Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

't teut topic

+47
Aegir
Adonis
Iris
Chegyo
Avalyn
Nojin
Sofia
Astran
Lysithea
Kharrea
Mnemosyne
Ronda.
Ravena
Enyeto
Prim
Falcon
Thorin
Belbo
Kay
Toran
Kai
Sophie.
Ninjo
Navayo
Amor
Chaitanya
Nevaeh
Suzan
Amiya
Yamato
Veriënda
Aaliyah
Ventus
Courage
Painted Black
Tough
Dwyn
Nar
Sunset
Silas
Rain
Magnifico
Lootah
Faye
Fawn
Yves
Tuxedo
51 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 27 van 40]

651't teut topic - Pagina 27 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 6:35

Chaitanya

Chaitanya
VIP

652't teut topic - Pagina 27 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 6:40

Tough

Tough

Mnemosyne schreef:OH! En toen moest ik woordjes oplezen, en ik zei één ding fout, en zei ze zo van 'oh, bij jou moet ik duidelijk niet zijn' en ze sprak mijn fout expres nog verkeerder uit zodat de hele klas moest lachen, en laat ik nou net pál voor d'r neus zitten. Mn enige droge reactie was 'prima' wat haar nogal.. pissed off maakte 't teut topic - Pagina 27 11631 Like, ik ben continu het pispaaltje, en toen ik m'n boeken eindelijk bij me had zei ze sarcastisch; 'en madeleine, heb je deze keer wel je boeken bij je?'
en ik zo van 'b*tch, leer m'n naam nou eens.'

AHAHA :'D

ik vind je heel aardig, maar volgens mij ben jij net een van die leerlingen die ik niet in mijn klas zou willen

LOL

653't teut topic - Pagina 27 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 6:43

Sofia

Sofia

YES FINALYYYYYYYYYY
Dowds: Leerkrachten kunnen rottig zijnj Een keer was er eentje me aan het pesten omdat ik slecht was met hoofdrekenen. Suspect 

654't teut topic - Pagina 27 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 6:44

Thorin

Thorin

Dat is echt lullig. Sommige leraren die pesten echt. Like Snape

655't teut topic - Pagina 27 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 6:47

Sofia

Sofia

Maar Snape is dan stiekem nog best wel lief ofzow.
Vroeger kon ik me daar echt veel van aantrekken, nu geef ik mijn mening gewoon en als het té brutaal is laat ik met een attitude merken dat ik er een hekel aan heb als ze zo doen.

656't teut topic - Pagina 27 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 6:48

Chaitanya

Chaitanya
VIP

Ik vind leraren echt de meest maffe mensen. Sommige zijn echt zo achterlijk... sorry hoor, ik scheer echt niemand over één kam maar sommige leraren...! hebben duidelijk te lang met pubers gezeten, want ze gedragen of zeggen echt bullshit soms..
Maar natuurlijk heb je ook gewoon de aardige die gewoon normaal doen en zo xd

657't teut topic - Pagina 27 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 6:49

Tough

Tough

nee idd leraren kunnen vet Peren en Appels zijn

net als mijn vet enge bio docent

hij praat altijd echt zo uit het niets vet hard en dan weer rustig, maar ik was dus wat aan het tekenen in mijn werkboek toen hij praatte en hij praatte plots vet hard, dus ik schrok en begon best hard te lachen met mijn vriendin

en toen na afloop van de les stond ik ff alleen me tas in te pakken
kwam die zo vet dicht bij me staan met zo'n grijns en zei die zo van: 'ik liet je schrikken hé,'
ik echt zo van: 'uhm ja'
en toen liep ik weg LOL

658't teut topic - Pagina 27 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 6:49

Chegyo

Chegyo

Ik heb geweldige leraren, voor rekenen bijvoorbeeld (jaa, rekenen op het mbo), die gast is echt eccentriek, beetje flower-power-achtig... ("achja, als je het al kent.. waarom zouden we elkaar dan een heel jaar lopen vervelen') en voor engels en nederlands hebben we dezelfde, die is echt heel makkelijk, zolang je maar alles voor elkaar hebt xD

659't teut topic - Pagina 27 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 6:50

Thorin

Thorin

Snape blijkt idd heel aardig te zijn xd. Maar ja, hij mocht Harry toch niet. Hij mocht alleen Lily.

Ja, sommige leraren zijn wel aardig!

660't teut topic - Pagina 27 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:01

Mnemosyne

Mnemosyne

Tough schreef:
Mnemosyne schreef:OH! En toen moest ik woordjes oplezen, en ik zei één ding fout, en zei ze zo van 'oh, bij jou moet ik duidelijk niet zijn' en ze sprak mijn fout expres nog verkeerder uit zodat de hele klas moest lachen, en laat ik nou net pál voor d'r neus zitten. Mn enige droge reactie was 'prima' wat haar nogal.. pissed off maakte 't teut topic - Pagina 27 11631 Like, ik ben continu het pispaaltje, en toen ik m'n boeken eindelijk bij me had zei ze sarcastisch; 'en madeleine, heb je deze keer wel je boeken bij je?'
en ik zo van 'b*tch, leer m'n naam nou eens.'

AHAHA :'D

ik vind je heel aardig, maar volgens mij ben jij net een van die leerlingen die ik niet in mijn klas zou willen

LOL
Hahaha, ik zou nog niet eens bij mezelf in de klas willen zitten :'D
Nee geintje, ik let meestal goed op, en praat nog niet eens veel.
Behalve met wiskunde, maar die man flipt overal om! like, mn vriendin zat met d'r hoofd op de tafel en die man van JA! IK GA JE OUDERS BELLEN OMDAT JE DUIDELIJK NIET OPLET IN DE LES
en ik kreeg de slappe lach en werd er bijna uitgestuurd 't teut topic - Pagina 27 11631
en hij had daadwerkelijk haar ouders gebeld en nu mag ze niet meer op d'r laptop voor een tijdje hahaha

661't teut topic - Pagina 27 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:08

Nar

Nar
Moderator

@ Marlène:

Hmmz, heb je dit soort taferelen serieus alleen maar met Frans? Razz

De enige leraar die zich volgens mij zo nu en dan nog al eens aan me irriteert, is de geschiedenis leraar.

Spoiler:

En soms heb ik het idee dat de geschiedenis iets anders gegaan is dan dat zij zegt en kijk ik wat vreemd op - waar zij zich volgens mij wel eens aan ergert, maar ik ben een belachelijk braaf meisje en maak nauwelijks opmerkingen, maar volgens mij vindt ze me een irritante betweter :')

Da's de enige, verder zijn ze dol op me ^^

662't teut topic - Pagina 27 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:11

Chaitanya

Chaitanya
VIP

Ik zit meestal koos in de klas, zit eigenlijk naast een jongen maar die wilt mij er niet naast hebben lol. maar daarom ga ik niet weg xD Had hij maar niet naast me moeten komen zitten.
En ik heb van de 26 kinderen 21 jongens, maar de andere 4 meiden kenden elkaar al en hebben al een 'groepje'. Dus ja, kom daar maar even tussen. Al mijn vrienden zijn naar een andere vestiging xD
Maar ben evengoed niet koos. In de klas zit ik dan wel niet met vrienden, buiten de klas heb ik er wel wat. En buiten school.

Heb echter wel leuke leraren dit jaar :p

663't teut topic - Pagina 27 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:13

Tough

Tough

ahaha mijn geschiedenis leraar kijkt je altijd zo recht in je ogen aan en dan zo van:
'Snap je het?'

en dan durf je geen nee meer te zeggen lol

er is vlgns mij geen docent die een hekel aan me heeft, behalve me tekendocent
maar blegh, zij heeft een hekel aan alle studenten behalve degene die kunnen tekenen
en ze stuurt iedere les minimaal een iemand apart

LAATST WAS ZO GRAPPIG
ze stuurde de meest stille jongen van de klas eruit, omdat de jongens achter hem aan het praten waren en ze dacht dat hij praatte :'D
en iedereen keek vet verbaasd en zij zo van:
"ZIE IK ERUIT ALSOF IK SCHEEL KIJK?'
en toen moest iedereen lachen en werd ze wanhopig c:

maar dat is serieus zo'n docent die niemand mag en iedereen pest haar zo wat weg lol Fufu

664't teut topic - Pagina 27 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:15

Sunset

Sunset
VIP

Daar hadden we er ook veel van, van die wegpest docenten xd. Met mijn vorige klas hebben ze er 3 weggepest... Stomme klas was dat, maar oke

665't teut topic - Pagina 27 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:17

Nar

Nar
Moderator

Sunset schreef:Daar hadden we er ook veel van, van die wegpest docenten xd. Met mijn vorige klas hebben ze er 3 weggepest... Stomme klas was dat, maar oke

*Vijf leraren binnen een schooljaar, nu jij weer!

666't teut topic - Pagina 27 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:18

Sunset

Sunset
VIP

Uhm... *Kruipt in hoekje*

667't teut topic - Pagina 27 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:18

Mnemosyne

Mnemosyne

@Boots: Zo ongeveer wel ja :'D En wiskunde, maar ik lijk echt iets te hebben met frans 't teut topic - Pagina 27 11631
Vorig jaar op m'n oude school stond ik na 2 weken al op het bord voor irritantste kinderen v/h jaar tot nu toe, (samen met behóórlijk veel anderen) en dat was like, oh wut?
en twee jaar terug maakten we de frans docent een half jaar overspannen en dus jippah geen frans xD
en vorig jaar in mn nieuwe school had ik algauw door dat ik, voordat het hoofdstuk überhaupt was begonnen, al mn strafwerk maakte 't teut topic - Pagina 27 11631 en dan als ik strafwerk kreeg, dan duwde ik het recht onder haar neus, en kreeg ik zo'n hele speech en nog meer strafwerk en nog meer meligheid lololol.

668't teut topic - Pagina 27 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:25

Nar

Nar
Moderator

Ik heb serieus nog nooit strafwerk gehad, maar als ik al een keer in de lach schiet, vinden leraren dat eerder grappig dan irritant.

Vandaag schoot ik helemaal dubbel om iets stoms en die docent keek me op een gegeven moment aan en begon zelf mee te lachen. Toen de anderen vroegen waarom ze aan het lachen was: "Boudicca, die lacht zo grappig!"

Laatst de geschiedenisdocent ook toen ik stuk ging om deze foto:

't teut topic - Pagina 27 Kingtut460x230

'WAT IS DIT NOU?! JIJ HEBT NOOIT LOL!"

Ik zat bijna te janken. Ik bedoel: Ben je een wereldberoemde farao [ Toetanchamon ] ZIJN JE VOETEN ÉÉN VAN DE EERSTE FOTO'S DIE GOOGLE LAAT ZIEN.

TRIEST.

669't teut topic - Pagina 27 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:25

Navayo

Navayo
VIP

Haaay peepz, ik ben duidelijk het lievelingetje van de vervanger, hoef niet echt op te letten tijdens de les gelukkig

ohh posten zit er niet in vandaag, dadelijk douchen en bedje in

670't teut topic - Pagina 27 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:28

Nar

Nar
Moderator

@ Sunset:

We waren de kutklas van de school vorig jaar. Voor een aantal is zelfs de "zwarte lijst" er gekomen. DIt jaar zijn een aantal roosters echt zwaar verkracht doordat een grote club ABSOLUUT niet bij elkaar in de klas mocht.

@ Naaf:

Dat kan ik alleen flikken bij de tekendocent, die vindt alles wat ik maak zo ongeveer een acht waard.

671't teut topic - Pagina 27 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:29

Ventus

Ventus

Nar schreef:Ik heb serieus nog nooit strafwerk gehad, maar als ik al een keer in de lach schiet, vinden leraren dat eerder grappig dan irritant.

Vandaag schoot ik helemaal dubbel om iets stoms en die docent keek me op een gegeven moment aan en begon zelf mee te lachen. Toen de anderen vroegen waarom ze aan het lachen was: "Boudicca, die lacht zo grappig!"

Ik zat bijna te janken. Ik bedoel: Ben je een wereldberoemde farao [ Toetanchamon ] ZIJN JE VOETEN ÉÉN VAN DE EERSTE FOTO'S DIE GOOGLE LAAT ZIEN.

TRIEST.

Die foto is gewoon eng :'D

672't teut topic - Pagina 27 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:30

Sunset

Sunset
VIP

oeeh, dat is wel erg ja xd

673't teut topic - Pagina 27 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:30

Toran

Toran

*Wacht ongeduldig totdat de Sims 3 geïnstalleerd is*

Posten zit er voor mij ook niet meer in vandaag, ik kom net uit het ziekenhuis en nu wil ik sims gaan spelen xD

Morgen komen de postjes, I promise c:

http://coconutts.deviantart.com

674't teut topic - Pagina 27 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:31

Navayo

Navayo
VIP

@nar: tja ik denk dat ie mij gewoon wel moet omdat ik eerlijk ben en binnen het kwartier telkens klaar was met de oefeningen die hij ons liet maken. Ben best een meester in illustrator Very Happy

675't teut topic - Pagina 27 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:33

Mnemosyne

Mnemosyne

Nar schreef:Ik heb serieus nog nooit strafwerk gehad, maar als ik al een keer in de lach schiet, vinden leraren dat eerder grappig dan irritant.

TRIEST.

Omg nooit strafwerk?! Ik kreeg het minstens twee keer per week 't teut topic - Pagina 27 11631

HAHAHA! Nooit gedacht dat je stuk kon gaan door twee verschrompelde zwarte voeten :') Maar het is nogal lachwekkend idd!

Oh jongens, ik mag echt niet meer lachen tijdens de les, maar tijdens Nederlands lig ik helemaal dubbel, we bespreken: 'Lastige gevallen van het meewerkend voorwerp'
En die docent zei vol enthousiast dat we vandaag gingen leren over die lastige gevallen, ik moest bijna janken.
Maar da's mijn humor lol

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 27 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» 't teut topic
» 't teut topic
» 't teut topic
» 't teut topic
» 't teut topic

Permissies van dit forum: