Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

't teut topic

+47
Aegir
Adonis
Iris
Chegyo
Avalyn
Nojin
Sofia
Astran
Lysithea
Kharrea
Mnemosyne
Ronda.
Ravena
Enyeto
Prim
Falcon
Thorin
Belbo
Kay
Toran
Kai
Sophie.
Ninjo
Navayo
Amor
Chaitanya
Nevaeh
Suzan
Amiya
Yamato
Veriënda
Aaliyah
Ventus
Courage
Painted Black
Tough
Dwyn
Nar
Sunset
Silas
Rain
Magnifico
Lootah
Faye
Fawn
Yves
Tuxedo
51 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 28 van 40]

676't teut topic - Pagina 28 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:33

Sunset

Sunset
VIP

Het is altijd handig om favoriet te zijn bij leraren, dan kan je gewoon meer flikken xd.

Ik heb zin in het naf en Sunset topic xd.

677't teut topic - Pagina 28 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:33

Tough

Tough

oh als wij 7 keer nederlands praten in de engels les krijgen we 20 x regels strafwerk en voor iedere keer als we nederlands praten 10 regels erbij
dus heb nu al 20 regels gemaakt Razz

678't teut topic - Pagina 28 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:35

Mnemosyne

Mnemosyne

20 regels :'D
Wat ik krijg is 4x 3 pagina's ofzo lawlll

679't teut topic - Pagina 28 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:37

Navayo

Navayo
VIP

Ja heb ook zin in dat topic Very Happy Wordt vol spanning enzo

Ooooh ik heb geen probleem met engels spreken tijdens de les, kan het uren spreken net als frans

680't teut topic - Pagina 28 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:38

Silas

Silas

Nevaeh schreef:
Spider schreef:Daarom moet je niet aan personages gehecht raken, die gaan allemaal dood x'3
Ik gail echt op Jon Snow. Q A Q
+1
OMG YESH :3
En Dany is mijn fav <3

681't teut topic - Pagina 28 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:39

Tough

Tough

ahaha @Marlène ja I know en dan bind je gwn 2 pennen aan elkaar en hoef je maar tien regels Very Happy

682't teut topic - Pagina 28 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:39

Sunset

Sunset
VIP

Ga het maken xd. Ik kan ook beginnen anders. Dan lopen we een beetje vooruit op de verhaallijn van blindfolded, maar dat maakt niet zo veel uit voor mij.(Tenzij anderen daar problemen mee hebben?)

Wij praten gewoon nederlands in de engels les xd.

683't teut topic - Pagina 28 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:41

Chaitanya

Chaitanya
VIP

Ik heb überhaupt nog nooit strafregels geschreven.... xd

Ugh, die vrouw van Nederlands...! Ik weet niet hoor, maar als het goed is, heeft zij een mail gehad van de jongerenbegeleider waarin staat dat m'n vader ziek is. Was het hw van NL vergeten vandaag en die vrouw was echt zo van "Nou je had alle tijd van de wereld en het is jouw schuld dat het niet af is" (zo kwam het i.i.g. over). Maar had wel meer dingen aan mijn hoofd.
Nu ook weer hw en snap er geen reet van. Als zij morgen boos wordt... (ik zou willen zeggen dat ik dat dan ook word, maar ik ben aardig...xd)

684't teut topic - Pagina 28 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:42

Tough

Tough

ik doe tweetalig, oh en bij bio moeten we een uur nablijven als we vijf keer nederlands praten maar hij vergeet het altijd terwijl iedereen nederlands praat :'D

685't teut topic - Pagina 28 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:42

Silas

Silas

Me, verslaafd aan Panic! at the Disco?
pffft, neuh! Heb maar iets van 4 / 5 albums gedownload Fufu 

686't teut topic - Pagina 28 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:43

Sunset

Sunset
VIP

Uhu, dat is ook slim xd.

687't teut topic - Pagina 28 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:43

Mnemosyne

Mnemosyne

Tough schreef:ahaha @Marlène ja I know en dan bind je gwn 2 pennen aan elkaar en hoef je maar tien regels Very Happy
Hahaha, nou, tja, het probleem: het zijn verschillende regels 't teut topic - Pagina 28 11631

OMG IK KAN UREN ENGELS PRATEN JONGENS, ME GUSTA ENGELS!

688't teut topic - Pagina 28 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:44

Toran

Toran

Ik heb een klein beetje hoop dat mijn Sims het toch nog doet *duimt* 't teut topic - Pagina 28 11631 

http://coconutts.deviantart.com

689't teut topic - Pagina 28 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:45

Tuxedo

Tuxedo

Hahaha ik ben echt slecht in alle talen behalve Grieks. En aan Grieks heb je werkelijk niets lol 't teut topic - Pagina 28 11631

De Duits leraar uit klas twee mocht mij niet. Hij zocht alle redenen om mij de klas uit te sturen (Ik gaapte en dat vond ie ordinair??)
Ik snap nou echt niet waarom hij mij niet mocht. Ik maakte echt bijna altijd mijn huiswerk en als ik het een keertje net niet had ging hij controleren. (Like he knew)
En mijn wiskunde lerares van vorig jaar mocht mij echt niet en ik mocht haar absoluut niet dus dat kwam goed uit. Lol hihi. Nu heb ik weer mijn geweldige wiskunde leraar die ik in de eerste en tweede had en hopelijk heb ik hem tot de zesde want hij is zo aardig en grappig enzo! ;D

En de Nederlands lerares van vorig jaar mocht niemand. (Vooral niet de hoek waarin ik zat met 6 irritante jongens en ik met mijn vrienden die geen flikker deden dus daar kon ze niet tegen.) Had je het niet gemaakt: "WAT JAMMER NOU"

http://www.dreamhorses.biz

690't teut topic - Pagina 28 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:47

Iris

Iris

Mijn Duits docent heeft zowat onze hele klas een 1 gegeven. Lol x'D Toen werden er 4 jongens uitgestuurd en die zijn uit zichzelf naar de directeur gegaan, sjees, wat een chagrijnige man is dat zeg x'D
-
Topic Iris x Tuxedo word grappig x'D

691't teut topic - Pagina 28 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:48

Navayo

Navayo
VIP

@sunset: je mag van mij ook openen, dan kun je kiezen waar naf naar der gaat zoeken en kan zij vanuit de grot aan hem denken

692't teut topic - Pagina 28 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:48

Tough

Tough

Tuxedo schreef:Hahaha ik ben echt slecht in alle talen behalve Grieks. En aan Grieks heb je werkelijk niets lol 't teut topic - Pagina 28 11631

De Duits leraar uit klas twee mocht mij niet. Hij zocht alle redenen om mij de klas uit te sturen (Ik gaapte en dat vond ie ordinair??)
Ik snap nou echt niet waarom hij mij niet mocht. Ik maakte echt bijna altijd mijn huiswerk en als ik het een keertje net niet had ging hij controleren. (Like he knew)
En mijn wiskunde lerares van vorig jaar mocht mij echt niet en ik mocht haar absoluut niet dus dat kwam goed uit. Lol hihi. Nu heb ik weer mijn geweldige wiskunde leraar die ik in de eerste en tweede had en hopelijk heb ik hem tot de zesde want hij is zo aardig en grappig enzo! ;D

En de Nederlands lerares van vorig jaar mocht niemand. (Vooral niet de hoek waarin ik zat met 6 irritante jongens en ik met mijn vrienden die geen flikker deden dus daar kon ze niet tegen.) Had je het niet gemaakt: "WAT JAMMER NOU"
DAT PROBLEEM HEEFT MIJN DUITS DOCENT NOU OOK!

en ik zit nu ook in zo'n hoek, for sure dat onze nederlands docent boos op ons gaat worden :'D

Maar gelukkig zit ik naast mijn vriendin die vet goed is in nederlands dus dan schrijf ik gwn ff alles over Fufu

693't teut topic - Pagina 28 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:49

Mnemosyne

Mnemosyne

Omg ik vond mijn nederlands docent echt aardig, hij maakte meestal meer grapjes en liet ons meestal leukere dingen doen dan dingen in het boek, en DONUTS JONGUH!

tegenwoordig maken m'n vrienden en ik allemaal 1 vak en dan sturen we dat door op whapp en zijn we in een uur klaar met hw :3

694't teut topic - Pagina 28 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:50

Silas

Silas

Lol, ik zou jullie wel willen vertellen over mijn irritante docenten, maar die heb ik niet x'3
Wel had de zus van mijn zus haar vriendje (lol) de slechtste docent ooit; hij kwam binnen, het was één seconde niet stil en dan was- ie al zo van 'Fack it, ik ga wel gewoon niets doen,'
Hij gooide zelfs met dingen naar hoofden van leerlingen O,o
En wij hadden een docent op school, die had dus helemaal zijn diploma's eigenlijk niet en mocht helemaal geen les geven, kwamen ze achter een paar jaar achter x'3

695't teut topic - Pagina 28 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:51

Toran

Toran

Mijn geschiedenis docent van de afgelopen 3 jaar mag mij, want ik kreeg altijd hoger dan een 9 voor mijn werkstukken en po's xD

696't teut topic - Pagina 28 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:53

Mnemosyne

Mnemosyne

Hihi, met economie hebben wij een leraar, en als je dan geen hw heb gemaakt, dan krijg je gewoon een vierkant rooster voor twee weken 't teut topic - Pagina 28 11631 en ik vind 'm zó eng dat ik voor de verandering ook gewoon braaf mn huiswerk maak 't teut topic - Pagina 28 11631
Hij is op zich wel aardig, maar zo ongeloofelijk eng.. :OO

697't teut topic - Pagina 28 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:53

Toran

Toran

Ik heb een leraar die een keer de handstand (!) deed in de les en nee, het was geen gymdocent :'D

698't teut topic - Pagina 28 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:54

Kairi

Kairi

goh, DH is zo lang geleden D; het word tijd dat ik me weer eens hiermee ga beginnen ^^'

699't teut topic - Pagina 28 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:55

Toran

Toran

Welcome back! Very Happy

700't teut topic - Pagina 28 Empty Re: 't teut topic ma 16 sep - 7:56

Kairi

Kairi

thanks ^^

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 28 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende