Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Voorstellen dus^^

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Voorstellen dus^^ Empty Voorstellen dus^^ di 22 dec - 2:35

Spook

Spook

Hello:)
In RL heet ik Amber, ben 17 jaartjes jong.
Ik heb 2 katten, 2 muisjes, 2 kippen en 6 afrikaanse slakken^^
De katten heten Fuji en Wesley, beide katers.
Fuji was 2 weken toen hij hier aankwam (begin augustus dit jaar), zijn ma had hem verstoten. Hij heeft nog 4 zussen, waarvan Frieke (ma) er dan nog eentje heeft achtergelaten. Frieke is een kattin van bij mijn vriend.
Toen hij hier pas was, gaven we hem melkvervanger door een spuitje (zie foto's), maar de volgende dag hadden we al een papfles als slachtoffer^^
De eerste 2 weken dat hij hier was, sliep hij bij mij in bed, en was het om de 2 uur opstaan om hem zijn flesje te geven :)
Nuja, alles verliep goed, en ondertussen is hij al een flinke kater geworden^^
Nu over Wesley, hij is ook een vondeling (begin oktober gevonden). Ik kwam thuis met de bus, en er zat een katje vrijwel op de rijbaan.
Hij miauwde vreselijk luid, dus ik ging kijken wat er was. Ik zag een kleine pluizenbol, hij kon niet veel ouder dan een maand geweest zijn. Dus ik pakte hem op, en ging gaan rondvragen van wie hij was. Ik had alle huizen in de omgeving gedaan, niemand die van iets wist. Hij was verschrikkelijk mager, en zat vol vlooien.
Ik nam hem dan maar mee naar huis, ik kon het niet over mijn hart krijgen om hem daar achter te laten.
Kom thuis (nee, men pa was niet blij ermee ^^), maar hij bleef toch. Na een week ofzo waren hij en Fuji dikke vriendjes^^
Het grappige aan Wesley is dat ik hem gevonden heb omdat hij zodanig luid jankte, en nu als hij miauwt, komt er totaal geen geluid uit^^
Nu halen ze samen allerlei streken uit, maar hun karakter verschilt wel erg Very Happy


Bij mijn vriend thuis hebben ze 3 paarden&2honden:
AV merrie Gilou, ergens in de 20 jaar, is echt superlief
pony merrie Delfien, ook in de 20 jaar
en BWP merrie Whitney, in de 10 jaar, waar de schoonbroer jumping mee doet.
Dan nog Telma (pyrynese berghond) en Koba (duitse schaper)
Allemaal schatjes:p



Foto's & video
Tijl (schoonbroer) met Whitney op wedstrijd


Fuji
Eerste dag hier:
Voorstellen dus^^ Xf6s1t
Voorstellen dus^^ 6pndqe
Ongeveer een maand oud:
Voorstellen dus^^ 2gws0zl
Fujiman nu:
Voorstellen dus^^ 30darsg

Wesley:
Voorstellen dus^^ 2qi7fr8

Dit was het zo denk ik:p
Als je nog meer wil weten of meer foto's wil, feel free to ask^^

Grtz
x



Laatst aangepast door Spook op di 22 dec - 3:52; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : foto's)

2Voorstellen dus^^ Empty Re: Voorstellen dus^^ di 22 dec - 7:08

Rain

Rain
Administrator

Welkom Amber! Veel plezier, als je nog vragen hebt kan je me altijd PB'en :)
PS:
Super mooie naam+Katten Very Happy

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum