Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

een hinnik naar Sham

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1een hinnik naar Sham Empty een hinnik naar Sham vr 9 jul - 7:35

Twister

Twister

Twister liep rustig door het wilgenwoud wachtent tot Sham kwam. Hij voelde de wind langs zijn maane strijken. En de zon op zijn vacht branden. Het was een prachtige dag, met hier en daar een wolkje aan de lucht. Hij zuchte diep''Waneer komt Sham'' Hij ging rustig in het water''Mmmm.... heerlijk dat water op mijn vacht'' Hij schudde met zijn hoofd om een paar vliegen te verjagen, en snoof wat verse lucht naar binnen. De volgels vliegde in de lucht, dat vond twister het mooiste. Om een vogel te zijn. Heerlijk vliegen door de lucht. Vrij om te gaan. Dat wilde hij ook. Maar dat kon niet hij was maar een paard. Een klein trantje rolde van zijn wang, en plonsde in het water. Twister keek naar het water'' maar wij kunnen iets wat zei niet kunnen'' twister glimlachte''Wij kunnen steigeren,galopeeren,springen en nog veel meer!'' Hij geefde een lag bokje. En rende het water uit. Opeens stond hij stil''ooh ja'' Hij gaf een harde hinnik''Sham!'' Alle vogels schroke en vlogen uit de boom. En Hij? ging lekker liggen.

http://oldmystery.4umer.net/

2een hinnik naar Sham Empty Re: een hinnik naar Sham zo 11 jul - 11:36

Sham

Sham
VIP

-Het spijt me zeer! Beetje laat gezien..-

Sham was met zijn snoet nauwkeurig bezig de sneeuw in nette hoopjes neer te leggen, in een kring rond zijn snuit zelf zodat hij kon eten zonder bevroren neus. Hij had geen benul dat hij werd verwacht, dus ging hij rustig verder met grazen. Pas toen hij een schel gehinnik hoorde ging zijn grauwige hoofd omhoog. Aan zijn tastharen hingen kleine klontjes ijs die zijn tastharen naar beneden lieten hangen door het gewicht. Hij lachte breed, blij dat hij afleiding had en een paard met interesse in zijn kudde. Het gras liet hij voor wat het was en zo liet hij het smalle kringetje achter om het weer te laten verdwijnen onder sneeuw.


Het duurde normaal gesproken lang voor hij in het dichtere wilgenwoud kwam, maar door zijn onbedwongen nieuwsgierigheid lag zijn tempo hoger dan verwacht. De sneeuw liet hem toch vertragen, zo duurde zijn reis toch nog langer dan hij had verwacht. Tussen de bomen door verscheen een grauwig paard, beetje jonger dan hem maar wel met ongeveer dezelfde kleur. Ook zijn bouw liet hem er even aan denken of het geen spiegelbeeld van hem was. Het enige verschil wat hij zag was het Spaanse, dat bij hem Portugees was.
'Hallo' begroette hij de grauwige hengst nu, met een toon die ondanks zijn nieuwsgierigheid nauwelijks afweek van zijn normale toon.

http://champignons-and-zebras.tumblr.com/

3een hinnik naar Sham Empty Re: een hinnik naar Sham zo 25 jul - 5:21

Twister

Twister

-geeft niet nu ben ik aan de laten kant xD-

Twister lag onder de boom. Hij was ondertussen in slaap gevallen. Hij droomde. Hij droomde dat er onweer was. En dat het elke boom inzloeg.Er kwam brand. Opeens werd twister wakker. Zijn oren stonden recht voor uit. Hij hoorde dat er een paard aan kwam. Twister stond langzaam op, en ging wat naar voore om te kijken wie het was. Hij kneep zijn ogen tot spleetjes bij elkaar. Om wat beter te kunnen kijken. ''Sham'' riep hij. Hij zwiepte zijn staart om wat enkele vliegen te verjagen. En hij wachte afwachtent tot Sham dichter bij kwam. En tijd je later begroete Sham hem. 'Hallo' Zij hij. Twister keek sham aan en zij ''Hallo'' trug.

http://oldmystery.4umer.net/

4een hinnik naar Sham Empty Re: een hinnik naar Sham zo 25 jul - 6:11

Sham

Sham
VIP

'Met wie heb ik het genoegen?' zijn vriendelijke stem vloeide moeiteloos uit zijn brede glimlach. Het was een goede opkrikker voor zijn humeur nu zijn kudde eindelijk liep. De brede, diepe barsten van Ineske vloeiden eindelijk dicht met -helaas niet- sneldrogende cement. De eerste stap van een lánge weg was er, maar hij mocht dat niet te veel tonen aan de grauwige hengst voor hem. Het was oneerlijk om andere mensen met zijn leed te besmetten. Hij was niet als Cobrazarao, die iedereen het liefst zwart maakte en onderdompelde in wraak gevoelens. Nee, daar walgde hij écht van.
'Maar goed, ik ehm, neem aan dat je in mijn kudde wilt?' het was meer een bevestiging dan een vraag. Toch plantte hij er een vraagteken achter om het iets minder dwingend te laten klinken. Zijn stem was nog steeds gevuld met dezelfde vriendelijke toon, alsof hij in een stemming achter elkaar had zitten praten.

-Korte flut post [aa]-

http://champignons-and-zebras.tumblr.com/

5een hinnik naar Sham Empty Re: een hinnik naar Sham di 27 jul - 5:54

Twister

Twister

-xD-
Twister hoorde de stem van sham zegen''Met wie heb ik het genoegen?''. Twister dacht eventjes na. Het was eigenlijk vreemd dat hij na dacht. Want Twister weet tog wie hij is?' ik ben Twister'' Zie hij afgedwalt. Hij keek naar een blaadje die dwarelent door de lucht zwevde. Eventjes later keek hij weer naar Sham. Het viel hem toen pas op dat hij bijna de zelvde kleur vacht hat. Toen hoorde hij Sham zeggen 'Maar goed, ik ehm, neem aan dat je in mijn kudde wilt?' '' Emmh ja, erg graag. Mag dat?'' Zei hij vlug. Twister keek afwachtig af wat Sham zei.

http://oldmystery.4umer.net/

6een hinnik naar Sham Empty Re: een hinnik naar Sham di 27 jul - 6:06

Sham

Sham
VIP

Hmm, vond hij de hengst voor hem geschikt? De hengst was wat vaagjes, maar in deze periode -vooral nu hij een Cobra overvallen ideetje had- was iedereen welkom.
'Twister' proefde hij de naam, genietend van het feit dat het over tornado's ging. -G'lies kijkt even naar Boots naast de'r 'Dankje!'- Hij vroeg het ten minste beleefd, in tegenstelling tot Jovi.
'Je bent welkom Twister' klonk hij op vriendelijke toon. 'Het gebied is richting het zuiden, achter de bergen. Daar zul je vanzelf wel de geur oppikken.' het was geen lange beschrijving, maar gelijk een test om te kijken hoe goed Twister zichzelf kon navigeren. Als hij niet eens het gebied kon vinden was hij sowieso niet geschikt. Ten slotte waren inactieve leden niet welkom en activiteit werd gerekend op activiteiten in het kuddegebied. -Omg kromme zin :')- Hij vermoedde genoeg gezegd te hebben, dus draaide hij zich om en stapte in een rustig tempo weg.

-Ajuus!-

http://champignons-and-zebras.tumblr.com/

7een hinnik naar Sham Empty Re: een hinnik naar Sham wo 28 jul - 3:35

Twister

Twister

-Wink-

Twister was erg nervus of hij werd toe gelaten in de kudde. Zijn lange maanen waaide door de wind. Er kwam af een toe een mug op zijn rug. Als dat gebeurde trilde hij met zijn vacht om de muggen te verjage. Begeven moment hoorde hij Sham zeggen 'Je bent welkom Twister' Zij Sham vriendelijk. Twister was zo blij ''Bedankt!'' Zei hij blij. 'Het gebied is richting het zuiden, achter de bergen. Daar zul je vanzelf wel de geur oppikken.' Zij Sham. ''Oke, bedankt ik ga er naar toe. Doei Sham'' Twister keek nog eventjes goed naar Sham ''Doei.'' Hij draaide zich om en galopeerde zo snel als hij kon naar de kudde. Het zal een lange reis zijn maar dat hat hij er wel voor over. Zijn oren stonden recht voor uit ''Het is tijd voor een nieuw begin!''

http://oldmystery.4umer.net/

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum