Bah, ziek zijn is stom en ik verveel me.
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
't teut topic
+40
Nascha
Ghost
Silas
Avalyn
Kharrea
sluipwegwijzer
Mischa
Faye
Rain
Fawn
Remember
Veriënda
Kai
Pearl
Ninjo
Falcon
Amiya
Cheyenne
Memoria
Juno
Xeiró
Avalon
Ventus
Nevaeh
Ravena
Nar
Kay
Magnifico
Feist
Courage
Aaliyah
Dwyn
Sunset
Navayo
Yamato
Tough
Tuxedo
Yia
Chaitanya
Painted Black
44 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40
2 Re: 't teut topic di 13 aug - 6:39
Chaitanya
VIP
*heeft 483902 tabjes met yt openstaan, gaat even naar een ander tabje*
wait whut uit welke kwam nou de muziek? ._.
wait whut uit welke kwam nou de muziek? ._.
3 Re: 't teut topic di 13 aug - 6:47
Painted Black
VIP
Weet iemand hoe je zo'n lichter randje om je setje kan maken?
4 Re: 't teut topic di 13 aug - 6:48
Yia
Maar goewd in groep 3 viel er ook zo'n meisje twee keer af en hoewel ik het niet graag zeg, dat kwam door haar paard. Iedere keer als dat rot beest van der werd ingehaald begon die zwaar bokkend op de 'inhaler' af te rennen, super irritant :C
5 Re: 't teut topic di 13 aug - 6:55
Tuxedo
@Painted.
Met gimp, rand selecteren, nieuwe laag wit maken en dan overlay doen! TADAAA. (:
Met gimp, rand selecteren, nieuwe laag wit maken en dan overlay doen! TADAAA. (:
6 Re: 't teut topic di 13 aug - 7:19
Painted Black
VIP
Dat klinkt heel simpel maar ik snap er niks van. ;dTuxedo schreef:@Painted.
7 Re: 't teut topic di 13 aug - 7:21
Tough
hahaha
Ik doe het meestal op gimp en dan maak zelf een wit randje om het plaatje heen en doe ik hem op overlay en meestal verdubbel ik de laag dan nog wat tot ie mooi is ;D
Ik doe het meestal op gimp en dan maak zelf een wit randje om het plaatje heen en doe ik hem op overlay en meestal verdubbel ik de laag dan nog wat tot ie mooi is ;D
8 Re: 't teut topic di 13 aug - 7:27
Yamato
VOOR ALLEN DIE EEN VOORPROEFJE VAN PONYKAMP WILLEN:
http://www.kluitman.nl/index.php?tab=boeken&actie=info&tag=8plus&link=8%20jaar%20en%20ouder&serie=Floortje&i=9789020672442#tab=boek
How cute. Ik zie mezelf eigenlijk al als klein pennymeisje ofzo..
http://www.kluitman.nl/index.php?tab=boeken&actie=info&tag=8plus&link=8%20jaar%20en%20ouder&serie=Floortje&i=9789020672442#tab=boek
How cute. Ik zie mezelf eigenlijk al als klein pennymeisje ofzo..
10 Re: 't teut topic di 13 aug - 7:39
Yamato
http://www.kluitman.nl/index.php?tab=boeken&actie=overzicht&tag=8plus&link=8%20jaar%20en%20ouder&serie=Floortje
Floortje is wel erg veelzijdig.
Floortje is wel erg veelzijdig.
11 Re: 't teut topic di 13 aug - 7:41
Tuxedo
IK HEB FLOORTJE LEERT PONYRIJDEN EN FLOORTJE ACTIE VOOR DE DIEREN
12 Re: 't teut topic di 13 aug - 7:44
Yamato
COOL DIE WIL IK LEZEN. Neem ze volgend jaar mee naar pk en ga voorlezen.
15 Re: 't teut topic di 13 aug - 8:20
Chaitanya
VIP
Straks moeten er meer dan 30 nieuwe albums op mijn mobiel en ik weet niet of dat gaat lukken, maar laten we hopen van wel
16 Re: 't teut topic di 13 aug - 8:42
Navayo
VIP
ik heb gepost
Zaterdag zal ik niet aanwezig zijn, Yoshi wordt ingeslapen dan en daar wil ik bij zijn...
Zaterdag zal ik niet aanwezig zijn, Yoshi wordt ingeslapen dan en daar wil ik bij zijn...
21 Re: 't teut topic di 13 aug - 22:02
Tuxedo
Ik wil wel op de verhaallijn met Tux? (: En dan met Dwyn.
Of iets met Magni & Naf?
Oeh, ik vind dat Yamato & Navayo topic cool. Aangezien Yamato een guard is en Navayo Sunniesets partner.. Maar Yamato weet nu nog van niets en ghehehehehehe. (':
Sorry dit vind ik leuk (:
STRAKS WORDEN ZE FRIENDS EN DAN ZIT ER VEEL MEER ACHTER BAM.
Maar dat weet hij niet en mag hij ook niet weten, want Yamato mag niets zeggen.
MAAR HIJ IS EEN VERRADER.
*stare*
Of iets met Magni & Naf?
Oeh, ik vind dat Yamato & Navayo topic cool. Aangezien Yamato een guard is en Navayo Sunniesets partner.. Maar Yamato weet nu nog van niets en ghehehehehehe. (':
Sorry dit vind ik leuk (:
STRAKS WORDEN ZE FRIENDS EN DAN ZIT ER VEEL MEER ACHTER BAM.
Maar dat weet hij niet en mag hij ook niet weten, want Yamato mag niets zeggen.
MAAR HIJ IS EEN VERRADER.
*stare*
22 Re: 't teut topic di 13 aug - 22:08
Dwyn
Kies maar voor welke je het meeste inspiratie hebt,
Met dwyn heb ik nog een topicje open staan, met naf kan er altijd een geopend worden
Jullie gaan naf nog in actie zien komen als hij erachter komt dat Yamato met heel dat gedoe te maken heeft :p en tux kan dan ook een bezoekje verwachten.
Waarschijnlijk krygt sunset ook serieus over der kop als ie weet dat ze gedekt is
Met dwyn heb ik nog een topicje open staan, met naf kan er altijd een geopend worden
Jullie gaan naf nog in actie zien komen als hij erachter komt dat Yamato met heel dat gedoe te maken heeft :p en tux kan dan ook een bezoekje verwachten.
Waarschijnlijk krygt sunset ook serieus over der kop als ie weet dat ze gedekt is
24 Re: 't teut topic di 13 aug - 22:35
Tuxedo
Hahaha ik kijk wel. (:
Maar ik zal even mijn hondje uitlaten en dan ga ik shoppen. Dus ik weet niet precies wanneer ik kan reageren.
Maar ik zal even mijn hondje uitlaten en dan ga ik shoppen. Dus ik weet niet precies wanneer ik kan reageren.
25 Re: 't teut topic di 13 aug - 22:47
Dwyn
Je gaat meer problemen hebben met Dwyn als met Naf
Want dwyn is een big big young badass lady paardje dat er niet blij mee gaat zijn dat ze gaat moeten luisteren
(het big is letterlijk ze meet een meter 77)
Want dwyn is een big big young badass lady paardje dat er niet blij mee gaat zijn dat ze gaat moeten luisteren
(het big is letterlijk ze meet een meter 77)
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: