Je kan altijd bij de mijne posten. (:Nëya schreef:Grrrr~~ Boooreeeedooom
Iemand nog een topic voor mij om te posten..?
/anders ga ik potje Assassins Creed spelen XD/
http://www.dreamhorses.biz/t9717-let-the-past-go-start-again-open
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
Je kan altijd bij de mijne posten. (:Nëya schreef:Grrrr~~ Boooreeeedooom
Ha ik ben onderweg!Ventus schreef:Je kan altijd bij de mijne posten. (:Nëya schreef:Grrrr~~ Boooreeeedooom
http://www.dreamhorses.biz/t9717-let-the-past-go-start-again-open
Aahw, me knows how you feel! Paar weken geleden is ook mijn beste poowny verkocht D:Spider schreef:Dat was 't dan, -voor mij- is 't officieel;
m'n beste, kleine, grote vriendje is weg
En als je denkt dat het zielig is dat een paard mijn beste vriend is/was, dan weet je niet hoe sterk onze band was.
Als je elke dag iets ziet, voor iets zorgt, iets met zulke grote, schattige en lieve ogen, met zo'n mooie en vriendelijke begroeting, en met zo'n eerlijke blik, dan pas weet je hoe sterk zo'n band kan zijn.
En ik zal 'm nooit vergeten
Ik zou alleen willen dat ik een mooie tekening van hem zou kunnen maken x'3
Hmm ja, daarom ben ik niet zo weg van Facebookwedstrijden. Ik wist ook niet dat deze dat zou doen. Heeft iemand verder nog ideetjes over waar ik likes vandaan zou kunnen halen? Ik moet er nog minstens 100 bij hebben zoals het nu gaat, en dat is nog niet eens het totaal wat ik tot nu toe gehaald heb.Lootah schreef:Hee peepz!
Ik kan een waardebon van €100,- winnen als ik de meeste likes krijg op een foto die ik gemaakt heb. Ik kan dat echt héel goed gebruiken, want ik kan er ook eten van kopen en ik zit nu een beetje krap bij kas. :')
Willen jullie me alsjeblieft helpen en deze foto liken op Facebook?
THANKJOE!
thnx :)Mnemosyne schreef:Aahw, me knows how you feel! Paar weken geleden is ook mijn beste poowny verkocht D:Spider schreef:Dat was 't dan, -voor mij- is 't officieel;
En als je denkt dat het zielig is dat een paard mijn beste vriend is/was, dan weet je niet hoe sterk onze band was.
Als je elke dag iets ziet, voor iets zorgt, iets met zulke grote, schattige en lieve ogen, met zo'n mooie en vriendelijke begroeting, en met zo'n eerlijke blik, dan pas weet je hoe sterk zo'n band kan zijn.
Je kan altijd pb'en als je wil (;
No problem (: Paulina en ik waren ook beste buddies!Spider schreef:thnx :)Mnemosyne schreef:Aahw, me knows how you feel! Paar weken geleden is ook mijn beste poowny verkocht D:Spider schreef:Dat was 't dan, -voor mij- is 't officieel;
Je kan altijd pb'en als je wil (;
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: