Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

't teut topic

+47
Aegir
Adonis
Iris
Chegyo
Avalyn
Nojin
Sofia
Astran
Lysithea
Kharrea
Mnemosyne
Ronda.
Ravena
Enyeto
Prim
Falcon
Thorin
Belbo
Kay
Toran
Kai
Sophie.
Ninjo
Navayo
Amor
Chaitanya
Nevaeh
Suzan
Amiya
Yamato
Veriënda
Aaliyah
Ventus
Courage
Painted Black
Tough
Dwyn
Nar
Sunset
Silas
Rain
Magnifico
Lootah
Faye
Fawn
Yves
Tuxedo
51 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 14 van 40]

326't teut topic - Pagina 14 Empty Re: 't teut topic za 14 sep - 8:20

Kharrea

Kharrea

Ja daarom, dan gaat iedereen een kudde in zijn eentje hebben en gaat der nooit een actieve kudde komen.
Die krijgen we nu al amper zo eentje en toen hadden we maar 3 kuddes xd

327't teut topic - Pagina 14 Empty Re: 't teut topic za 14 sep - 8:20

Tough

Tough

ja inderdaad^^

Dan krijgen we uiteindelijk 50 eenmanskuddes bij wijs van spreken^^

328't teut topic - Pagina 14 Empty Re: 't teut topic za 14 sep - 8:21

Suzan

Suzan

Naja, das wel waar. Misschien kunnen we gewoon de 2 vaste kuddes houden, en als deze site actief word er meer bijdoen? *heb zelf ook een kudde aangemaakt, die zou ik dan ook wel weg willen doen?*

329't teut topic - Pagina 14 Empty Re: 't teut topic za 14 sep - 8:22

Lootah

Lootah

Geiten zijn maar rare wezens. :')

Ik wou met Lootah ook ooit een kudde starten, dan is t zijn kudde tegen die van Fawn. Maar dat vind ik nu nog iets te vroeg. Plus nu ik al die mensen zie die ook een kudde ga maken heb ik zoiets van NEEEEEEE HEEFT GEEN ZIN.

Laatst aangepast door Lootah op za 14 sep - 8:24; in totaal 1 keer bewerkt

http://Fahlaemee.deviantART.com/

330't teut topic - Pagina 14 Empty Re: 't teut topic za 14 sep - 8:23

Mnemosyne

Mnemosyne

Ja, maar de posts zijn inhoudelijk nog lang niet.. awesome, en 5 kuddes? Hah, per kudde zeker 3 leden? Dat is een grote kudde. Bovendien, er zou toch eerst een 'naam' moeten komen in de rpg, laat wat van jezelf zien. Ik heb ook een jaar gerpg'd met Aaliyah voordat ik de Horcrux uitdaagde.
Een kudde krijgen is anders lang niet zo speciaal meer. Maar hey, da's mijn mening.

331't teut topic - Pagina 14 Empty Re: 't teut topic za 14 sep - 8:23

Fawn

Fawn

Dat komt omdat de kuddes die nu geopend zijn - sorry als ik hiermee iemand beledig - geen plot hebben. Als een kudde een eigen verhaallijn op zich heeft is het veel interessanter om te joinen. Nu het zo makkelijk is geworden doet niemand moeite om een origineel idee neer te zetten, helaas. (Zoiets viel ook niet te voorspellen.)
Maar inderdaad, een minimaal aantal punten is een goed idee. Dan kunnen alleen al bekende karakters kuddes aanvragen.

332't teut topic - Pagina 14 Empty Re: 't teut topic za 14 sep - 8:26

Falcon

Falcon
VIP

Ik zie Lootah al helemaal voor me dat die achter Fawn aan blijft lopen een tijdje en dat Fawn hem dan als afleiding oid gebruikt voor een van haar plannetjes, en dan hij dan wraak wilt en een kudde opricht en dan krijgen we een badass oorlog

http://yumani-chan.deviantart.com/

333't teut topic - Pagina 14 Empty Re: 't teut topic za 14 sep - 8:28

Astran

Astran

Iemand een topicje met As? Ik laat dat kuddegebeuren dan maar zitten, als mensen er toch negatief over doen. So, wie een topic?

334't teut topic - Pagina 14 Empty Re: 't teut topic za 14 sep - 8:28

Sunset

Sunset
VIP

Mnemosyne schreef:Ja, maar de posts zijn inhoudelijk nog lang niet.. awesome, en 5 kuddes? Hah, per kudde zeker 3 leden? Dat is een grote kudde. Bovendien, er zou toch eerst een 'naam' moeten komen in de rpg, laat wat van jezelf zien. Ik heb ook een jaar gerpg'd met Aaliyah voordat ik de Horcrux uitdaagde.
Een kudde krijgen is anders lang niet zo speciaal meer. Maar hey, da's mijn mening.

Precies, ik met Sunset ook. Ik zorgde dat mensen Sunset kende, en ik zorgde ervoor dat ze bekend stond als 'merrie die leeft voor haar kudde'
Ik vind het ook vrij onhandig dat je gewoon een kudde mag aanmaken nu. Maar ja.

335't teut topic - Pagina 14 Empty Re: 't teut topic za 14 sep - 8:29

Fawn

Fawn

Haahaha, wellicht gebeurd dat ook nog.. :3

336't teut topic - Pagina 14 Empty Re: 't teut topic za 14 sep - 8:29

Kharrea

Kharrea

Als we de bestaande kuddes nu eens voorlopig houden?
Of gewoon helemaal opnieuw beginnen maar dat de ingang tot de kuddes strenger wordt?

Even een vb: Je moest eerst een ingangstest doen om in de dark star te komen. De onderkudde van de black rose, daar moest je je dan bewijzen voor je bij Cobrazarao terecht kwam. Dit was pas een uitdaging. Ook heel het cobragedeelte was een uitdaging om tegen hem in te gaan.

Aal en sunset zijn wel twee bekende wezen in DH maar ze mogen iets strenger worden bij hun ingang (neem Kha dus maar eens lekker tussen, ik hou van uitdagingen)

Maybe ook 1 kuddegebied zodat de kudde toch iets in het geheim kan plannen (kunnen niet leden ook lekker nieuwsgierig zijn naar dat gebied)

Vind het nieuwe kuddesysteem nog niet geweldig op punt staan om eerlijk te zijn en vind het wegvallen van de kuddegebieden een groot verlies

337't teut topic - Pagina 14 Empty Re: 't teut topic za 14 sep - 8:30

Lootah

Lootah

Falcon schreef:Ik zie Lootah al helemaal voor me dat die achter Fawn aan blijft lopen een tijdje en dat Fawn hem dan als afleiding oid gebruikt voor een van haar plannetjes, en dan hij dan wraak wilt en een kudde opricht en dan krijgen we een badass oorlog
Dat is best wel een superkoel idee! D:

http://Fahlaemee.deviantART.com/

338't teut topic - Pagina 14 Empty Re: 't teut topic za 14 sep - 8:30

Fawn

Fawn

Sunset schreef:
Mnemosyne schreef:Ja, maar de posts zijn inhoudelijk nog lang niet.. awesome, en 5 kuddes? Hah, per kudde zeker 3 leden? Dat is een grote kudde. Bovendien, er zou toch eerst een 'naam' moeten komen in de rpg, laat wat van jezelf zien. Ik heb ook een jaar gerpg'd met Aaliyah voordat ik de Horcrux uitdaagde.

Precies, ik met Sunset ook. Ik zorgde dat mensen Sunset kende, en ik zorgde ervoor dat ze bekend stond als 'merrie die leeft voor haar kudde'
Ik vind het ook vrij onhandig dat je gewoon een kudde mag aanmaken nu. Maar ja.

Geef het een kans. (: Als wij doorhebben dat het niet werkt veranderen we het weer, maar als we niet open staan voor vernieuwingen weten we nooit of het nou een beter idee was of niet.

339't teut topic - Pagina 14 Empty Re: 't teut topic za 14 sep - 8:30

Falcon

Falcon
VIP

Ik denk niet dat je het erbij zou moeten laten zitten, bedenk een leuke en interessante verhaallijn of een inspirerend plot waarmee je anderen het gevoel kan geven dat ze echt graag bij je in de kudde willen.
Het idee erachter is dat het een soort competitie word wie de actiefste kudde kan krijgen en later behouden.

http://yumani-chan.deviantart.com/

340't teut topic - Pagina 14 Empty Re: 't teut topic za 14 sep - 8:31

Kharrea

Kharrea

Zet er dan op zijn minst een minimum aantal punten op, heb zo het gevoel dat iedereen ineenkeer een kudde gaat gaan openen als je nu al kijkt

341't teut topic - Pagina 14 Empty Re: 't teut topic za 14 sep - 8:32

Sunset

Sunset
VIP

Aal en ik mogen inderdaad strenger worden, het is wel bijna zo dat we ieder paard aannemen die een roep doet. Dit kan ook anders denk ik, maar wat is nou echt goed, en wat echt slecht? En hoeveel inzicht hebben wij, als mensen, en hoeveel onze paardjes? En zien onze paardjes hetzelfde wat wij zien?
Maar ik ben het met je eens over strenger worden

342't teut topic - Pagina 14 Empty Re: 't teut topic za 14 sep - 8:32

Mnemosyne

Mnemosyne

Het is wel leuk, maar zou het niet leuk zijn als 'onderkuddes' ? dat er twee/drie centrale kuddes zijn, en de rest zijn kleine groepjes, rebellers, 'helden' etc, dat zou wel leuk zijn?

343't teut topic - Pagina 14 Empty Re: 't teut topic za 14 sep - 8:33

Fawn

Fawn

Dat kan dus, als je dit systeem een kans geeft. We hebben nog niet eens drie kuddes uitgezocht die het grootst zijn.  Iemand die niet bekend is zou nooit snel een grote kudde worden. Jíj beslist bij wie je in de kudde gaat.

JOIN MEEEHH Very Happy https://secure.join.me/361-750-284

344't teut topic - Pagina 14 Empty Re: 't teut topic za 14 sep - 8:34

Suzan

Suzan

Mnemosyne schreef:Het is wel leuk, maar zou het niet leuk zijn als 'onderkuddes' ? dat er twee/drie centrale kuddes zijn, en de rest zijn kleine groepjes, rebellers, 'helden' etc, dat zou wel leuk zijn?
Dat bedoelde ik dus ook Very Happy Gewoon de twee centrale kuddes en dan niet officieële kuddes, net zoals die van Blinded ofzo xp

345't teut topic - Pagina 14 Empty Re: 't teut topic za 14 sep - 8:35

Kharrea

Kharrea

Mnemosyne schreef:Het is wel leuk, maar zou het niet leuk zijn als 'onderkuddes' ? dat er twee/drie centrale kuddes zijn, en de rest zijn kleine groepjes, rebellers, 'helden' etc, dat zou wel leuk zijn?
Dit lijkt mij inderdaad realistisch en een erg goed idee Very Happy
Zo is het in real ook meer. Denk ook niet dat iemand Aal of Sunset gaat durven uitdagen ofzo. Gewoon omdat ze zo'n status hebben gekregen in DH.
Al gaan jullie dan wel veel exclusiever moeten worden denk ik.

Vind indd Blind ook een subkudde, tux is daar ook een leider.

346't teut topic - Pagina 14 Empty Re: 't teut topic za 14 sep - 8:35

Sunset

Sunset
VIP

Ja oke, dat klopt wel. Ach, een kans krijgt het zo ie zo wel. Misschien wordt het wel heel leuk, krijg je onderling druk van welke kudde is het grootst en dan heb je echt iets om te doen om je kudde groot te houden.

347't teut topic - Pagina 14 Empty Re: 't teut topic za 14 sep - 8:41

Mnemosyne

Mnemosyne

OMG OMG OMG DAN GAAT AALIYAH NAAR DIE KLEINE LEIDER VAN DE SLECHTE KUDDE EN GAAT 'M HELEMAAL AFSNAUWEN EN BLAHBLAHBLAH 8D
Like, Aaliyah moet weer een keertje boos worden :3

348't teut topic - Pagina 14 Empty Re: 't teut topic za 14 sep - 8:42

Kharrea

Kharrea

Maybe krijgt kha der wel zo ver Very Happy
Ze is goed opweg om ruzie te maken

349't teut topic - Pagina 14 Empty Re: 't teut topic za 14 sep - 8:42

Sunset

Sunset
VIP

Whaha ik zie Aaliyah echt voor me van ; hoe dúrf je een kudde op te starten? IK heb al een kudde!

Arme kleine leider xd

350't teut topic - Pagina 14 Empty Re: 't teut topic za 14 sep - 8:44

Fawn

Fawn

Tegen Fawn? (a)

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 14 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» 't teut topic
» 't teut topic