Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Beginnings are often good... right?

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Alviae

Alviae

Fel, geelachtig kleurend licht baande zich een weg tussen de bladeren door en bescheen een van de kleine, open plekken in het bos. Een paar bomen vormden een rommelig gevormde kring met in het midden daarvan een grond bedekt met mos en enkele bladeren in warme kleuren die zich al los hadden gelaten van de bomen. De warme temperaturen begonnen eindelijk weg te trekken en de natte, stormachtige herfst kwam in beeld. Op de open plek lag een grote, breedgebouwde bruinkleurige merrie. Haar gitzwarte manen lagen verspreid over het dek van het mos en haar logge lichaam bewoog zich rustig op en neer, als teken van haar ademhaling. Haar ogen waren gesloten en het beeld was vredig. Langzaam knipperend opende de merrie haar ogen, die prikkelden van het binnenkomende licht. "Hmpf..." kreunde ze zacht en ze rolde zich op haar zij, haar gezicht van het licht weggetrokken, en zuchtte. Haar gedachten moesten even overschakelen naar de bewoonde wereld en plots wist ze het weer. Ze was moe, haar benen deden nog pijn van het vele lopen, ookal wilde ze daar absoluut niet aan toegeven. Ze had besloten te gaan reizen sinds ze bij haar kudde weg was, en die reis was een barre tocht: hoewel ze nu nog in het bos was, kwam er nog zoveelop haar pad om vanaf hier, het oosten, weg te trekken naar het Zuiden, vervolgens het midden en uiteindelijk het westen te bereiken. Ze had nietecht een doel voor ogen, maar wilde een nieuwe kudde vinden: ze hoopte die al rond deze locatie te kunnen krijgen, zolang het maar niet in het noorden was, waar haar twee oude kuddes leefden. Die kon ze maar beter mijden, dat wist ze zeker. Ze had de benauwde nacht doorgebracht op deze redelijk veilige plaats: ze vertrouwde het bos meer dan de Taiga, hoewel ze daar geen enkele rede voor had. Het oosten, het begin dus, was meteen het zwaarste: de verschillende bossen, de watervallen, het zou bar worden. En dan ook nogeens zo lang zonder sociaal contact. Ze zuchtte en stond op. Het was tijd om het bos te verlaten, want ze had een doel voor ogen, en die wilde ze zo snel mogelijk afronden.


--

Mijn eerste speelpost, ik heb echt géén idee of ik het goed gedaan heb, omdat ik heel andere RPG's gewend ben, haha! Maar als ik het goed begrijp kan ik gewoon in dit topic blijven posten totdat ik het bos uit ben?

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum