Ja daarom, dan gaat iedereen een kudde in zijn eentje hebben en gaat der nooit een actieve kudde komen.
Die krijgen we nu al amper zo eentje en toen hadden we maar 3 kuddes xd
Die krijgen we nu al amper zo eentje en toen hadden we maar 3 kuddes xd
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
Laatst aangepast door Lootah op za 14 sep - 8:24; in totaal 1 keer bewerkt
Precies, ik met Sunset ook. Ik zorgde dat mensen Sunset kende, en ik zorgde ervoor dat ze bekend stond als 'merrie die leeft voor haar kudde'Mnemosyne schreef:Ja, maar de posts zijn inhoudelijk nog lang niet.. awesome, en 5 kuddes? Hah, per kudde zeker 3 leden? Dat is een grote kudde. Bovendien, er zou toch eerst een 'naam' moeten komen in de rpg, laat wat van jezelf zien. Ik heb ook een jaar gerpg'd met Aaliyah voordat ik de Horcrux uitdaagde.
Een kudde krijgen is anders lang niet zo speciaal meer. Maar hey, da's mijn mening.
Dat is best wel een superkoel idee! D:Falcon schreef:Ik zie Lootah al helemaal voor me dat die achter Fawn aan blijft lopen een tijdje en dat Fawn hem dan als afleiding oid gebruikt voor een van haar plannetjes, en dan hij dan wraak wilt en een kudde opricht en dan krijgen we een badass oorlog
Sunset schreef:Precies, ik met Sunset ook. Ik zorgde dat mensen Sunset kende, en ik zorgde ervoor dat ze bekend stond als 'merrie die leeft voor haar kudde'Mnemosyne schreef:Ja, maar de posts zijn inhoudelijk nog lang niet.. awesome, en 5 kuddes? Hah, per kudde zeker 3 leden? Dat is een grote kudde. Bovendien, er zou toch eerst een 'naam' moeten komen in de rpg, laat wat van jezelf zien. Ik heb ook een jaar gerpg'd met Aaliyah voordat ik de Horcrux uitdaagde.
Een kudde krijgen is anders lang niet zo speciaal meer. Maar hey, da's mijn mening.
Ik vind het ook vrij onhandig dat je gewoon een kudde mag aanmaken nu. Maar ja.
Dat bedoelde ik dus ook Gewoon de twee centrale kuddes en dan niet officieële kuddes, net zoals die van Blinded ofzo xpMnemosyne schreef:Het is wel leuk, maar zou het niet leuk zijn als 'onderkuddes' ? dat er twee/drie centrale kuddes zijn, en de rest zijn kleine groepjes, rebellers, 'helden' etc, dat zou wel leuk zijn?
Dit lijkt mij inderdaad realistisch en een erg goed ideeMnemosyne schreef:Het is wel leuk, maar zou het niet leuk zijn als 'onderkuddes' ? dat er twee/drie centrale kuddes zijn, en de rest zijn kleine groepjes, rebellers, 'helden' etc, dat zou wel leuk zijn?
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: