar gewond dan. En uiteindelijk gaat er natuurlijk een groep paarden op pad. De eerste club wordt afgemaakt / zwaargewond weer gevonden en dan gaan ze voorzichtiger te werk. Enzovoorts enzovoorts.

Natuurlijk kun je ook ziekte weer doen. Wat het leukst is, is denk ik iets wat ieder dier op kan lopen of kan vermijden. Denk bijvoorbeeld aan een klein mugje dat op de vlakte zorgt voor ziekte en wat als gevolg heeft dat iemand duizelig wordt en waanideeën - hehe - krijgt. Uiteindelijk kunnen dan een aantal op onderzoek gaan. En men kan op die manier een aantal accounts d'r uit gooien. 

Wat ook lollig kan zijn, is dat er een nieuw dier in het bos verschijnt. Dit paard lijkt allerlei tekenen te kunnen voorspellen. Het is zo blind als maar wezen kan. Praktisch niemand durft haar / hem iets te doen uit angst dat henzelf wat overkomt. Het mokkel maakt daar natuurlijk uitgebreid gebruik van en saboteert op die manier alles wat meer gesaboteerd kan worden. < Dat lijkt me overigens een fantastisch paard om te spelen, maar dat geheel terzijde.

Op een dag overdekt een gehele mist DH en niemand heeft een idee hoe en wat. Slechte paarden doen er hun voordeel mee en nemen alles wat los en vast zit te grazen, goedaardige dieren proberen elkaar zo goed en kwaad als maar gaat te helpen. Velen verdwijnen, velen worden dood weergevonden. De mist heeft iedere houvast op veiligheid weggebannen. Maar let wel: het aanvallen in de rug wordt kinderspel. De moordenaar wordt een prooi, de prooi wordt een moordenaar. Vreemde verhalen gaan de ronde, sommigen bidden dat het over zal zijn, anderen willen een nieuwe extra slag slaan in deze weersomstandigheid. Hier kan ieder ook na eigen inzicht een eigen subverhaallijn aan vast koppelen.

929't teut topic - Pagina 38 Empty Re: 't teut topic zo 11 aug - 8:16

Sunset

Sunset
VIP

Dat idee van de mist klinkt heel leuk! Vooral omdat daar inderdaad veel losse verhaallijnen aan vast te knopen zijn enzo.

930't teut topic - Pagina 38 Empty Re: 't teut topic zo 11 aug - 8:27

Kay

Kay

Ik had meer iets gewoon een kleine verhaallijn, waar als je aan mee wilt doen leuk is, en als je niet mee wilt doen ook goed is.


Een algemene verhaallijn is altijd een beetje lastig: Iedereen moet zich eraan houden en misschien vinden anderen het helemaal niet leuk als hun paard om de haverklap aangevallen kan worden (Bv. mist, spookpaarden idee) Ik vind dat hartstikke leuk, daar niet van.

Dan de nieuwe leden, die moeten zich meteen aan die verhaallijn hechten, wat lastig is om erin te komen als je op de site helemaal nieuw bent. Een nieuw paard van een andere speler is goed, want die kent het idee en weet zich gemakkelijker zich erin te mengen.

Dan kan je zeggen dat een ziekte makkelijk is (Je kan zelf bepalen of je paard wordt besmet) Het is leuk om paarden te laten zoeken naar de remedie. (Goed en slecht kunnen samenwerken om de remedie te zoeken, of slecht vind de remedie en houdt die voor zichzelf om de goeden uit te laten roeien?)

En die van dat bepaalde paard dat dingen kan voorspellen. Leuk idee! Maar datgene wat DH nog "realistisch" houdt, is dat dan niet weg?


Je moet eisen stellen en bedenken wat leuk is. Een pol is misschien het beste om te peilen wat iedereen leuk vind. Ik weet nog dat ooit een wedstrijd is gehouden om het algemene plot te bedenken en helaas is dat nooit doorgezet. Er zijn er al zoveel ideeen van geweest en ik zou het ook super leuk vinden als er eindelijk weer een plot komt. (Aan het Valkyrie plot wordt ook niets gedaan)
Maar inmiddels zit op DH een beetje een vast groepje en komen er niet veel actieve nieuwe leden bij. Wat jammer is, maar we zouden wel zo'n idee kunnen realiseren als dat vaste groepje daarmee eens is.

931't teut topic - Pagina 38 Empty Re: 't teut topic zo 11 aug - 8:29

Nar

Nar
Moderator

@ Magni:

Je moet rekenen dat dat voorspellen gewoon gezwets is wat nergens op slaat en eigenlijk niets meer dan het provoceren van andere paarden is, maar je hebt wel gelijk!


Hmmz, ja, niet aan gedacht. De mist zou eventueel ook in een klein gebied kunnen?

932't teut topic - Pagina 38 Empty Re: 't teut topic zo 11 aug - 8:39

Kay

Kay

@ Boud

Oke, ik snap het. Maar ik denk toch dat dat een van de lastigste ideeën is omdat dan een iemand een beetje in de spotlight staat, en dan moet je ook nog verwachten dat die ene persoon een ton aan topics moet beantwoorden.

In een bepaald gebied zou het zeker leuk zijn! Maar dan is het denk ik leuker om het in een groot deel van DH te doen, zodat je er bijna niet onder uit komt, en dat het toevluchtsoord overbevolkt wordt en dat daar dan ook ruzie komt. Bijvoorbeeld de slechten claimen de Drakenbergen omdat daar geen mist is, maar de goeden zijn daar niet mee eens omdat zij ook een veilige plek zoeken, en dan komt daar weer een complot!

Er zijn zoveel dingen te bedenken!

933't teut topic - Pagina 38 Empty Re: 't teut topic zo 11 aug - 9:16

Chaitanya

Chaitanya
VIP

Als je een groot verhaallijn toepassen wilt, moeten we DH weer gaan promoten en ik denk de hele site zo'n beetje omschoppen om dit voor elkaar te krijgen. Maar veel nieuwe spelers komen er idd niet echt en de meesten hier zitten er natuurlijk niet zo 1-2-3 op te wachten om een enorme siteverandering te doorgaan... (Alhoewel het mij persoonlijk niets uitmaakt, want ik RPG toch niet echt.. :') )

Maar als wij een klein verhaallijntje op gang willen brengen, denk ik dat we ook meer nieuwe spelers nodig hebben; immers, als je RPG't, creëer je uiteindelijk vanzelf een verhaallijn. Maar zoals we al zeiden, hebben we niet echt een grote groep actieve RPG'ers hier, dus ik ben bang dat als we echt een verhaallijn op gang willen brengen dat langer duurt dan twee weken voordat het uitsterft, we hier toch vastlopen :\

Maar dat is natuurlijk geen reden om het te proberen Very Happy Ik zou nu alleen niet weten wat...

934't teut topic - Pagina 38 Empty Re: 't teut topic zo 11 aug - 10:15

Yamato

Yamato

MIJN HAAR IS GEKNIPT. O:
Het is niet veel korter, maar is vanachteren in een punt geknipt waardoor het wel een stuk korter oogt, en als ik alleen maar wat voorplukken voor mijn schouders heb lvalt het tot op mijn schouders.. weet nog steeds niet of ik het mooi of niet, het is zo anders...

935't teut topic - Pagina 38 Empty Re: 't teut topic zo 11 aug - 19:52

Sunset

Sunset
VIP

Opzich is een plot inderdaad leuk, maar een heel plot is ook moeilijk. We hebben dan inderdaad wel nieuwe leden nodig, voordat het rpg gebied weer stil valt in het verhaallijn deel. Die mist in een klein deel is leuk, of gewoon half DH. Maar krijg je dan niet, als reactie, als nog een oorlog om de veilige gebieden?

936't teut topic - Pagina 38 Empty Re: 't teut topic zo 11 aug - 20:13

Yamato

Yamato

Ik kan kijken of er al geadverteerd is op bokt? 
Vele paardenmensen en uiteraard ook wat creatievelingen die denk ik wel graag schrijven.

937't teut topic - Pagina 38 Empty Re: 't teut topic zo 11 aug - 20:43

Kay

Kay

LOELOE EN IK IN WATER
't teut topic - Pagina 38 IkJjMa7
De enige foto die niet drastisch mislukt is (Ik heb hem wel uitgeknipt voor een deel ghehe)

938't teut topic - Pagina 38 Empty Re: 't teut topic zo 11 aug - 21:24

Yamato

Yamato

Aawhh, supercool!!! Nu ben ik jaloers, haha.

EDIT: Net mijn eerste post in tijden geplaats hier. Hij is een beetje flut, maar ach, ik ben blij. Yay

939't teut topic - Pagina 38 Empty Re: 't teut topic zo 11 aug - 22:50

Navayo

Navayo
VIP

Heey peeps,
Na het slopende maar geweldige feest vreselijk nieuws gekregen.
De hond van mijn tante gaan ze laten inslapen, hij valt namelijk haar andere hond steeds vaker aan en zijn medicatie zou terug naar 14 pillen per dag moeten gaan en dat willen ze de hond niet meer aandoen.

940't teut topic - Pagina 38 Empty Re: 't teut topic zo 11 aug - 23:26

Kay

Kay

Aww, super zielig. ):

941't teut topic - Pagina 38 Empty Re: 't teut topic zo 11 aug - 23:41

Nar

Nar
Moderator

Arm dier!



Wat had hij dat het zo erg was?







----

https://join.me/917-681-248

942't teut topic - Pagina 38 Empty Re: 't teut topic ma 12 aug - 1:00

Sunset

Sunset
VIP

Awwh, dat is zielig!!

943't teut topic - Pagina 38 Empty Re: 't teut topic ma 12 aug - 4:52

Navayo

Navayo
VIP

Hij heeft vanalle dingen eigenlijk maar daar konden ze mee leven nog.
Maar hij valt nu steeds vaker de andere hond van hen aan (deze week een paar keer al waardoor de andere hond op 2 plaatsen in zijn hoofd genaaid is) en daardoor gaan ze de keuze maken dat hij wordt ingeslapen

944't teut topic - Pagina 38 Empty Re: 't teut topic ma 12 aug - 6:53

Tuxedo

Tuxedo

OH YEAH.
IK HEB GEPOST.
WHOEIIIJJ!

http://www.dreamhorses.biz

945't teut topic - Pagina 38 Empty Re: 't teut topic ma 12 aug - 6:57

Yamato

Yamato

Omg yes, ik heb een paar superleuke foto's van mij en mijn vzp vandaag. Jammer dat Foxfire alleen niet zo mooi uitkwam in het groen zoals Sofie dat deed. Maar nog ben ik super blij. Rainbow sheep

946't teut topic - Pagina 38 Empty Re: 't teut topic ma 12 aug - 7:19

Tuxedo

Tuxedo

SHOOOOOOOWWW!!! ;DDD

http://www.dreamhorses.biz

947't teut topic - Pagina 38 Empty Re: 't teut topic ma 12 aug - 7:29

Yamato

Yamato

Ik moet even wachten tot mij vriendin ze upload, staan op haar camera. Meow

948't teut topic - Pagina 38 Empty Re: 't teut topic ma 12 aug - 9:12

Chaitanya

Chaitanya
VIP

Iedereen is ook opeens weer terug van vakantie. Mijn moeder is vandaag jarig. Hiep hiep hoera'tje voor mijn moeder xd

949't teut topic - Pagina 38 Empty Re: 't teut topic ma 12 aug - 19:58

Sunset

Sunset
VIP

Gefeliciteerd!
@Renske; heb terug gepost. Enneh, bij dat topic heeft Sunset nog geen partnerschap met Navayo xd. Dus ze hoeft zich nergens schuldig over te voelen. Hoewel ik wel geloof dat als Tux haar als partner vroeg (Ha, alsof hij dat doet, dan kan hij toch niet meer spelen?) dat ik dan niet zou weten wat ik moest doen xd.

950't teut topic - Pagina 38 Empty Re: 't teut topic ma 12 aug - 22:12

Tuxedo

Tuxedo

Hahaha, je ziet het wel! ^^

http://www.dreamhorses.biz

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 38 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» 't teut topic
» 't teut topic
» 't teut topic
» 't teut topic
» 't teut topic

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum