Het is altijd handig om favoriet te zijn bij leraren, dan kan je gewoon meer flikken xd.
Ik heb zin in het naf en Sunset topic xd.
Ik heb zin in het naf en Sunset topic xd.
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
+1Nevaeh schreef:Ik gail echt op Jon Snow. Q A QSpider schreef:Daarom moet je niet aan personages gehecht raken, die gaan allemaal dood x'3
Hahaha, nou, tja, het probleem: het zijn verschillende regelsTough schreef:ahaha @Marlène ja I know en dan bind je gwn 2 pennen aan elkaar en hoef je maar tien regels
DAT PROBLEEM HEEFT MIJN DUITS DOCENT NOU OOK!Tuxedo schreef:Hahaha ik ben echt slecht in alle talen behalve Grieks. En aan Grieks heb je werkelijk niets lol
De Duits leraar uit klas twee mocht mij niet. Hij zocht alle redenen om mij de klas uit te sturen (Ik gaapte en dat vond ie ordinair??)
Ik snap nou echt niet waarom hij mij niet mocht. Ik maakte echt bijna altijd mijn huiswerk en als ik het een keertje net niet had ging hij controleren. (Like he knew)
En mijn wiskunde lerares van vorig jaar mocht mij echt niet en ik mocht haar absoluut niet dus dat kwam goed uit. Lol hihi. Nu heb ik weer mijn geweldige wiskunde leraar die ik in de eerste en tweede had en hopelijk heb ik hem tot de zesde want hij is zo aardig en grappig enzo! ;D
En de Nederlands lerares van vorig jaar mocht niemand. (Vooral niet de hoek waarin ik zat met 6 irritante jongens en ik met mijn vrienden die geen flikker deden dus daar kon ze niet tegen.) Had je het niet gemaakt: "WAT JAMMER NOU"
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: