Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

't teut topic

+34
Courage
Corazón
Pearl
Kyanos
Sultan
Yia
Amira
Aswan
Visual
Kristen
Ravena
Magnifico
Finn
Daesha
Saronse
Tuxedo
Crystall
Nar
Chipsie
Fontanella
Coeur
Juno
Kai
Nevaeh
Chaitanya
Yamato
Dhennea
Kay
Sunset
Remember
Ventus
Ray
Aaliyah
Navayo
38 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 39 van 40]

951't teut topic - Pagina 39 Empty Re: 't teut topic ma 12 aug - 22:19

Yamato

Yamato

D'aww, dit blijft een van mijn favorieten:
https://2img.net/h/oi41.tinypic.com/2nte6py.png

952't teut topic - Pagina 39 Empty Re: 't teut topic ma 12 aug - 22:41

Tuxedo

Tuxedo

Awwww <3

http://www.dreamhorses.biz

953't teut topic - Pagina 39 Empty Re: 't teut topic ma 12 aug - 23:33

Yamato

Yamato

Ikr. Fox doet altijd zo lief en stuff. Lief 

Zijn er trouwens mensen die volgend jaar naar het fjordenpaard willen gaan?

954't teut topic - Pagina 39 Empty Re: 't teut topic ma 12 aug - 23:34

Magnifico

Magnifico
Administrator

IK WIL VOLGEND JAAR WEER! ;D
als het mag ghehe

http://www.dreamhorses.actieforum.com

955't teut topic - Pagina 39 Empty Re: 't teut topic ma 12 aug - 23:38

Yamato

Yamato

Want als er meerdere mensjes zijn die willen en stuff kunnen we weer een meeting soort ding doen? Ik mag normaal wel, maar moet nog bespreken met mams of ik kan. Ik overtuig haar gewoon. "Maar mama, ik wou zooooo graag naar het fjordenpaard, en straks kan ik niet meer, wat als ik de aanbetaling zelf betaal?" Dat moet wel volstaan. 
Want ja, ik wil naar het fjordenpaard, en mensen meeten is altijd leuk, dus ja. :3

956't teut topic - Pagina 39 Empty Re: 't teut topic di 13 aug - 0:25

Sunset

Sunset
VIP

@Renske; uuh... Wat ben jij van plan xd. Oh oh, Naf krijgt concurrentie xd.

 Edit; daaw, ik wil ook naar Fjordenpaard!

957't teut topic - Pagina 39 Empty Re: 't teut topic di 13 aug - 0:43

Yamato

Yamato

Dn moeten we een keer een meeting topic openen zodat we zien wie kan en stuff.
H

958't teut topic - Pagina 39 Empty Re: 't teut topic di 13 aug - 0:47

Sunset

Sunset
VIP

AAAAH! Nu word ik gek, opent Renske zo'n verhaallijn waar Sunset wel aan mee móét doen, gewoon omdat ze hengsten angst heeft gehad en ik mijn kleine schat zo schattig vind als ze bang is. Maar ja, de QS. Of is t niet juist spannend voor de leden als hun leidster ineens is verdwenen? Ugh *Thinking*

959't teut topic - Pagina 39 Empty Re: 't teut topic di 13 aug - 0:59

Yamato

Yamato

Dat zorgt idd wel voor spanning in de kudde, is misschienwel leuk. 

Argh, nu weet ik niet of ik volgend jaar naar het fjordenpaard kan. Maar ik wil zo graag. We gaan namelijk nog twee weken op een camping in spanje staan, die ligt aan het strand, heeft allerlei sportfacaliteiten enzo, en is daarom best duur, daarnaast koop je dan ook al meer, dus weet iknietof het gaat lukken methet geld. Sad en ik Ou ook nog de week ponykamp bij mijn verzorgpaarden doen, voor een eigen gekozen bedrag, ik betaal meestal rond de 50 euro, gaan we elke dag een buitenrit maken, blijf ik er slapen, mee eten en nog meer.  en ik kan de hele week bij mijn paardjes, en uiteraard veulentje wat er dan is zijn. Het enige nadeel is dat we moeten afwisselen met buitenritten, eerst gaat die erop, halverwege Isselen we en ga je op de huifkar want we hebber maar 2 paarden voor buitenritten..

960't teut topic - Pagina 39 Empty Re: 't teut topic di 13 aug - 1:15

Sunset

Sunset
VIP

Uhu, ik ga gewoon vragen aan me ouders, en anders ga ik gillen en krijsen xd. Ik gá volgend jaar naar fjordenpaard. Misschien dat we met een paar mensen dezelfde weken kunnen afspreken?

961't teut topic - Pagina 39 Empty Re: 't teut topic di 13 aug - 1:17

Yamato

Yamato

OHHHHH YES.
Ik was er met mama over aan het praten en ze zei dat we wss toch niet met familie naar spanje gaan, als ik dan de aanbetaling zelf betaal kan ik hopelijk mijn ouders overtuigen de rest te betalen. En jep, moeten we zeker proberen te doen dan, dat vind ik persoonlijk ook leuker.

962't teut topic - Pagina 39 Empty Re: 't teut topic di 13 aug - 1:20

Tuxedo

Tuxedo

Jaa gewoon met z'n allen! (:
YEAAAAAHHH SUPER CHARLOTTEEE ;D

http://www.dreamhorses.biz

963't teut topic - Pagina 39 Empty Re: 't teut topic di 13 aug - 1:22

Yamato

Yamato

Zal ik een meetingtopic openen dan? Ik heb toch niks te doen. Of ehh, mag een gewoon lid dat niet doen?

964't teut topic - Pagina 39 Empty Re: 't teut topic di 13 aug - 1:26

Tuxedo

Tuxedo

Natuurlijk mag je dat wel doen ghehe! Yay

http://www.dreamhorses.biz

965't teut topic - Pagina 39 Empty Re: 't teut topic di 13 aug - 1:44

Yamato

Yamato

MEETINGTOPIC:
http://www.dreamhorses.biz/t9685-meeting-bij-het-fjordenpaard#213442
Yay 
Weet niet of alles er in staat, let's hope so.

966't teut topic - Pagina 39 Empty Re: 't teut topic di 13 aug - 3:04

Sunset

Sunset
VIP

Bam, heb t gevraagt aan me moeder en ik mag wss volgend jaar! Alleen mijn ouders zijn gescheiden, dus ik moet het nog wel aan mijn vader vragen xd.

967't teut topic - Pagina 39 Empty Re: 't teut topic di 13 aug - 3:06

Painted Black

Painted Black
VIP

Awesome! Ik mag, moet alleen nog beslissen of ik met eigen paard ga of niet.. ;d

968't teut topic - Pagina 39 Empty Re: 't teut topic di 13 aug - 3:10

Sunset

Sunset
VIP

Ik wil ook een eigen paard Sad Mweeeh. Maar tof dat je mee mag!
Nu alleen nog bepalen welke week!

969't teut topic - Pagina 39 Empty Re: 't teut topic di 13 aug - 3:24

Yamato

Yamato

Ik ben nu enorm aan het twijfelen, het kan namelijk zijn dat ik moet kiezen tussen fjordenpaard, of kamp bij de verzorgpaarden, en daar komen ook mensen die ik normaal niet zie. En anders rijd er de hele week iemand anders op Foxfire en Sofie en ben ik bang dt ik geen buitenrit op hun meer kan maken.. NOES

970't teut topic - Pagina 39 Empty Re: 't teut topic di 13 aug - 3:26

Sunset

Sunset
VIP

Oww, dat is wel moeilijk...

971't teut topic - Pagina 39 Empty Re: 't teut topic di 13 aug - 3:29

Yamato

Yamato

Nja, ik zal tochmoeten kiezen. Alleen vraag ik me ook af of ik mee kan met de ritten van het fjordenpaard. Ik maak zelf wel eens buitenritten en doe wel eens een galopje, maar dat is meestal achter een koets dus ook niet zo snel. Normaal moet ik het wel kunnen, heb athans genoeg ervaring en als ik mijn beugels verlies ofzo kan ik meestal ook nog blijven zitten, dus daar moet ik niet bang voor zijn, maartoch. Ik ben zo'n schijtkip. Terwijl ik het achteraf wss leuk ga vinden..

972't teut topic - Pagina 39 Empty Re: 't teut topic di 13 aug - 3:32

Sunset

Sunset
VIP

Op het Fjordenpaard moet je wel weten dat als je in galop gaat, je in rengalop gaat. Toen ik daar vorig jaar was, was ik daar voor de eerste keer, toen we gingen galopperen schrok ik de eerste keer wel omdat we meteen gingen racen. Maar het is zo gaaf, ik weet zeker dat je het gaaf vind als je het een keer hebt gedaan!

973't teut topic - Pagina 39 Empty Re: 't teut topic di 13 aug - 3:36

Yamato

Yamato

Rengalop kan ik denk ik wel, tenminste, we zaten een keer in een goede galop op buitenrit, verzorgpony vond het zo leuk dat ze er vandoor schoot, beugels allebei verloren en een flink stuk verder pas tot stilstand gekomen, en ik heb ook bij een ander ponykamp rengalop gedaan.. I weet alleen niet of die paarden daar nóg sneller gaan ofzo. 
Misschien moet ik sowieso voor groep drie vragen, dan duurt het wat langer voordat je in galop gaat, niet?
En het is ook zo dat ik graag naar het fp wil, ook voor de echte ponykamp ervaring weer.ghehe

974't teut topic - Pagina 39 Empty Re: 't teut topic di 13 aug - 3:41

Sunset

Sunset
VIP

Groep drie is vooral voor de wat jongere kinderen. De paarden daar... Gaan wel snel ja. Toen ik daarna weer op de manege was was het echt van, kom op. Loop door! En Henk op fp zegt die hele tijd 'Toe!' tegen zijn paarden. Dus na een paar dagen zit je echt allemaal van 'Toe! Toe!' tegen die paarden, haha. Dus ik daarna ook op de manege; 'toe!' dat paard draaide zn oren echt van wát zeg je? haha

975't teut topic - Pagina 39 Empty Re: 't teut topic di 13 aug - 3:47

Yamato

Yamato

Ow, nja, ik zie wel. Over het algemen is mijn vp ook best snel, maar ik weet niet hoe dat in vergelijking met is.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 39 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» 't teut topic
» 't teut topic
» 't teut topic
» 't teut topic
» 't teut topic

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum